Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 918
Hei folkens.

Nå gikk nettopp lyden på høyre øret til helv***e. Trenger da et nytt headsett.
Har ingenting å si om det er trådløst eller med tråd, men trådløst er da en positiv ting hvis det er et godt headsett.

Makspris = 1000 kr. (Kan strekke det litt lengre hvis det er et VELDIG godt headsett)


Bruk: Gaming som (BF3, D3 og wow) samt filmer og serier.

Noen som har gode forslag.
Sist endret av Nikon01; 5. januar 2013 kl. 22:04.
Har denne fra før av og er veldig fornøyd. Var veldig god å bruke i begynnelsen, men har begynt å fått litt "vondt" bak øret noen ganger etter det.


@Gulingen

Så egentlig ikke så veldig behagelig ut det der Erfaringer?
Har hatt disse over 2 år nu. Lett og behaglig! Putene er ganske gode og myke. Er ikke noe negativ med disse enn at ledningen er kanskje litt "rotete". De er ikke så lett å bøye dem slik man ønsker, de bare krøller sammen xD Ellers er de perfekt mener jeg da :P
Sist endret av Gulingen; 5. januar 2013 kl. 22:12.
Har ikke dette selv, men etter anmeldelsene virker det som det er ett godt headset som oppfyller kravene dine.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=759862

Ellers har du G930 som er G35,bare i trådløs versjon

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603221
Takk for svar

Trur faktisk jeg da går for den trådløse versjonen (G930) siden alt av negativt med G35 var ledningen når jeg så igjennom vurderingene.

Var også noen som mente byggekvaliteten var dårlig og at det falt ifra hverandre. Men får se om det gjør det for meg da. For da er det bare å gå på reklamasjon.
Sist endret av Nikon01; 5. januar 2013 kl. 22:15.
Har hatt mitt G35 i litt over ett halvt år nå, like helt fortsatt.
Det eneste "problemet" med det er at ledningen krøller seg.
Må si takk til dere som annbefalte G930 og G35 Utrolig deilig lyd.

Men Fy F**n, dere kunne ha advart meg mot hvor bra lyd det var :P
Sitter å ser The bourne Legacy og i en eksplosjon der, så rista HELE hodet mitt pga "Sub'en" :P
Er nok ikke noen utrolig god lyd i hodetelefonene du har på deg. Skal du ha god lyd må du skaffe deg et par hodetelefoner som er laget for nettopp dette, og ikke for spill.
@Knudsen

For meg så er det god lyd
Jeg er ikke så kresen for denne prisen så er det ikke dårlig
Jeg anbefaler på det sterkeste Razer Megalodon. De er utrolig behaglige å ha på seg.

Kan sitte i mange timer uten og ta de av og det vil føles helt behageli ut for det om.

Lydkvaliteten er også utrolig bra. Noen sier den virtuelle 7.1 lyden høres litt "hul" ut, men jeg har ikke lagt merke til dette!

Prisen er litt stiv, men spør du meg så er det vært hver krone!
ambfaler tiamat, nett fått det i hus og dei er heilt fantastike! Men litt "trange", hode mitt er 58 cm, men dei klemmer fortsatt ein del... ellers er lyden fantastisk så lenge du har eit godt lydkort! Har ikkje testa det på det interigerte.

pris standalone er 1.3-1.5k, men med lydkort så må du rekne med ein og ein halv tusenlapp til, så blir kanskje litt utafor ditt budjsett, eg syns i alle fall det var verdt det! Analogt 7.1 slår virtuellt 7.1 hands down!

ellers ville eg ambefale g35.
Anbefaler selv Razer Megalodon eller Razer Tiamat, som har 7.1 virtuelt mot 7.1 analogt. Har selv megalodon, mens en venn har tiamat og jeg liker begge. Mener miccen på megalodon er litt vel sensetiv, så skrudde den nesten helt ned der.
g35 har nokk betre lyd til musikk og slikt, og ein vanvittig bra mic! Megladon er nokk kanskje litt betre for gaming, dei skal også vere betre å ha på hode over lengre tid, bla. fordi det ikkje er skinn rundt øreklokkene, i motsettning til g35.