Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3818
Heisann!

Jeg leter etter en plombert AK47/74.
Jeg har lett en ganske god stund nå, og jeg begynner å bli lei av å vente

Jeg vet at det finnes en på QXL og lignende, men jeg er ute etter en jeg kan kjøpe fortest mulig, å ha den i hendene om en uke, altså ikke en auksjon.

Jeg er villig til å betale en del, men jeg merker med en gang om det er overpriset. Jeg er ikke villig til å betale en halv formue for et deaktivert våpen det er produsert flere hundre millioner enheter av (mehehe)

Kontakt meg snarest om du har eller vet om noen som har.

Mvh Jørgen

(PS: Vet ikke om denne tråden hører hjemme i denne kategorien, men fant ingen annen passende plass!)
Ikke plombert. Men produsert i Russland og skyter pellets av en eller annen sort. Ring dem, den ser utrolig bra ut.

http://nb-no.facebook.com/pages/Småt...app_7146470109
AK47
AKS47
Finner ingen 74-modell eller U-versjoner.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Er det lov å f.eks eie en AK i norge om du gjør det slik at den bare kan skyte et og et skudd?
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er det lov å f.eks eie en AK i norge om du gjør det slik at den bare kan skyte et og et skudd?
Vis hele sitatet...
Du kan søke om våpentilatelse, men den kommer aldri til å bli godkjent.
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Hvorfor prøver du ikke å finne en i Bosnia eller kanskje Russland eller Kosovo? Slik så kan du eventuelt smugle en over grensa, fullstendig mulig..

Bosnia, Kosovo eller Russland er tre gode alternativer for anskaffelse av AK-47/47-S/74. Du vet sikkert godt hvorfor akkurat de tre(....) FOrøvirg, det skal ikke være altfor vanskelig mener jeg. I eksempelvis Kosovo slipper du garantert å gå måtte kontakte hardbarkede kriminelle for anskaffelse av automatgeværet.

Sitat av t_ben Vis innlegg
Du kan søke om våpentilatelse, men den kommer aldri til å bli godkjent.
Vis hele sitatet...
Huh? Who cares om en jævla våpentillatelse. Dette er ikke USA/Texas, der er plombert AK mer eller mindre hadde vært godkjent. Min magefølelse sier at AK'en neppe blir godkjent, men jeg kan godt ta feil altså.

Så søking og godkjenning er bortkastet energi, bedre å holde våpenet skjult.

Sitat av Quakecry Vis innlegg
Er det lov å f.eks eie en AK i norge om du gjør det slik at den bare kan skyte et og et skudd?
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke tid til å sjekke, og det kan godt være jeg tar totalt feil, men jeg tipper et rungende nei fra myndighetene
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Nei var bare jeg som mente på noen sa en AK som bare kunne skyte et og et skudd var lov. Men da vet jeg det. Skulle nesten avogtil ønske jeg bodde i statene, kunne eid flere våpen og hatt det som hobby.
lol @ you
Det ligger flere "AK'er" på finn.no i diverse artige kaliber som f.eks. 5,56 (BURN IT).
De er helt lovlige så lenge du har tillatelse til å ha de.
Sist endret av DikkeDikk; 24. juni 2012 kl. 23:28.
Sitat av DikkeDikk Vis innlegg
lol @ you
Det ligger flere "AK'er" på finn.no i diverse artige kaliber som f.eks. 5,56 (BURN IT).
De er helt lovlige så lenge du har tillatelse til å ha de.
Vis hele sitatet...

Hvor finner du disse...?
Sitat av JørgenFreaken Vis innlegg
Hvor finner du disse...?
Vis hele sitatet...
De er ikke plombert.
Sist endret av DikkeDikk; 24. juni 2012 kl. 23:42.
Jeg har selv hatt en AK i mitt eie tidligere, nå solgt videre til samler. Dog men enkeltskudd da.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg



Huh? Who cares om en jævla våpentillatelse. Dette er ikke USA/Texas, der er plombert AK mer eller mindre hadde vært godkjent. Min magefølelse sier at AK'en neppe blir godkjent, men jeg kan godt ta feil altså.

Så søking og godkjenning er bortkastet energi, bedre å holde våpenet skjult.



Jeg har ikke tid til å sjekke, og det kan godt være jeg tar totalt feil, men jeg tipper et rungende nei fra myndighetene
Vis hele sitatet...
Han spurte om det var lov å ha en ekte AK, da må du nesten ha våpentillatelse.
Sist endret av t_ben; 24. juni 2012 kl. 23:49.