Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 1784
Hei og hå.

Hva synes dere om YouTube sitt nye design?

Personlig synes jeg det ikke er spesielt fint, og likte den forrige bedre.

Del dine meninger!
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Youtube som alt annet skal fornye seg og komme med noe nytt slik at brukere ikke skal miste interessen, men denne oppdateringen var unødvendig vrengt på hodet.
Gitarist
Erlendman's Avatar
Trådstarter
Sitat av orbeck Vis innlegg
Youtube som alt annet skal fornye seg og komme med noe nytt slik at brukere ikke skal miste interessen, men denne oppdateringen var unødvendig vrengt på hodet.
Vis hele sitatet...
Enig! Synes det forrige designet var greit jeg. Det er jo det de fleste er vandt med, men nå er jo alt forflyttet så vi må lete oss til alt! Synes også det var litt flatklemt mot midten.
Haters gonna hate. Liker det jeg, mye mer oversiktlig
Sist endret av Daybreak; 3. desember 2011 kl. 22:07.
Dette her så mongo ut men jeg vender meg sikkert til det.
Jeg ser at siden er tilpasset touch-devices som f.eks. tavblets. Hater den nye subscription feeden, men ellers er det greit.
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Jeg ser at siden er tilpasset touch-devices som f.eks. tavblets. Hater den nye subscription feeden, men ellers er det greit.
Vis hele sitatet...
Den nye subscription feeden er jo det beste med hele oppdateringen.
Jeg syntes det nye designet er skikkelig uoversiktlig. Heldigvis kan man få det gamle designet ved å starte fra http://www.youtube.com/home når man allerede er logget inn.

Den nye subscription feeden er jo det beste med hele oppdateringen.
Vis hele sitatet...
Virkelig? Man ser jo bare noen få opplastninger i forhold til slik det var før. Det som forsåvidt irriterer meg med både det nye og gamle designet er at de ikke bruker all plassen på høyre og venstre av skjermen, men det er kanskje vanskelig å få det til å se bra ut med ulike oppløsninger.
Sist endret av Akinakes; 3. desember 2011 kl. 22:37.
Syns den er grei nok men savner litt farger her å der...Er jo en side for alle aldre liksom.
Likte det svært lite i starten, men har begynt å vende meg til det nå.
Er som regel sånn det er.
Hver gang youtube oppdaterer hater alle det, men om et par uker har dere glemt hvordan det gamle youtube så ut.

Eneste jeg ikke liker er den mørke rødfargen på logoen.
Følte siden var designet til en telefon.. Ellers så er youtube, youtube.. Jeg søker meg fram, og finner det jeg skal ha.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Hver gang youtube oppdaterer hater alle det, men om et par uker har dere glemt hvordan det gamle youtube så ut.
Vis hele sitatet...
Akkurat som med facebook. folk kommer til å klage og syte hver gang de skifter design, men alle vender seg til det etterhvert
Forøvrig synes jeg det nye Youtube designet var helt OK, men ikke nødvendig.
Sist endret av mar10an; 3. desember 2011 kl. 23:10.
Sier som Beavis & Butthead: "Stuff that change suck!"
Sitat av Taurean Vis innlegg
Sier som Beavis & Butthead: "Stuff that change suck!"
Vis hele sitatet...
Sier som Barney Stinson: "New is always better!"
Jeg er helt sikker på at de som har redesignet YouTube mest sannsynlig vet hva de holder på med, og at så snart folk venner seg til forandringene vil de forstå at forandringene var bra.

Folk hater forandringer.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Jeg for min del, vil ha det simplest mulig, for meg holder det at mulighetene for å se/laste opp videoer er der, og at jeg kan se/skrive kommentarer, alt annet enn dette er unødvendig.
Likte designet, men ikke systemet, altfor mye rot.

Takk gud for at jeg kan skrive Youtube.com/home og få gamle YT.
Sist endret av cookiesRGood; 4. desember 2011 kl. 00:43.
Hittil ser det nye designet lovende ut, men jeg hater at de skal endre på designet før jeg rekker å venne meg til de nye hele tida :/.
Er det noe som forstår åssen subscribsion systemet fungerer? Jeg har over 200 subs og jeg pleier alltid og trykke på X på de videoene jeg ikke vill se sånn at jeg bare har igjen de gøyale videoene. Men nå må jeg faktisk bla gjennom 50 sider og kan ikke luke ut noen videoer?
Unødvendig og rotete design. likte det gamle siden det var oversiktlig og lett
Etter 17 år med livserfaring har jeg lært en ting veldig godt:

Ikke fiks på det som allerede fungerer.
jeg synes alt kan bare være som det er, det bli så mye enklere.
Jeg syns dette designet var bra jeg.. Eneste jeg ikke liker er all shiten helt til venstre, og det burde vært mulig å fjerne og adde kanaler der som man vil. Men jeg skal love dere at når dere ser hvordan youtube ser ut nå om 5 år, vil dere være glad at de har gjort endringer.. Bare se hvordan den så ut i 2006: http://web.archive.org/web/200603030...w.youtube.com/