Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1899
Har ikke følgt med på konsollspill på flere år, plutselig kommer jeg over en artikkel om det nye SSX-spillet som er like rundt hjørnet (?) Føler meg som en liten unge igjen. Har brukt så ufattelig mange timer på min gamle ps2 med ssx, ssx tricky og ssx 3. On tour ble aldri like fett.

Det er noe med disse spillene som er så fantastisk. At det er så absurd urealistisk gjør det kjempegøy. ssx 3 hadde også en enorm frihet som jeg likte svært godt. Musikken har også alltid vært fet.

Flere som gleder seg til å dra tilbake i bakken med ssx?
Tror dere dette kommer til å ha den samme magien som de gamle?
Må tørke støvet av min gamle ps3!

Her kan man se litt gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=9Moay...eature=related

Har hørt at det ikke blir noe split screen. Det er litt synd i grunn, men gleder meg uansett.
Absolutt et spill som skal i samlingen ja! Savner også den tiden med de første SSX spillene, blir spennende og se hvordan du har forbedret seg!
Gleder meg også, når legges demoen ut på psn?
Demoen er ute den 22. Februar

Jeg gleder meg vilt til dette. Har fulgt det siden E3 i fjor og tror virkelig de vil klare dette med stil. Hele opplegget med Race it, Trick it & Survive it virker ganske kult spesielt Survive it delen.
Sist endret av Quix; 20. februar 2012 kl. 23:59.
Da var demoen ute på PSN og Xbox Live
Synd at man ikke kan ta trick it og survive it Blir litt lei av race it pga. suger i rask kjøring, holder meg helst til triksing
Sitat av stinkdyr Vis innlegg
Synd at man ikke kan ta trick it og survive it Blir litt lei av race it pga. suger i rask kjøring, holder meg helst til triksing
Vis hele sitatet...
Du kan ta Trick-It. Gå til mappen og finn New Zealand.
Likte demoen, og tror spillet kommer til og bli über bra, en er det noen andre enn meg som savner litt den klassiske ssx feelingen? Vanskelig og si ut fra en demo kanskje, men håper hverfall at noen av den andre banene er litt "mer" ssx, ikke bare untracked liksom:P
Im loving it, gleder meg som f..n til utgivelse.
Husker enda feelingen jeg hadde ved den første utgivelsen til PS2, epic!
Gleder meg virkelig til online delen, virker jævlig bra.
For de som har lyst å prøve SSX: On tour ( Tidligere spill ) Ligger det ute på Ps store.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Shady Banana
Quix's Avatar
Er det noen som har klart å få Stratosphere Badge i ''Air & Trick'' kategorien? Finner ingen plass hvor jeg får til 8 sekunder airtime
Det eneste jeg syntes så kult ut med dette spillet var wingsuit delen, funker den bra og kan man fly lenge med det?
Da jeg så artikkelen var det rett opp på loftet og hente PS2en. Var mildt sagt en fryd å spille med Moby og Allegra igjen! #DAT FEELING <3
Har storkost meg med demoen i hele dag!

EDIT: Du får forresten lastet ned alle de gamle SSX spillene til PS3 for 45 kr om jeg ikke tar helt feil.
Sist endret av ptrrr; 3. mars 2012 kl. 19:26.
Jeg DIGGER dette spillet. Litt kjipt at jeg har kjørt gjennom alle banene på noen få timer. Alle sammen add meg på Psn: Klut1 Jeg vill spille mot flere Ghosts
Er lei av Ps3, men er det verdt det å prøve SSX? Har spilt alt for mange timer på SSX 3, men dette så litt overdrevent ut..
Shady Banana
Quix's Avatar
Det at du har kjørt alle banene er jo bare ''campaign'' delen. Det er jo egentlig bare for å at du skal få feelen med omgivelsene til alle områdene og kunne bruke det forskjellige utstyret. Spillet ligger jo for det meste i Explore og Global Events, som for så vidt er det beste med spillet.


Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Er lei av Ps3, men er det verdt det å prøve SSX? Har spilt alt for mange timer på SSX 3, men dette så litt overdrevent ut..
Vis hele sitatet...
Ja det er absolutt verdt det. SSX 3 og On Tour var av de svakere i serien i mine øyne men dette slår absolutt de to. Det slår derimot ikke SSX Tricky som fremdeles regjerer serien.
Sist endret av Quix; 3. mars 2012 kl. 19:53.