Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 4368
Etter nylig formatering av pc uten backup mistet jeg så klart spillelistene mine i Itunes, men de eksisterer fortsatt på min Iphone.

Jobba lenge med denne lista og hvis jeg nå syncer Iphonen min vil jeg miste alt av musikk på Iphonen.

Så da kommer spørsmålet. Finnes det en måte å få synca andre veien, altså fra Iphone til Itunes? Sånn at :
1 : Jeg ikke mister musikken på min Iphone.
2 : Jeg slipper å lage en helt ny playlist blandt mine 10.000 låter

Søkt mye rundt uten å finne noe konkret svar på om dette i det hele tatt fungerer.
Den der er så sinnsykt kjip! Jeg visste ikke at det synca automatisk fra itunes til iphone, når jeg skulle lade iphonen min hos en kompis! Alt ble jo selvfølgelig sletta... Men det finnes sikkert plug-ins til Winamp eller noe sånn, eller eventuelt til iTunes! Google it
Om ikke det han over meg sa, prøv å last ned Winamp og en "ml_ipod" plug-in her.
Last ned SharePod, legg over all musikken på PC'en din, synk med iTunes, så legger du inn musikken igjen.
Sist endret av Dimergon; 17. desember 2009 kl. 21:18.
4 media Ipod to PC transfer

Enkel og veldig bra..
btjunkie
Aztec
Source's Avatar
Trådstarter
Sitat av Viva La sk33to Vis innlegg
Last ned SharePod, legg over all musikken på PC'en din, synk med iTunes, så legger du inn musikken igjen.
Vis hele sitatet...
Dette funka som hånd i hanske. Playlistene mine havnet på Itunes etter jeg kjørte backup i SharePod programmet. Så nå er det bare å synce som vanlig igjen. Takk for tips.
Kan også anbefale MediaMonkey.

Flott program som synker med alt av iPod/iPhone, kan kopiere musikk fra enhetene og over på PC'en, konverterer automatisk fra FLAC til støttede formater, osv. osv..