Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2378
Hei.
Kjøpte War of the Vikings på steam her en dag. Fikk spilt ca 2 timer før jeg quita.
Når jeg skal starte spillet igjen får jeg feilmelding "easyanticheat launcher has stopped working"
Har googlet i dagesvis nå og ser ut til at det er veldig mange som har dette problemet, men ikke finner en løsning.
Om jeg reinstallerer spillet, så får jeg til å starte og spille, men bare en gang. Hvis jeg lukker spillet så kommer samme melding opp neste gang jeg starter.


Noen freaks her som får til å hjelpe meg ?
Heisann! Nå har ikke jeg dette spillet selv, men kan ha kommet opp med en løsning. Det du gjør er å lage en snarvei av ett hvilket som helst spill fra din Steam og flytter dette f.eks. på skrivebordet. Etter dette høyre-klikker du på denne snarveien og hopper innpå "Egenskaper". Du vil nå kunne forandre på URL-adressen, og her visker du ut hva enn det er som står og limer inn/skriver: steam://run/282660 . Klikk på Bruk>OK og så kjører du spillet som normalt. Du skal nå få opp en installasjon av siste oppdatering til EasyAntiCheat som kan løse problemet ditt. Håper dette hjalp

Ser nå at dette er installasjonen til SuperAntiCheat eSports, så det er ikke sikkert men absolutt verdt ett forsøk!
Sist endret av SoppVandreren; 22. september 2015 kl. 19:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hmm, fikk installert EAC som på vanlig måte (før i tiden), men får fortsatt samme feilmelding...

Tåpelig at de ikke har fikset dette enda, må da være en måte å få til dette på. som sagt, hundrings til han som kommer med løsning !
Hei.
Prøv å høyre klikk spillet på steam, så drar du på properties.
Så drar du på "local files" tabben og trykker på "verify integrity of game cache"
Hvis du har steam på norsk blir dette da først egenskaper, så lokale filer og verifiser blablabla.

Hvis dette ikke funker anbefaler jeg å reinstallere om du allerede ikke har prøvd det.
Har gjort dette uten hell. Om jeg reinstallerer spillet får jeg til å spille som normalt, men om jeg lukker spillet etter reinstallasjon får jeg ikke til å starte det igjen pga feilmeldingen fra EAC.

Så med andre ord så må jeg reinstalere spillet hver gang jeg skal spille, og med en internettlinje på 2,5mbit så blir dette stress.
Sist endret av xaine; 23. september 2015 kl. 08:59.
First remove the existing folder :Steam\SteamApps\common\War of the Roses\EasyAntiCheat.
Then download and extract new EasyAntiCheat folder to the same place from: *link som ikke funker*
Vis hele sitatet...
Så om du har en kompis hvor spillet funker, prøv å la han laste opp sin EasyAntiCheat folder, så sletter du din egen å replacer den med din venns.
Er kanskje litt avansert men så at det fungerte for dette andre spillet.
Sist endret av 4pekatt1; 23. september 2015 kl. 13:09.
Sitat av 4pekatt1 Vis innlegg
Så om du har en kompis hvor spillet funker, prøv å la han laste opp sin EasyAntiCheat folder, så sletter du din egen å replacer den med din venns.
Er kanskje litt avansert men så at det fungerte for dette andre spillet.
Vis hele sitatet...
Ja, har lest dette, men går ikke taki den nye eac filen og har heller ingen kompiser som spiller samme spill. Etter at EAC gjorde om hjemmesidene så går det jo ikke an å laste ned som før.

Rimelig sikker på at jeg hadde fått dette til å funket med den nyeste .dll filen.
Sitat av xaine Vis innlegg
Ja, har lest dette, men går ikke taki den nye eac filen og har heller ingen kompiser som spiller samme spill. Etter at EAC gjorde om hjemmesidene så går det jo ikke an å laste ned som før.

Rimelig sikker på at jeg hadde fått dette til å funket med den nyeste .dll filen.
Vis hele sitatet...
hm, du kan jo prøve og dra inn i filene til spillet og slette EAC folderen, deretter gjøre verify integrity of game cache, da vil spillet laste ned EAC om igjen ville jeg tro.
Sitat av 4pekatt1 Vis innlegg
hm, du kan jo prøve og dra inn i filene til spillet og slette EAC folderen, deretter gjøre verify integrity of game cache, da vil spillet laste ned EAC om igjen ville jeg tro.
Vis hele sitatet...
Har prøvd dette flere ganger uten hell.
Er noe snedig her altså, men igjen så er det hundrevis som har hatt dette problemet.
Sitat av xaine Vis innlegg
Har prøvd dette flere ganger uten hell.
Er noe snedig her altså, men igjen så er det hundrevis som har hatt dette problemet.
Vis hele sitatet...
Begynner å miste håp selv nå, har lest mye om spillet og ifølge mange folk så bryr skaperne seg veldig lite om disse problemene.