Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2065
Heisann, noen som vet hvem som har det beste tilbudet for iPhone om dagen ? Kan godt være villig til å bytte abonnement om det ikke blir altfor mye dyrere ( har chessking nå)
Ser tele 2 har et tilbud på en 32gb til 1,- og da 469,- i 12 mnd. Totalt 5500 altså. Noen som vet om noe bedre ?
Sist endret av slarsen88; 13. januar 2012 kl. 12:47.
Selv fikk jeg kjøpt min iphone 4 gjennom finn.no. Følte selv at jeg fikk en god pris på det.

Men likevel begynner jeg og lure på hva slaks Iphone du er ute etter?
Trådstarter
24 1
Er relativt ny i iPhone verden. Dette blir min første, men tenkte meg en 4s
Kjøp den direkte fra Apple.no for 4.890 kr.
Tja, tror ikke de er så dyre i kina..

Anyways, Kjøp heller en Galaxy, jeg hadde en iphone før men gikk over til galaxy og vil påstå at dette er en bedre tlf
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Kladdebok Vis innlegg
Tja, tror ikke de er så dyre i kina..

Anyways, Kjøp heller en Galaxy, jeg hadde en iphone før men gikk over til galaxy og vil påstå at dette er en bedre tlf
Vis hele sitatet...
Smaken er som baken ^_^ Selv kjører jeg iphone, men android er en god og sterk konkurrent, som på noen punkter vinner over iPhone
I Kina kan du ende opp med en piratkopi.

Kjøp fra apple.no
Gå for Sony Ericsson Arc S, Samsung galaxy 2s, HTC elns, like bra som Iphone og billigere.
Kjøp deg en hund, mye koseligere!!1

Han spør etter hvor finner man billigst iPhone, ikke hvilken telefon som er den beste.


TS: Skal du kjøpe ubrukt er nok store.apple.com/no billigst.
Kjøp iPhone i Norge eller på en trusted seller på eBay! Ikke fra en luguber nettside fra Kina. Stor sjanse for at den er fakere en fakest!
Apple.no, uten tvil billigste sted