Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 4477
Skal bestille meg noen greier fra en side www.legithit.com
her er listen hvis noen skulle lure eller har bestilt noe lignende selv>
Mind Candy party pills
Skunk smoking mix
Spice Gold
LU Doves
Trip-e
Twisted psychedelic funk
E=xtc
Original Gold Aroma Popper
Hawaiian Baby Woodrose Seeds

Vet at noen av tingene inneholder LSA. Er dette ulovlig i norge? Noen andre aspekter ved tingene som kanskje kan gjøre dem ulovlig?
Alt faller innenfor det denne britiske siden kaller "legal highs" men ikke alt som er lovlig i UK er lovlig I Norge likevel så...

om dere ønsker mer utdypende post så let me know
Baby Woodrose frøene (LSA) er ikke lovlige i Norge, folk har fått bøter for forsøk på innførsel.

Ikke alle av partypillene på lista er like lovlige antar jeg, siden produsentene ikke oppgir hva som er innholdet er det vanskelig å vite hvor lovlige eller ulovlige disse er, men jeg tviler på at alt er lovlig i Norge.

Poppers er forbudt å selge eller å innføre til Norge, men om det er ulovlig å innføre i den forstand at du får bøter og dom for det vet jeg ikke. Sikkert noen her på forumet som vet.

Bare for å ha sagt det så gir ikke "Skunk smoking mix" noen rusvirkning i det hele tatt. (Dette er ikke det samme som Toke XXX eller Skunk: a new breed of weed)
Jeg ønsker en mer utdypende post. Som hva de forskjellige produktene inneholder for eksempel. Finn ut av det, så blir det lettere å hjelpe deg.
Poppers og HBW er forbudt i gode gamle Norge. De andre produktene er det for vrient å si noe om, men om det blir stoppet en haug med piller i tollkontroll tror jeg det skal litt til for at du får det igjennom uansett hva det er i de, særlig om du ikke kan vise til nøyaktig innholdsfortegnelse.
Trådstarter
44 4
Sitat av mentalmelt
Jeg ønsker en mer utdypende post. Som hva de forskjellige produktene inneholder for eksempel. Finn ut av det, så blir det lettere å hjelpe deg.
Vis hele sitatet...
Nettop det jeg ikke egentlig kan gi da jeg selv ikke finner så mye info om hva som er i greiene jeg skal bestille.
Om tollerne først velger å titte nærmere på dem får du de ikke gjennom. Norge har et rimelig vanntett lovverk og det er 99,99% sjanse for at det er minst en ingrediens oppi der som ikke er lov. Men for all del, det er lov å prøve seg (eller, tenkisk sett ikke, men på sånt smått blir det mest sannsynlig ingen stor sak).
Trådstarter
44 4
Sitat av Nichotin
Om tollerne først velger å titte nærmere på dem får du de ikke gjennom. Norge har et rimelig vanntett lovverk og det er 99,99% sjanse for at det er minst en ingrediens oppi der som ikke er lov. Men for all del, det er lov å prøve seg (eller, tenkisk sett ikke, men på sånt smått blir det mest sannsynlig ingen stor sak).
Vis hele sitatet...
Var det jeg også tenkte så jeg tror jeg bestiller greiene uansett, men deler det opp i mindre forsendelser av gangen som alle kommer på under toll-grensen på 200 kr. Tror det er en sikkrere måte å det igjennom på.
Olaf88: Dersom du er den jeg tror du er, så kjenner vi hverandre fra et annet forum.

Kan jo legge til at legithit.com ved forespørsel splitter opp forsendelser så de kommer under tollgrensa, eller oppgir på pakken at verdi er under 200 kroner.

Du burde få mange gode kvelder med det du har bestilt.
Bestillte Doves fra deva etter jeg leste en rapport her
de kom igjennom. og funka som fjell =)
vet ikke om de er lovlige, men deva sender ihvertfall diskret hvis du ber om det
Trådstarter
44 4
knuthulu: jepp, i knows you. Delt opp bestillingen så alt kommer under 200,-. Blir 4 bestillinger. Den første er allerede sendt. Mange fine fine kvelder ja

fantastic: Første gang jeg hørte om legal highs bestilte jeg Salvia fra Deva og det ble stoppet uten at jeg har fått høre noe om det senere. Det er ca 1.5 mnd siden. Siden da har jeg motatt Salvia, Kratom og Spice Gold fra legithit.
Trådstarter
44 4
Og jeg kan gledelig meddele at Spice Gold`n funka bra:P
men den skunk smoking mix'n er ikke akkurat noe å gidde å skrive om engang!
Trådstarter
44 4
Vel, er mange som sier de har fått mer ut av den enn av Spice Gold liksom, og for meg så kan jeg bekrefte at Spice Gold var mer potent enn god weed. Mange som liker Spice vanlig bedre enn Gold fordi de mener Gold blir i meste laget. Poenget er at det virker som bare faen og det er ikke noe stress å kjøpe det. Endelig er jeg ute av det kriminelle miljøet
Sitat av Olaff88
Vel, er mange som sier de har fått mer ut av den enn av Spice Gold liksom, og for meg så kan jeg bekrefte at Spice Gold var mer potent enn god weed. Mange som liker Spice vanlig bedre enn Gold fordi de mener Gold blir i meste laget. Poenget er at det virker som bare faen og det er ikke noe stress å kjøpe det. Endelig er jeg ute av det kriminelle miljøet
Vis hele sitatet...
Olaff, jeg tror ikke du finner noen som har fått bedre funk av Super Skunk Smoking Mix, den gir en så svak psykoaktiv effekt at den blir brukt som mikser eller tobakkserstatning til å mekke med.

Når folk på forumet til legithit snakker om "Skunk" mener de vanligvis Skunk: a new breed of weed (som er det samme som Toke XXX / Chillin XXX.)
Trådstarter
44 4
Sitat av knuthulu
Olaff, jeg tror ikke du finner noen som har fått bedre funk av Super Skunk Smoking Mix, den gir en så svak psykoaktiv effekt at den blir brukt som mikser eller tobakkserstatning til å mekke med.

Når folk på forumet til legithit snakker om "Skunk" mener de vanligvis Skunk: a new breed of weed (som er det samme som Toke XXX / Chillin XXX.)
Vis hele sitatet...
Whatever. jeg bare tester meg frem litt jeg:P. Bare prøver alt haha, neida.
Men Kratom var ihvertfall noe bøff. Det smakte og luktet tobakk og var bare kjipt. Ingen virkning what so ever.
I Forhold til den nydelige Spice Gold`en som jeg koste meg på i går så var dette skikkelig nedtur hehe.
Men i kveld blir det Salvia Divinorum for første gang. Regner egentlig ikke med å kjenne noe siden det bare er blader og ikke ekstrakt, men jeg har ett håp:P
Vet de jeg kjenner som har kjøpt legal highs har gjort det fordi de har en søkt illusjon om at det er "lovlig", i hvert fall. Ironisk nok kjenner jeg ingen som kun røyker hasj som noensinne har blitt tatt.
Siden vi først diskuterer slike legal highs som uansett ikke er lovlige å importere til Norge må jeg nesten spørre:
Hva er det som får dere til å bestille disse produktene? Det er jo mer sannsynlig at det blir trøbbel i tollen enn å bli tatt for å kjøpe noe her i Norge. Ser ikke ned på de som kjøper eller bruker det, men jeg ser ikke helt vitsen (annet enn for ren kuriositet) siden dere bryter loven uansett.
Jeg føler jo at man får shit rett i postkassa, og diverse saker man får på nett og ikke på ordentlig.
Disse legal highs produktene fungerer jo uansett (nesten alltid) kun som dårlige substitutter for "ordentlige" rusmidler. Med unntak av Salvia må jeg si med enig med Nicho, ser ikke poenget med å teste noe bare fordi det går ann...

På en annen side så er det jo ikke alle som har tilgang på alt mulig rart av eksotiske psykoaktiver til enhver tid, så for mange mennesker er sikker slike produkter en enkel snarvei til nye rusopplevelser. Og de blir kanskje egentlig ikke ansett som substitutter heller, med tanke på at de interessante stoffene ikke er tilgjengelige i utgangspunktet..
Sist endret av mentalmelt; 12. januar 2008 kl. 14:58.
Trådstarter
44 4
Sitat av mentalmelt
Disse legal highs produktene fungerer jo uansett (nesten alltid) kun som dårlige substitutter for "ordentlige" rusmidler. Med unntak av Salvia må jeg si med enig med Nicho, ser ikke poenget med å teste noe bare fordi det går ann...

På en annen side så er det jo ikke alle som har tilgang på alt mulig rart av eksotiske psykoaktiver til enhver tid, så for mange mennesker er sikker slike produkter en enkel snarvei til nye rusopplevelser. Og de blir kanskje egentlig ikke ansett som substitutter heller, med tanke på at de interessante stoffene ikke er tilgjengelige i utgangspunktet..
Vis hele sitatet...
Korrekt, der er jeg.

Jeg har vansker me å få tak i hasj og marihuana er out of the picture. Noe annet rusmiddlel ønsker jeg heller ikke prøve. Derfor er legal high`sene litt "tryggere", lettere tilgjenngelig, billigere osv
Sitat av Olaff88
Jeg har vansker me å få tak i hasj og marihuana er out of the picture. Noe annet rusmiddlel ønsker jeg heller ikke prøve. Derfor er legal high`sene litt "tryggere", lettere tilgjenngelig, billigere osv
Vis hele sitatet...
Om du ikke øsnker å prøve noe annet enn cannabis, så er det jo ikke noe poeng å bestille "legal highs" da disse er like mye rusmidler som "illegal highs".

Selv om noe er lovlig, stammer fra en plante, eller man får det gjennom tollen, betyr det IKKE at det er ufarlig!

Gjør grundig research på hver enkelt ingrediens før du putter i deg NOE fra disse legal highs-sjappene!
Disse pillene dem selger er kjemiske greier og innholder benzylpiperazinne. Edgy saker. Doves er 'bzp-fri' og innholdet er ukjent, men er andre kjemiske saker. Mye tyder på en analog av mdma. Doves har en voldsom opptur men etter en times tid føler du deg sikkelig crap, edgy saker. La ligge
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Olaff88
Whatever. jeg bare tester meg frem litt jeg:P. Bare prøver alt haha, neida.
Men Kratom var ihvertfall noe bøff. Det smakte og luktet tobakk og var bare kjipt. Ingen virkning what so ever.
I Forhold til den nydelige Spice Gold`en som jeg koste meg på i går så var dette skikkelig nedtur hehe.
Men i kveld blir det Salvia Divinorum for første gang. Regner egentlig ikke med å kjenne noe siden det bare er blader og ikke ekstrakt, men jeg har ett håp:P
Vis hele sitatet...
Du er klar over at Kratom skal lages té av, og ikke røykes?
Trådstarter
44 4
fant ut det ja, men den er forlengst røyket, og jeg tror ikke jeg gidder prøve det igjen egentlig. Vil heller ta noe psychadelica
▼ ... noen uker senere ... ▼
Noen som vet hvilken mengde av Spice gold det er lov og importere på likt?(er til eget forbruk)
Trådstarter
44 4
Spice Gold er visst ikke lovlig i norge fordi det inneholder Scull Cap eller noe... men jeg fikk den like vel