Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  416 71503
Deci: så det funker bedre med andre kratom produkter? har kun testet gold..
Jeg har ikke prøvd kratom, men etter mengden å dømme trenger man mere enn 3 kapsler selv med UEI kratom. Kjøp kratom i vanlig form og lag te, så blir du nok positivt overraska som mange andre
Kratom fungerer som bare det, så lenge du bestiller rett produkt. 0,5g 250x skal holde for å få en langvarig og behagelig opiumlignende rus. Blander du i tillegg med cannabis eller Zohai SX(som er et legal high), så vil du få en meget behagelig opplevelse.

Bestill altså helst 250x ekstrakt, gjerne også oljeekstrakt.

Rusen kan sammenlignes med det meste av sterke tradisjonelle morfinprodukter.
Har ikke prøvd kappsler, jeg kjøper 7Gram ren plantematerial, lager èn kopp te hvor jeg lar det hele trekke i ca 15min.
Deretter drikker jeg den, og spiser itilegg plantemateriale.
Funker utrolig bra.
bruker å pakke pulveret inn i rizla og droppe det, i går ble rizla bomba for stor og jeg holdte på å kveles , så sprakk rizlan og hele kjæften vart full med enhanced bali ..
det var en vakker opplevelse det !

men serriøst , kratom funker best med Wash and toss metoden
nei.. toss and wash , mente jeg
HAHAHA, først skylle munnen så hive ned greierne og svelge. Det må være JÆVLIG!
Jeg prøvde min Salvia incense idag med alkohol og det er virkelig ille, jeg likte vet ikke i det hele tatt. jeg er fortdatt full og på salvia og jeg skal aldri gjøre det igjen, null behag. Jeg var på en fest med et masse folk som var eldre enn meg også var den en som mekka en salviajoint av salvian min, han er atten, også det var ikke noe koselig i det hele tatt... jeg prøvde å lukke meg inn på rom på vorset jeg var på og sitte for meg selv.. jeg ble skikkelig rastløs og ante ikke hva jeg skulle gjøre.. jeg satte meg på kjøkkenet for meg selv og prøvde å konse for å bli normal igjen, drakk litt vann og slik. Salvian gikk bort etter ca. 20 min. Det var virkelig ikke en behagelig opplevelse og jeg skal nok ikke røyke salvia igjen... dog jeg sitter her med et par blader oppi leppa pluss noen snus.. har drukket ganske mye nå og... skal selge de resterende grammene jeg har igjen av salvian min.. inbiller jeg meg nå da. det var ikke en god opplevelse.. jeg satt for meg selv innpå kjøkket til vennen min og ante ikke hva jg skulle gjøre. ville bare at rusen skulle gå vekk.. men kommer nok til å prøve det igjen
hegepuppemasør, du røyka det i joint? i joint forminskes effekten sykt, og det blir bare en rar opplevelse og ikke det sprituelle med Salvia. Anbefaler og røyke det på bong/vannpipe en gang for og få virkelig innblikk i salvia verden. Men det er opptil hvorvidt du tørr igjen, siden du hadde ubehagelig opplevelse sist. Good luck!
Jeg gjetter på at han tok sikkert et gram eller lignende i en joint, stakkars fyr ^^
Oi huff, husket ikke at jeg hadde skrevet dette innlegget mitt engang jeg :P hehe. Jeg røyka det i joint ja, var nok over 1gr jeg røyka.. Måtte røyke det i joint siden jeg fant ikke bongen min, og jeg var veldig hypp på å prøve det. Han som mekka meg jointen la inn filter og alt i den, dunno om det var så lurt eller ikke. Men men. Noen av vennene mine fikk et trekk, og han ene hadde satt seg i dusjen hjemme og skrudde på vannet med klær på, og hadde drivd og flexa fingrene sine i 30min. -Og det var kun etter et par trekk. Iom at jeg har ca. halve pakka igjen av salvian min (som var 3,5g) så lurer jeg på hvorvidt jeg skal prøve igjen i bong, eller om jeg skal selge den. Får se hva som skjer. hehe

Men advarer dere, dette er absolutt ikke et partydop, som jeg har sett flere har understreket her før. Passer absolutt ikke inn! Jeg ble så utrolig glad når jeg merka at salviarusen var borte, og alkoholen begynte å virke etter en champagneflaske. Var ute til halv seks den natta, og sneik meg inn vinduet når jeg kom hjem, sammen med dama. Når jeg våkna så var det første jeg gjorde å spy utover hele gulvet mitt :P Har spydd helt siden kl. 10 idag imorgen, men det begynner å bli bedre nå. Jeg tviler på at jeg hadde blitt så dårlig av bare alkoholen jeg fikk i meg den kvelden/natta, så salvian må ha hatt en liten siderolle der.. Men jeg vet også at det ikke er lurt å blande ting heller. Huff, dumme meg. Har ikke spydd av alkohol på over et år, og har vært drita ganske mange ganger etter det.

-Peace
Sist endret av Hegepuppemasør; 17. august 2008 kl. 17:24.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Hegepuppemasør: Ingen har noen påstått at salvia er et partydop, endel sider går klart frem og advarer sterkt med at opplevelsene kan ofte bli for mye for en stakkar.

At du røykte dette på en fest, når du visste at dette ikke var noe for festsammenheng, viser litt om hvor lett du tok hele saken.
Du bør være glad at det var salvia, og ikke noe så heftig som 5-meo-dmt e.l.

Men nok kjefting, jeg måtte bare presisere nok en gang at psykedelika ikke er noe leketøy, og det er synd at det fortsatt oppstår situasjoner som den du forklarte.
Du har vel heldigvis fått et mer nykternt og realistisk syn på hva psykedelika kan føre til under ukontrollerte situasjoner.

Men til den glade siden: Psykedelika skal 'nytes' i kontrollerte omgivelser, god musikk, kanskje noe fersk frukt, med gode venner som du føler deg trygg på.

Lykke til med neste forsøk.
Sitat av Dodecha
Hegepuppemasør: Ingen har noen påstått at salvia er et partydop, endel sider går klart frem og advarer sterkt med at opplevelsene kan ofte bli for mye for en stakkar.
Vis hele sitatet...
Nettopp det jeg mente; alle sier at det ikke er et partydop, og at jeg var veldig dum som røyka det på fest.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Noen som har prøvd disse eller vet om det er noe ulovlig i disse?
BC2 Mindscaping
Sitat av cizza
Noen som har prøvd disse eller vet om det er noe ulovlig i disse?
BC2 Mindscaping
Vis hele sitatet...
Har ikke testa den mixen, men den inneholder LSA . Så om du lurer på effekt , søk opp LSA

P.S om du ikke viste det så er det ulovelig å impotere LSA holdige frø/mixer.
Sist endret av Jozeph; 26. august 2008 kl. 18:54.
Sitat av cizza
Noen som har prøvd disse eller vet om det er noe ulovlig i disse?
BC2 Mindscaping
Vis hele sitatet...
nei , ikke noe ulovlig, men de gjør deg kvalm og gir deg nær null effekt .
hvis du skal ha noe som fungerer bedre i samme gate , så kjøp TRIP E's
og dropp alle fire som er med i boksen ..
Sitat av Jozeph
Har ikke testa den mixen, men den inneholder LSA . Så om du lurer på effekt , søk opp LSA

P.S om du ikke viste det så er det ulovelig å impotere LSA holdige frø/mixer.
Vis hele sitatet...
lsa holdige frø får du ikke igjennom tollen , men mixene er null problem !
de har åpnet opp pakkene mine flere ganger og de har gått igjennom !
men Baby Hawaiian Woodrose etc , blir sendt tilbake..
Bør vel for sikkerhets skyld nevnes at Trip-E inneholder en MAO-Inhibitor
Sist endret av nZaal; 27. august 2008 kl. 15:04.
da står min første rødvin med blue lotus (tørka blomster) klar , !
dette blir bra ! ,

har ca 800ml god rød vin blandet med 25gram med tørka lotus ,.
tenker jeg skal la den stå i et par dager , (anbefalt under en uke ca) snu flaska opp ned et par ganger om dagen tenker jeg ..

noen som har noe erfaring med lotus og alkohol ?
Sist endret av Dez|toned; 2. september 2008 kl. 21:42.
Lag en tripprapport når du har testa lotusvinen din Dez|toned
Noen som vet noe om disse?Ulovlig?Pax

Eller bestilt fra den siden?
cizza: Definitivt ulovlige. Når det til og med står ingredienser lista opp er det jo lov å søke litt...
De er lovlige cizza. BZP er kunn på urtelista og ikke narkolista, har bestillt der. Syk rus med syk nedtur. Så jeg orker de ikke mer, Så har bestillt masser av summer daze isteden.
hvordan funker summer daze da, Jørgen? hva skjer visst det blir stoppet i toll da?
Sitat av jørgen_87
De er lovlige cizza. BZP er kunn på urtelista og ikke narkolista, har bestillt der. Syk rus med syk nedtur. Så jeg orker de ikke mer, Så har bestillt masser av summer daze isteden.
Vis hele sitatet...
personelig så synes jeg at nedturen på bzp piller er helt ok , ikke noe problem.
men det er de som har mengder med TFMPP som gir værst/syko nedtur ..

har to SUMMER DAZE liggende her, skal prøve i helgen for første gang , blir kos.
har hørt MEGET gode rapporter , beste bzp /TFMPP frie pillene på markede ..


Defqon

skal Deffo lage triprapport om et par dager ( Blue lotus'n )

Sitat av cizza
hvordan funker summer daze da, Jørgen? hva skjer visst det blir stoppet i toll da?
Vis hele sitatet...
ikke noe problem å få igjennom tolla , blir i værste fall sendt tilbake ..

SUMMER DAZE er en Plant Growth Inhibitor

use one summer dazeper square meter around garden beds of plants 1 meter or taller

ja, har lest det der med plant Growth Inhibitor, men hva betyr det? er det egentlig ment for planter eller what?
Sitat av cizza
ja, har lest det der med plant Growth Inhibitor, men hva betyr det? er det egentlig ment for planter eller what?
Vis hele sitatet...
JA , VI SIER DET !?





risky å si noe annet....
tror plantene mine blir lykkelige for å prøve...
Sist endret av Dez|toned; 3. september 2008 kl. 17:07.
Såvidt jeg vet ble BZP forbudt og kriminalisert i de fleste land i europa i vår, etter at EU satte foten ned. Mulig jeg tar feil, men jeg mener at i UK så er BZP reseptbelagt nå, og piller derifra inneholder ikke lenger BZP.

Det kan jo hende at Norge har slakkere regelverk, men det tviler jeg nesten på. De fleste legal high's pillene inneholder et eller annet som ikke er helt lov i Norge. (Og nesten sikkert ikke bra for helsa, uten at jeg er den rette til å rette noen moralsk pekefinger her. )

Edit: Skrivelefeifer.
Sist endret av knuthulu; 6. september 2008 kl. 10:02.
Sitat av Dez|toned
da står min første rødvin med blue lotus (tørka blomster) klar , !
dette blir bra ! ,

har ca 800ml god rød vin blandet med 25gram med tørka lotus ,.
tenker jeg skal la den stå i et par dager , (anbefalt under en uke ca) snu flaska opp ned et par ganger om dagen tenker jeg ..

noen som har noe erfaring med lotus og alkohol ?
Vis hele sitatet...

JA, for noen dager siden drakk jeg etpar glass av en heller skuffende smakende vin.
Hadde blanda inn 10-15 gram blue lotus, det stod et par dager.

Smakte meget surt og luktet blomst, slapphet i kroppen etter ett glass.
Synes det smakte så vondt at jeg måtte tvinge det ned. Kona mi orket bare å drikke to slurker, så ville hun ha "ordentlig" vin.

Uansett så satt jeg der å drakk skvipet mens jeg googla og fant ut at den skal blandes i SØT vin. Det var nok der jeg bomma, for dette var en god rødvin.
Kamsje jeg skal prøve med portvin eller søt hvitin neste gang.

Eller te m honning.

Tror ikke sukkeret bare er smak her, men også virkestoff som letter opptaket
Sist endret av utidetfri; 6. september 2008 kl. 23:16.
Ble nettop tilbudt Spice Gold for 800kr. Han sa imidlertid ikke hvor mye Spice det var, men han mente sikkert g altså 1KG for 800kr. Er det en bra deal? Trodde at Spice Gold bare ble solgt i blunts jeg men.
Sitat av Carlsberg
Ble nettop tilbudt Spice Gold for 800kr. Han sa imidlertid ikke hvor mye Spice det var, men han mente sikkert g altså 1KG for 800kr. Er det en bra deal? Trodde at Spice Gold bare ble solgt i blunts jeg men.
Vis hele sitatet...
Det høres ut som svindel, hvor fikk du vite om dette? Hvis du vet at det er safe, så er det VELDIG billig. 28 gram spice koster nesten 1000 kroner.
Uansett, skulle det vel være rom for test smoke så det holder.
Les litt på EDIT.com sine sider så du får en nogenlunde oversikt hva som er good dose.
Må forøvrig si meg enig med Defqon her, høres riiimelig scetchy ut...
Var en random svart dealer på Oslo S som begynte å selge ting imens jeg ventet på en kammerat lol. Skal bruke Spicen for meg selv og vennene mine. I tilegg skal jeg selge noe av den videre, det er lov sant?

Uansett hvor på edit.com finner jeg informasjon om Spice Gold. Og hvor er det best å bestille fra? everyonedoesit.com?
Sist endret av Carlsberg; 8. september 2008 kl. 20:12.
Jeg har nå bestilt (ill)legal highs ca 30 ganger på nett. Saken er at jeg ALDRIG har fått noe stoppet!? Er det mange som har fått ting stoppet eller sendt tilbake? De naturmidlene jeg gjerne bestiller er kratom, blå lotus, kaktus, salvia og kava. Ergo ingen legale saker. Kan det ha noe med at pakkene blir sendt som gaver?
Sitat av judoka
Jeg har nå bestilt (ill)legal highs ca 30 ganger på nett. Saken er at jeg ALDRIG har fått noe stoppet!? Er det mange som har fått ting stoppet eller sendt tilbake? De naturmidlene jeg gjerne bestiller er kratom, blå lotus, kaktus, salvia og kava. Ergo ingen legale saker. Kan det ha noe med at pakkene blir sendt som gaver?
Vis hele sitatet...
Bestiller du for under 200kr hver gang?
Ca rundt 50/50 av gangene. Var bevisst på det før men bryr meg lite nå. F eks kaktus blir jo ganske store brev/ pakker og ting som Calea og fluesopp kan lukte en del. Jeg betviler herved postens dopskills og eller arbeidsmoral:P:P
Vent, har du i din bestittelse et KILO med spice?

EDIT: Hvis du mente at han solgte deg et gram spice for 800 kroner så har du blitt mere svindla enn det er lov på denne planet.
Sist endret av Defqon; 8. september 2008 kl. 22:11.
Sitat av Defqon
Vent, har du i din bestittelse et KILO med spice?

EDIT: Hvis du mente at han solgte deg et gram spice for 800 kroner så har du blitt mere svindla enn det er lov på denne planet.
Vis hele sitatet...
valgte å ikke kjøpe fordi jeg ikke var sikker på hva han mente. Hadde veldig dårlig tid så jeg stakk bare.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av ToreTust
noen som har prøvd å sniffe legal highs piller? summer daze f.eks? fikk 2stk summer daze i posten i dag, men 1 av di var delvis knust.
Vis hele sitatet...
Prøvde med en halv simmer daze. Men det var SÅ jævlig for nesen at resten gikk i nebbet.
Hei.

Fleska til med en pakke med http://www.salvia-divinorum-supplies...php?prod=00264 som kom i posten etter et par dager. Når eg åpna Brevet så var pillene most til støv så eg målte det opp til 1gram totalt og delte det opp i 50/50 og tok meg en liten smakebit, tingen var det at det smakte ganske bittert så eg blei litt usikker på om det var riktige saker eg hadde liggandes. Så lurte egentlig bare på om nokken andre kan si kordan det smakte? Smakte egentlig ingenting bare bittert liksom : p
Ja har en litt bitter, kjemisk smak.
Mine har også annkommet postkassa mi
i pulver form flere ganger, pleier som regel bare å dele det i to dunger
å så konsumere det.
Tok litt over en halv i går(delte opp litt dårlig :P) Og merka ingenting av den så eg tok 1.5 i dag og merka greit effekt etter 30 min. Følte meg litt varm og god, samdtidig som eg var evig pratesjuk, så var alt litt tåkete i begynnelsen nesten sånn som når ein har svidd nokke på kjøkkenet. Var en god følelse, minna meg litt om alkohol, bare uten snøvling og heilt klar og fin i hodet bare pratsom, nysgjerrig og litt kosete : p
Sist endret av Frdl!; 21. september 2008 kl. 20:48.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Morn
Har nå bestilt:
Quetzal Tea - Halucinogenic Infusion
Pre-Rolled Kratom Joint
Salvia
Gold

Jeg lurer på om det er noen her inne som har noen erfaringer fra de to øverste punktene? quetzal og kratom joints?

Alex
Hvordan er doseringen på salvia egentlig? Ser Salvia Divinorum - 60X koster 30 euro på et nettsted. Holder det lenge? Eller til mange doser?
ca 10 piper på 1g 60x da funker det godt.
Kjøp heller 10-20x som er lettere å dosere..

På 60x må du ned i 0,01-0,03g for en dose, så i grunn trenger du en vekt med 3-4 desimaler for å dosere riktig.

http://www.erowid.org/plants/salvia/salvia_dose.shtml
Sist endret av Svedge; 6. oktober 2008 kl. 15:13.
Ja, tenkte på det etter å ha lest litt mer. Lurer nesten på om jeg skal kjøpe ferdigjointer isteden siden jeg ikke klarer å rulle vanlige sigaretter engang ;P Og da er det litt mer stabil fordeling. Hadde vært litt dumt å fårr 0,1g i første trekk, og ingenting i resten
Sitat av intreserte
ca 10 piper på 1g 60x da funker det godt.
Vis hele sitatet...
1g 60x blir ca 10 doser, selvføgelig alt etter smak og behag.
Sitat av PepsiCo
Ja, tenkte på det etter å ha lest litt mer. Lurer nesten på om jeg skal kjøpe ferdigjointer isteden siden jeg ikke klarer å rulle vanlige sigaretter engang ;P Og da er det litt mer stabil fordeling. Hadde vært litt dumt å fårr 0,1g i første trekk, og ingenting i resten
Vis hele sitatet...
Har du lest noe om salvia i det heletatt? Du må røyke det i pipe/bong, ikke joint. Joint = veldig lav effekt.
Sitat av Defqon
Har du lest noe om salvia i det heletatt? Du må røyke det i pipe/bong, ikke joint. Joint = veldig lav effekt.
Vis hele sitatet...
Har ikke lest så all verdens mye for å si det slik. Men har ikke tenkt å teste det før jeg vet nok heller