Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 8081
Hei!
Jeg røyket hasj hver dag i 2013, og litt nå i 2014.
Jeg gikk på faste tisseprøver hver fredag til jeg ble clean, av visse årsaker, siden slutten av april tror jeg, og til 2 juni 2014. Da tisset jeg rent, dette tok 4-5 uker.

Nå går jeg hver 14 dag for å bevise att jeg er clean i 3 måneder.

Jeg var med å dele to jointer for 15 dager siden, eller jeg røyket vel til sammen såvitt en joint, dette var hasj ikke grønt, onsdag 2 juli. Altså en måned etter jeg var clean.

Jeg bestilte en narkotika hjemme test fra vitusapotek.
http://www.vitusapotek.no/Products/N...ID-922164.aspx

Jeg tisset på prøven på morgenen, 8 dager etter jeg røyket, altså for en uke siden i dag. Den slo ut negativ. Jeg skal tisse i morgen på legesentret, da er det 16 dager siden jeg var med å dele to jointer.

Tror dere jeg er safe i morgen?
Min erfaring er at hvis man røyker lite går det veldig fort ut. Har opplevd å måtte ta en urinprøve ca 5 dager etter jeg røyket en joint, og det gikk helt fint. Så bare slapp av!
Trådstarter
35 1
Okei
Takk for svar

Satser å på att det går helt fint, det sies jo att om man røyker sjeldent, kan det ta 2-7 dager så er det ute, 14 dager "max"... Så etter mine 16 dager sattser jeg på att det går fint
*krysser fingrene*
Ja du er nok helt clean etter 16 dager, ville ikke bekymret meg.
Og jeg liker at du operer med mengdemålet en halv og hel joint....
Som de over sier bør det nok gå greit såfremt du ikke stappet en femmer i jointen
Dersom du røyker i flere dager sammenhengende, og THC ikke får tid til å gå ut av kroppen vil det bygge seg opp og kan vare kjempelenge. Røyk bare da du er helt clean for hver gang.
Trådstarter
35 1
Takk for svar alle sammen
Føler meg tryggere for morgendagen nå

EazyA: Hehe, vet ikke om du var sarkastisk eller ei, rette mengden var vel kanskje 1 gram til sammen i begge jointene, når jeg(vi) blander mef brunt bruker vi rundy ett halvt gram i jointene

Så jeg røkte vel ett halvt gram max ca

Relevant; det jeg også tenker
Trådstarter
35 1
Hei igjen!
Pissa på fredag, altså 4 dager siden som nevt her i tråden att jeg skulle gjøre.

16 dager etter inntak av tilsammen 0,3-0,5 g, som jeg fikk i meg av å dele to jointer. Jeg var 100% clean da jeg røyket, hadde vært clean i en måned.

Nå i kveld ringte det fra legesentre mitt, to-tre ganger. Mest sannsynelig legen min som jobber overtid. Jeg ble redd, torte ikke ta tlf tilfelle han sku fortelle jeg var positiv på THC testen, som jeg i hovedsak testes for jevnlig; grunnet ADHD utredning, jobb og diverse.

Jeg sa i skranken fredagen jeg måtte bli testet for alt av narkotiske stoffer, av en viss årsak. Fortalte att jeg hadde gått på cosylan noen dager, fra resept, da dette ble å slå ut på morfin.

De sa jeg kunne ringe igjen ca nå på fredag for å få papirene av resultater etter urinprøver.

Tror dere jeg faktisk testet positiv på THC eller skulle han bare fortelle att jeg kunne hente papirene fra testene, eventuelt hvordan han skulle skrive papirene til meg? Da han ikke vet hvem som skal ha dem.

Er så nervøs nå..... Trenger noen oppmuntrene ord hehe
Sitat av Katjakaja Vis innlegg
Tror dere jeg faktisk testet positiv på THC eller skulle han bare fortelle att jeg kunne hente papirene fra testene, eventuelt hvordan han skulle skrive papirene til meg? Da han ikke vet hvem som skal ha dem.

Er så nervøs nå..... Trenger noen oppmuntrene ord hehe
Vis hele sitatet...
Det er helt umulig for oss å si. Hvorfor ikke bare ringe han tilbake? Er testen positiv, så sier du at det må være en feil, og ber om en ny test. Da har det jo gått enda lengre tid siden du røykte, så da vil det jo være en større sjanse for at du er ren.
Sist endret av caperno; 22. juli 2014 kl. 20:31.
Trådstarter
35 1
Sitat av caperno Vis innlegg
Det er helt umulig for oss å si. Hvorfor ikke bare ringe han tilbake? Er testen positiv, så sier du at det må være en feil, og ber om en ny test. Da har det jo gått enda lengre tid siden du røykte, så da vil det jo være en større sjanse for at du er ren.
Vis hele sitatet...
Ja jeg vet det er umulig og si, jeg bare sitter her super nervøs....
Fårstår det jo slik fra ALLE nettsidene jeg har lest på, om man røyker en gang tar det: 2-4 dager/2-6 dager/2-7 dager.. Eventuelt opptil to uker.. Var derfor veldig sikker hehe...

Sattser på att det bare er papir spørsmål... Kan ikke ringe opp, da tlf inn er stengt kl 14:00, får prøve å ringe i morgen å gjøre akkurat som du sa, ta en ny test! Da er det jo gått 21 dager om jeg pisser i morgen

Takk uansett
Sist endret av Katjakaja; 22. juli 2014 kl. 20:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Katjakaja Vis innlegg
Ja jeg vet det er umulig og si, jeg bare sitter her super nervøs....
Fårstår det jo slik fra ALLE nettsidene jeg har lest på, om man røyker en gang tar det: 2-4 dager/2-6 dager/2-7 dager.. Eventuelt opptil to uker.. Var derfor veldig sikker hehe...

Sattser på att det bare er papir spørsmål... Kan ikke ringe opp, da tlf inn er stengt kl 14:00, får prøve å ringe i morgen å gjøre akkurat som du sa, ta en ny test! Da er det jo gått 21 dager om jeg pisser i morgen

Takk uansett
Vis hele sitatet...

Om du snakker med legen i morgen og dere blir enige om en ny test, dra en hvit en og si du er "på tur i skogen" el noe og avtal pissing feks fredag. Da får du noen ekstra dager.
Trådstarter
35 1
Sitat av frtoretang Vis innlegg
Om du snakker med legen i morgen og dere blir enige om en ny test, dra en hvit en og si du er "på tur i skogen" el noe og avtal pissing feks fredag. Da får du noen ekstra dager.
Vis hele sitatet...
Det kan jeg alltids gjøre, takk for tips
Men sattser fremdeles på att det var noe helt annet han ville...
Hjemmetesten fra vitusapotek slo jo ut negativ på morgenen, 8 dager etter.
Spurte dem hvor sikker testen var, hun sa den var 98% sikker
Grensen på testen var 50 ng/ml, den slo ut negativ om du hadde lavere THC verdi enn det, men etter 8 ekstra dager skulle vel lille resten, om det var noe igjen, vært borte

Kan fortelle i morgen hva det avgjørende svaret er

Testen var negativ
Var bare noen stoffer fra cosylan som hadde vært positiv
Sist endret av Katjakaja; 23. juli 2014 kl. 14:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hei,
noen som vet om hjemmetester som inneholder det samme som legen sjekker ifh sertifikat?? thc, metadon, andre opiater, benzo, zolpiclon(?),
+ virkestoffet i Lyrica??
Lykke til!
Jo, jo takk for den���� Det er enstund tilprøver, vil bare være litt forberedt���� Har sluttet m metadon for 3 uker siden, men brukt andre ting for å ta smertene������