Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2151
hei, jeg lurer på om det er noen jeg kan spille med som spiller league of legends.
har nettopp startet
Hei.
Spiller du på west eller east?
Siden du ikke er ny her burde du vel til nå ha klart å funnet søkefunksjonen oppe i høyre hjørne? Finnes allerede et par tråder om akkurat samme emnet.

edit: http://freak.no/forum/showthread.php...league+legends
Sist endret av Jennymas; 30. april 2012 kl. 12:35.
Homo Luminous
wavezor's Avatar
Det er vel slik at de som satser litt mer seriøst på spillet befinner seg på West?
Sitat av wavezor Vis innlegg
Det er vel slik at de som satser litt mer seriøst på spillet befinner seg på West?
Vis hele sitatet...
Hvor tar du det ifra? Finnes topp gamere på alle serverne...Jeg holder meg egentlig unna West, siden det pleier å være lengere køer der.
Ja, det er russere og polakker på east...men det er vel franskmenn det kryr av på west?
Treningsnarkoman
fcknfreak's Avatar
Sitat av Snuspus Vis innlegg
Hvor tar du det ifra? Finnes topp gamere på alle serverne...Jeg holder meg egentlig unna West, siden det pleier å være lengere køer der.
Ja, det er russere og polakker på east...men det er vel franskmenn det kryr av på west?
Vis hele sitatet...
Lengre køer på west? Aldri vært borti.. Franskmenn? Nesten aldri møtt, og hvis jeg har det har jeg ihvertfall ikke merket det fordi de kan engelsk og da er de jo ikke noe problem? Går vel for det meste i skandinaviske, tyske etc, som etter det jeg opplever er veldig flink i engelsk. Retards finner du uansett hvordan server du er på, så det kan man ikke si så mye på.
når det skal sies, er det ingen av prosene som spiller på east. M5 som er verdens beste lag (fra Russland) spiller på west og NA
Det er et høyere nivå på West ja, men det er ikke noe du legger merke til før du kommer i 1800+ rating. Så med mindre du tar spiller semi-seriøst og aimer høyt så burde du holde deg på East. East har mye mer stabile servere, mindre køer osv.
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Det er et høyere nivå på West ja, men det er ikke noe du legger merke til før du kommer i 1800+ rating. Så med mindre du tar spiller semi-seriøst og aimer høyt så burde du holde deg på East. East har mye mer stabile servere, mindre køer osv.
Vis hele sitatet...
Kan jeg absolutt si meg enig i!
Sitat av AndreasBTS Vis innlegg
Hei.
Spiller du på west eller east?
Vis hele sitatet...
east spiller jeg på
Sitat av fcknfreak Vis innlegg
Lengre køer på west? Aldri vært borti.. Franskmenn? Nesten aldri møtt, og hvis jeg har det har jeg ihvertfall ikke merket det fordi de kan engelsk og da er de jo ikke noe problem? Går vel for det meste i skandinaviske, tyske etc, som etter det jeg opplever er veldig flink i engelsk. Retards finner du uansett hvordan server du er på, så det kan man ikke si så mye på.
Vis hele sitatet...
Tull, jeg bytta til west og møtte BARE franskmenn som nektet å snakke engelsk, og hvis du gjorde så var det flame.
Tilbake til topic kanskje? Kan godt spille med noen på west er lvl 10 eller noe slikt så noen som er litt jevnt ranka hadde vært flott, litt kjipt og spille med kompiser i lvl 20-30 i grunn.... Heter seimannen på LoL så er bare og adde
Jeg har netopp levlet til 30 og har ikke noe imot og spille med andre.

vill ikke legge ut navn her så send PM om noen vill spille
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg har nettop laget en EU west smurf acc og leter etter norske spillere. summoner navnet mitt er: ialreadytoldyou