Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1724
Jeg drar til England i August og har litt lyst til å få med meg litt weed/hasj inn til landet. Vet det er en dum ide, men vil bare sjekke ut omstendighetene.

Hva skjer om du løser det opp i olje (og lager en kake/brownie)? Kan hundene evnt. fortsatt sniffe seg fram? Planla å ha det opp i bagasjen (ikke håndbagasjen).

Takk på forhånd for svar! =))
Sist endret av SriLankaShank; 25. juli 2010 kl. 12:19.
Selfølgelig kan de lukte seg fram til alt mulig de er trent opp til, som f.eks weed...
JA. Selvfølgelig kan hundene lukte det. Så den risikoen er der uansett.
Det er da mye bedre å bare kjøpe litt når du kommer dit!
vel han fyren fra never get busted sa noe som dette: "in 10 years of being an police officer, i never caught anyone caring marijuana brownies or cakes."
Sitat av onoffon Vis innlegg
vel han fyren fra never get busted sa noe som dette: "in 10 years of being an police officer, i never caught anyone caring marijuana brownies or cakes."
Vis hele sitatet...
Nå har jeg ikke hørt om han, men uansett: spør en politienhet som patruljerer med spesialtrente hunder om det samme spørsmålet - jeg tror utfallet vil være annerledes.
Tror du skal satse på å handle i England jeg. Det er lett å få tak i stæsj der uansett. Som regel good-shit også.
Er du uheldig har dem hunder og greier på plass når du lander(eller skal ta av), og da markerer de deg. Trust me, de lukter brownien din hvis de er i humør til det.
kjøp sån derre ferdig brownies, i plast pakker (de som ikke er gjennomsiktige)
åpne de forsiktig, ta ut kaka, et dem, lag nye brownies, og luft forsegle dem, kansje det funker

uans tror at hunder faktisk klarer og lukte det om du bare lager kake ^^
Bikkjene lukter det nok. Men når de leter gjennom sekken din og finner en kake, en bok og masse uskyldige ting, så er det ikke sikkert at de gjør noe ut av det. Skal de holde deg tilbake og sende alt til analyse? Jeg vet ærlig talt ikke, men vil nå tro at også bikkjene tar feil til tider, så da må man jo nesten la noen gå videre også? En kake er ikke mistenkelig i seg selv.
Æsj, jeg visste det jo egentlig. Bare håpet på at det ville skje en aller annen kjemisk reaksjon som gjorde at cannabisen ikke var cannabis lenger. x)

Jaja, da får jeg bare prøve å integrere meg der og få tak i weed etter hvert... Skal ikke bo i London... Ingen garanti for at den eneste vennen min blir en japansk utvekslingsstudent som tar x-matte og ikke vet hva bong er. Neida! Får håpe på det beste.

Takk for svar!)
Sitat av SriLankaShank Vis innlegg
Æsj, jeg visste det jo egentlig. Bare håpet på at det ville skje en aller annen kjemisk reaksjon som gjorde at cannabisen ikke var cannabis lenger. x)

Jaja, da får jeg bare prøve å integrere meg der og få tak i weed etter hvert... Skal ikke bo i London... Ingen garanti for at den eneste vennen min blir en japansk utvekslingsstudent som tar x-matte og ikke vet hva bong er. Neida! Får håpe på det beste.

Takk for svar!)
Vis hele sitatet...
du finner nok noen andre som kan hjelpe deg.. England er stappfullt av god homegrown!
Hundene lukter det lett, man som menneske kan jo lukte det lett..
10hi. Får håpe på det! Er det noen som vet hvilke regler det er som gjelder i England? Prøvde å søke på forumet, men fant ingen konkrete svar. Er det sånn "ulovlig, men politiet lar deg gå hvis du bare har litt på deg?" eller er det lovlig?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
http://en.wikipedia.org/wiki/Legalit...United_Kingdom

Det har aldri vært lovlig i UK.
Det var en periode der cannabis ble omklassifisert til den laveste av tre grupper narkotika (A, B og C) som det juridiske systemet i UK bruker, man kunne da slippe unna med bot på flekken i verste fall.
Det har nå, etter mye hysteri rundt super skunk strainene av cannabis, blitt klassifisert opp til B igjen, som i teorien betyr at de vil arrestere deg, om praksisen virkelig har tatt den vendingen kan jeg ikke si stort om.
Sist endret av Dodecha; 27. juli 2010 kl. 15:45.
leste et stykke ned men ikke alt så kan være det er nevnet før.

men hundene lukter ikke på samme måte som oss, de er helt syke til å skille ut forskjellige lukter på samme tingen. uansett hvor mange ting du pakker i bagen som lukter sterkt så er hundene trent til å markere på enkelte stoffer hvor thc er et av de og du er fuckt..

jeg har hørt noe men vet ikke hvor mye det stemmer, men hvis du får hasjen pakket ganske godt i noe plast så legger du det på en plass som det ikke slipper ut noe luft. noe tett kan være en dykkerkoffert, men få noen til å hjelpe deg med og lukke og håndtere boksen til dere drar. så legger du den oppi kofferten som skal med flyet du drar med men legger du den der selv så kanskje ikke samme dagen som du fikk shitten din

vet ikke om det funker jeg hørte noen snakke om at hundene er ikke så syke at de klarer lukte gjennom noe som ikke slipper ut luft, de er syke til å lukte ting som ligger i luften så hvis du tømmer tingen for luft med noe slage greier hjelper ekstra med at luften vil heller inn og slepper ikke da ut noe luft..

men hørt om mange som har vært utenlands og komme hjem med hasj, flere som har vært i amster og har med seg smått eller stort, så jeg ville ikke hat så noia for at noe skulle skje, ta heller og tenk på og se normal ut mens du er på flyplassen og iallfall forbi tollerene
ikke noe sånn "yeees smil" rett etter, kan hende de sitter på et rom og følger med på noe kamera greier:P man vet aldri:/