Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1162
Jeg skal bestille trommesett, cymbalpakke + tamburin, kubjelle, china og litt likendes fra trommeslager.no i nær framtid (1 veke-1 måned) og lurer litt på hvordan prosessen er.

Altså, jeg rekner med for eksempel at jeg må stemme trommene? Må jeg "montere" noe særlig mer enn selve oppsette og stativene?

Her er forresten handlelisten min, om det er noen interreserte.Tar gjerne imot tips for alternativ^
Det du kan gjøre er å ringe til de eller sende mail.
Jeg har hatt flere trommesett opp gjennom tiden. Noen av de kommer med skinnet på trommene, og andre må du sette på og stemme selv.

Jeg liker best å gjøre det selv da jeg stemmer trommene etter hvordan musikk jeg spiller og liker å utforske
Sist endret av xaine; 9. desember 2014 kl. 14:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nøørd
impedans's Avatar
Trådstarter
16 1
Sitat av xaine Vis innlegg
Det du kan gjøre er å ringe til de eller sende mail.
Jeg har hatt flere trommesett opp gjennom tiden. Noen av de kommer med skinnet på trommene, og andre må du sette på og stemme selv.

Jeg liker best å gjøre det selv da jeg stemmer trommene etter hvordan musikk jeg spiller og liker å utforske
Vis hele sitatet...
Ah interresant. Det tar vell fint en hel dag viss jeg skal begynne me stemming og skinn og det der? Er ikke sikker på at jeg stoler på meg selv nok til å gjøre det.