Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1412
Hei. Sikkert flere enn meg her som har fått med seg at the kommer et spill som heter "The War Z". Som en stor fan av The Walking Dead og andre zombie filmer/spill, håper jeg dette blir bra! Har også spilt litt DayZ men dette har ikke falt helt i smak hos meg. Så gleder meg som en liten unge til The War Z!


Noen som har noen mening om dette?


http://www.thewarz.com/
Naaah, Litt for mye rip off av Dayz
Why so serious?
Trådstarter
Kan nesten ikke samenlignes da? Syntes det er altfor lite "muligheter" i DayZ.
Har ikke sett en teaser fra spillet enda.. også skal det releases i år? merkverdig
Why so serious?
Trådstarter
Litt enig med dere. Konseptet er bra, men å utvikle det over så liten tid er vell å ta i litt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Why so serious?
Trådstarter
Endelig kommet ut en gameplay av det: http://www.youtube.com/watch?v=cho79x4HTuM&feature=fvst
Gleder meg som en liten unge!
Det ser døds bra ut!

Aldeles ikke DayZ rip-off! (Bortsett fra navnet.)
Sist endret av Echodius; 16. september 2012 kl. 03:56.
Bare for å ha sagt det, så fikk War-Z faktisk navnet sitt før DayZ, War-z var faktisk i utvikling før DayZ også, mener jeg å huske. Så å si det er rip av DayZ blir bare feil.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Tja, hvis det er mindre enn 4 milliarder bugs (hostDayZhost), kan det faktisk hende det blir interessant.
Haha dere tar så feil som dere kan! WarZ er så rip-off som du kan få det...!

http://www.youtube.com/watch?v=FXKu5lV69V8
Alle spill er kopier, er det en dårlig ting? World of warcraft er en "Kopi" av noe som virket, samme med alle andre spill. Alt er inspirert av ting som virker, men trenger forbedring. DayZ har sine feil, og siden det har en så stor suksess kommer det nok til å bli mange i samme kategori, og jeg vil putte mine penger på at kopiene kommer til å bli bedre.
Selvfølgelig er det ikke en dårlig ting. All in all så er vel alle spilla en kopi, men å lyve om at de ikke er det er noe helt annet. Får se om WarZ i det hele tatt kommer ut, ser mer og mer ut som en "hype" det her :P
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Bruskork1 Vis innlegg
Bare for å ha sagt det, så fikk War-Z faktisk navnet sitt før DayZ, War-z var faktisk i utvikling før DayZ også, mener jeg å huske. Så å si det er rip av DayZ blir bare feil.
Vis hele sitatet...
Det er det utviklerne sier, men om du tar en titt på en av filmene som er linket her i tråden ser du fort at det ikke nødvendigvis er sant. Hvem som helst kan si de har utviklet et produkt i hundre år, men når man ikke har satt opp nettside før i mai, og det første innlegget på facebook-gruppen din var i juli er det ikke så jævlig troverdig at det gjør noe.

Sitat av robhol Vis innlegg
Tja, hvis det er mindre enn 4 milliarder bugs (hostDayZhost), kan det faktisk hende det blir interessant.
Vis hele sitatet...
DayZ er en mod til et allerede bugget spill, det er fortsatt i alpha-fasen så det er ikke akkurat noen bombe at du finner endel bugs her og der. Når det er sagt er WarZ også pretty much en mod til WarInc, som er det eneste utviklerne har laget hittil. Mener tilogmed å ha lest at de kun kjøpte opp lisensen til å release spillet i Europa og US, og at det egentlig er produsert i Asia, men dette har jeg ingen kilder på. Det jeg prøver å si er at hele poenget med en alpha er å legge til nye features og teste disse. Når prosjektet går over i beta-fasen begynner bug-fixingen for fullt, og alt optimaliserer for å gå så glatt som mulig.
Syns dette virker veldig logisk..
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Vi har fått med oss den filmen nå, trenger ikke linke den tre ganger.
Om det er dayz har godt av litt konkteranse ! Men når Dayz blir Standalonegame kommer det forhåpentlig vis blir knall bra! syns dayz som det er no er litt ensformig

Men jeg håper at war Z får den samme følelse som du får når du spiller dayz.
State Of Decay virker også tøft.