Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 3949
God kveld.

I dag og igår har jeg opplevd at personer jeg ikke kjenner legger meg til på msn.
I går var det vel en 4-5 stk som la meg til, og til nå i dag så har det vært 2. (kom nettopp hjem, har vært pålogget i ca 5 min.)

Jeg syns dette er meget rart, og jeg har blokkert alle personene som har prøvd å legge meg til.

Noen som vet hva grunnen til dette kan være? Kan det være bot'er som vil sende meg virus og ta over livet mitt? Eller er det bare helt random?
vis du går på denne siden, så søker du på e post adressen din. Slett den fra sider du finner den på.
om det er gått så langt er det bare å gi opp... livet ditt er så godt som stjålet.

neida, er nok bare epostadressen din som har havna på en spammerliste et sted, og tusenvis av bots som prøver å sende deg "sexxy pixx"
Opplevde ca det samme når jeg var hjemme hos en kamerat tidligere i dag. Det var 3 som hadde lagt han til på MSN. Alle tre hadde jentenavn, og to av de hadde noe ala "Watch me on cam: <obskur lenke>" som personlig melding.

Det er nok bare boter som prøver å lure folk inn på diverse nettsider for diverse ondsinnede årsaker.
Sist endret av danielsk; 4. april 2010 kl. 22:02.
Sitat av www2 Vis innlegg
vis du går på denne siden, så søker du på e post adressen din. Slett den fra sider du finner den på.
Vis hele sitatet...
Nåja. Vet ikke helt om det fungerte så veldig bra.
Hvis du ikke plutselig er blitt veldig populær, så er det garantert automatiserte spambots. Mange av disse som snapper opp din Live ID for tiden.
4chan? *titegn*
var en som la meg til. godtok av en eller annen grunn uten å tenke mere over det. Så en random dag så "hi Wanna watch me on cam? Im so horny, Please dont tell anyone about this, just go into this link. And since its nudity you have to set in the credit card info so we know you are over 18." Haha tenkte jeg og "SCAAAM" så gikk "hun" offline
Har opplevd akkurat det samme i det siste og det viser seg å være automatiserte spambots som spammer meg med alt mulig rart, samtidig som botene har prøvd å få meg til å taste inn kredittinformasjonen min. Det jeg gjorde, var bare rett og slett å blokkere alle sammen - og siden har jeg ikke fått noen nye på lenge.
Skjedde akkuratt d samme med meg idag.
2 stykk som la meg til, ene var men den andre husker jeg ikke
noe muffins som er på G...
Det samme oppstår hver gang jeg logger på msn. Det virker som det hendte, rett etter at jeg og noen kompiser tilbragte litt tid på chat roulette..(?)
Før pleide jeg og noen kompiser å gå inn på forskjellige homsechatter, reklamere for at vi har cam og gi mailen til andre kompiser (eller folk vi ikke likte) til disse personene. Good old days..
Altså, det dummeste du gjør er å trykke godta på inviten du får. Alle navna er som regel jentenavn med masse tall bak. Med litt IQ i hue klarer mann lett å skille disse fra vanlige e-postadresser.

Det som skjer ved at du godtar venneforespørselen er at du fucker alle på msn lista de som nå mest sannsynlig kommer til å ha det samme problemet fremover. (Det var sånn jeg fikk det. pga en kamerat av meg som ikke skjønte dette og la personen/boten til og begynte å "prate")
Sist endret av Source; 5. april 2010 kl. 00:16.
Den ene adressen var - de andre finner jeg ikke akkurat nå.
Source er det mulig å finne venners venner bare fordi du har dem på msn? Visst det er det så har nok jeg fucka det opp for mitt nettverk også :/
Sitat av Thriller Vis innlegg
Source er det mulig å finne venners venner bare fordi du har dem på msn? Visst det er det så har nok jeg fucka det opp for mitt nettverk også :/
Vis hele sitatet...
Hvis du har trykka på noen av linkene de gir deg så har de mest sannsynlig fått full tilgang til msn lista di. En annen ting som også kan skje er at du når du er avlogga blir logga på og sender ut random engelske meldinger med linker til andre på lista di gjennom msn.
Sist endret av Source; 5. april 2010 kl. 00:35.
Ah nei jeg er ikke så dum at jeg trykker på linkene, men jeg har vært uoppmerksom nok til å legge til botter på msn. Nå for tiden er det 2-3 stykker som adder meg til dagen, men jeg nekter fremdeles å bytte ut msn med facebookchat som er noe drit.
Sitat av etsi Vis innlegg
Før pleide jeg og noen kompiser å gå inn på forskjellige homsechatter, reklamere for at vi har cam og gi mailen til andre kompiser (eller folk vi ikke likte) til disse personene. Good old days..
Vis hele sitatet...
Lol, you made my day
Sitat av etsi Vis innlegg
Før pleide jeg og noen kompiser å gå inn på forskjellige homsechatter, reklamere for at vi har cam og gi mailen til andre kompiser (eller folk vi ikke likte) til disse personene. Good old days..
Vis hele sitatet...
Er også en klassiker og skrive mailadresser til folk om du ser noen annonser der du er nr 1million og kan få 50tusen kroner i mnd uten og gjøre noe
Kanskje denne linken hjelper? http://www.huffingtonpost.com/2010/0..._n_520107.html Det var en feil på facebook i circa 30 min som gjorde at andre kunne se din epostadresse!
Sitat av Tyrus Vis innlegg
Kanskje denne linken hjelper? http://www.huffingtonpost.com/2010/0..._n_520107.html Det var en feil på facebook i circa 30 min som gjorde at andre kunne se din epostadresse!
Vis hele sitatet...
Det vet jeg om, men msn adressen min og mailen jeg bruker på facebook er ikke den samme.
Altså, jeg er rimelig sikker på at det ikke gjør noe om du legger de til på lista, ingenting spres av bare det. Jeg bruker selv empathy som MSN-klient på linux, og den har selvsagt ikke samme exploits som Live Messenger måtte ha. Men jeg har også fått et par nye spamme-venner i det siste. La de til, sjekka litt på profil-infoen, sletta de igjen. Har nok bare hentet adressen min fra nettet elns.
Jeg bruker Pidgin IM og har opplevd dette selv de siste par dagene :S
MSN er noe herk.
Siden noen har blåst nytt liv i tråden så kan jeg legge til at jeg ikke har opplevd dette med adium klienten på mac. Vet ikke hvorfor, men sannsynligvis er det nok bare random.
hvordan beskytte datamaskinen fra MSN bots.
trinn1:
slå av maskinen.
trinn2:
trekk ut alt av ledninger fra maskinen.
trinn3:
pakk maskinen inn i noen kondomer.
trinn4:
bare la den ligge til MSN bot feiden er over!

da er den beskyttet mot masse rart!

okei nokk tull for det her innlegget.
har blitt lagt till av 20-30 boter nu,begynner å bli lei så har sluttet å bruke MSN nå.
Sist endret av Mathsterk; 8. april 2010 kl. 22:47.
Tror ikke det er noe du får gjort noe med, er bare å ikke legge til.. Har sånn 5-10 stk som adder meg hver eneste dag..Tar jo ikke lange tiden å klikke ignore?
Sliter sjølv med samme problem.. boter adder, og tilbyr halvnakne jenter.. ÆSJ!
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av trauMa Vis innlegg
Siden noen har blåst nytt liv i tråden så kan jeg legge til at jeg ikke har opplevd dette med adium klienten på mac. Vet ikke hvorfor, men sannsynligvis er det nok bare random.
Vis hele sitatet...
Bare vent, kommer nok der også. Får iallefall en del inn der selv på aduim, samme med MSN og fikk alt for mange når jeg testa pidgin.
Har forsøkt å finne ut hvor jeg har publisert msn-adressen min uten at det hjelper.
Får vel bare blokke, blokke og blokke mer. Samtidig som jeg rapporterer til MS.
Haha, jeg søkte på mailadressa mi.. og fikk opp en tilsynelatende lik facebook side, bare med japanske tegn.. og mailadressa mi synlig for alle. Tross at jeg har huket det av. What's up with that?
Slenger meg på her jeg også. Fenomenet traff meg i dag. Masse random adds hele tiden. Ingen som kommer til bunns i dette? Hadde vært morro om det var noen med nok kompetanse til å ta igjen på de scammerne.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Nå har jeg også samme problemet. Hver gang jeg logger på msn, kommer dette opp. Enten fra meg selv, eller en annen hvilkensomhelst.

hei. hvor er du? kan du prove denne behage?



www.meyyaresd.info
Vis hele sitatet...
Og linken er alltid forskjellig.

Noen som vet?