Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  34 8285
Hei, lurer på om noen her har kunnskap om,eller egne erfaringer med ulike typer jobber som ikke krever fullført videregående med en årslønn på 200,0000+ etter skatt/fradrag etc.
Standard butikkmedarbeider burde klare det kravet der.
Grenader i forsvaret
Finnes det noen fulltidsjobb som har mindre enn 200 000?
Vekter 300 000 +
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Finnes det noen fulltidsjobb som har mindre enn 200 000?
Vis hele sitatet...
http://www.dinside.no/830176/20-daarligst-betalte-yrker

Tall fra 2009, før skatt
Søk lagerjobb, ta gjerne truckbeviset først, der tjener du langt bedre enn i butikk. Også kan du jobbe skift.
Ekstremt dårlig deal å ikke fullføre videregående. Hvis du tar deg sammen og skaffer deg et fagbrev el. så kommer du til å gjøre ting fryktelig mye enklere for deg selv videre i livet.
Delta (snakk med nav først) De er veldig hjelpsomme og da er det dobbelt så lett å få seg jobb.
Bil Gates, Larry Ellison, Olav Thon og Petter Stordalen. Men jeg er litt usikker på om de tjener så mye som 200,000,- da.
Sitat av petterpan2 Vis innlegg
Ekstremt dårlig deal å ikke fullføre videregående. Hvis du tar deg sammen og skaffer deg et fagbrev el. så kommer du til å gjøre ting fryktelig mye enklere for deg selv videre i livet.
Vis hele sitatet...
Jeg fullførte kun GK før jeg begynte å jobbe som assistent ved en bedrift,et år senere kom ledelsen å spurte om jeg ville bli lærling å sendte meg på skole for å få tatt de fagene jeg manglet(med lønn).