Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1687
Hei igår prøvde jeg amfetamin for første gang, hann som ga det til meg sa det var høy kvalitets vare, kameraten min som prøvde ble beruset og sa at det var bra, men jeg kunne ikke merke noe, jeg ble bare litt mere fokusert og avslappet hva betyr dette? er det noe "galt" med meg? jeg har ingen diagnoser. og jeg lurer på om dette kann vere symptom på noe som ADHD eller ADD siden medisinen de får er beslektet med amfetamin
Nei, det er nok ikke et symptom på ADHD, det er heller andre feilfaktorer som har bidratt til din dårlige rus. Det kan være alt fra nocebo til hvor tykke nesegangene dine er. De med ADHD kan merke mindre av amfetamin fordi de går på amfetamin daglig via medisin og har derfor høyere toleranse.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Nei, det er nok ikke et symptom på ADHD, det er heller andre feilfaktorer som har bidratt til din dårlige rus. Det kan være alt fra nocebo til hvor tykke nesegangene dine er. De med ADHD kan merke mindre av amfetamin fordi de går på amfetamin daglig via medisin og har derfor høyere toleranse.
Vis hele sitatet...
Det er nesten ingen i Norge som får Dexedrine (amf) pga ADHD. Ritalin er methylphenidat.

TS, hvis du ikke har andre symptomer på ADHD er det svært lite sansynlig at du har det bare pga du fikk dårlig rus av amf. Har du angst/depresjon, eller går du på noe medisiner? Det eneste som skjer når jeg tar amf er at angsten blir forsterka.
Sitat av bloodshotEyes Vis innlegg
Det er nesten ingen i Norge som får Dexedrine (amf) pga ADHD. Ritalin er methylphenidat..
Vis hele sitatet...
Det er dog krysstoleranse mellom metylfenidat og amfetamin, begge er sentralstimulerende.

Mange i denne tråden sier de har erfart krysstoleranse http://www.bluelight.org/vb/threads/...ross-tolerance
ADHD eller ikke, folk treagerer forskjellig også. En kompis av meg som har ster ADHD reagerer likt på speed som meg, som har ADD.
Nå sitter jeg faktisk å tar speed sammen med han, og en annen kompis som ikke har noen av diagnosene, men alle her sitter med en god speeda form.