Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 812
Hei der folkens! Grunnen til at jeg velger å starte dette emnet er fordi jeg lurer på hva andre mener om FIFA 12 sitt online system vs online systemet i de tidligere versjonene?

Jeg tenker altså på sesong oppsettet hvor du spiller online liga, slik at hvis du vinner, så får du 3 poeng og har da mulighet til å vinne ligaen. I de tidligere versjonene var det ikke slik. Da var det bare sånn at du spiller rangert kamp, og du får poeng ettersom hvor stor seieren er eller hvor gode motstanderen er. Du havner også i ranking liste ettersom hvor god du er.

Hva mener folk? Er online systemet bedre i FIFA 12 eller i de tidligere versjonene?

Jeg for min del savner det gamle online systemet og mener klart at det var det beste. Jeg ser ikke noe poeng i å samle ligagull..
Jeg må også nevne at jeg synes det er dårlig at jeg møter motstandere med lag som har like høyt antall stjerner som mitt lag..

Skuffende.. Er det noen her som vet hvordan online systemet blir i FIFA 13? blir det slik som det er nå eller den gamle typen?

Hva syntes dere?

takker for svar!
Jeg personlig synes online sesong er veldig artig. Du havner i en divisjon med folk som er omtrent like god som deg og kommer deg oppover samtidig som du faktisk blir flinkere og flinkere.

Jeg må også nevne at jeg synes det er dårlig at jeg møter motstandere med lag som har like høyt antall stjerner som mitt lag..
Vis hele sitatet...
Denna skjønner jeg ikke helt? Hvis du da spiller med Odd Grenland feks, så ville du heller møtt alle de 123786123millionene som spiller kun med Barca og Real?
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
Jeg personlig synes online sesong er veldig artig. Du havner i en divisjon med folk som er omtrent like god som deg og kommer deg oppover samtidig som du faktisk blir flinkere og flinkere.



Denna skjønner jeg ikke helt? Hvis du da spiller med Odd Grenland feks, så ville du heller møtt alle de 123786123millionene som spiller kun med Barca og Real?
Vis hele sitatet...

Ja, jeg syntes det er morsomt å vinne med dårlige lag mot folk som bruker gode lag
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
Jeg personlig synes online sesong er veldig artig. Du havner i en divisjon med folk som er omtrent like god som deg og kommer deg oppover samtidig som du faktisk blir flinkere og flinkere.



Denna skjønner jeg ikke helt? Hvis du da spiller med Odd Grenland feks, så ville du heller møtt alle de 123786123millionene som spiller kun med Barca og Real?
Vis hele sitatet...
Vis du spiller med Odd grenland møter du lag som er innenfor stjerner Odd Grenland har. ca
det er for tregt. og man kan ikke ha omkamper om man finner en jevngod motspiller. videre er det fortsatt sånn at jeg som oftest treffer folk jeg knuser, eller folk jeg blir knust av. mellomtingen (som er viktig for at det skal bli en god kamp) treffes sjeldent. når den først gjør det, så er omkamp en fin funksjon.