Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 8984
Hei alle dere god folk. Jeg lurer på om det funker og strø litt MDMA krystaller oppå jointen mi for litt estra funky funk?
kan mdma røykes i det hele tatt? Jeg har rene krystaller , ikke piller.

enn så lenge!
Du kan "freebase" mdma i allefall, hvordan eller hvorfor noen skulle ønske å gjøre dette er dog utenfor min fatteevne
Rockern
Trådstarter
Hvordan gjøres det da?
Jeg fin haket det nå og la med det weeden. Tester det i morgen så får vi se.
Står at MDMA har kokepunkt på 100-110C. Så skal være mulig å røyke det så lenge ikke molekylet blir ødelagt eller at det er noe som hindrer det i å bli tatt opp. gleder meg til å høre hvordan det gikk
Rockern
Trådstarter
Ja skal gi update i løpet av dagen
Har lest litt på interwebs, ser ut som der gir deg følelsen av av mdma varer lenger og er roligere en vanlige
Rockern
Trådstarter
ok nice. Jeg har 3 kapsler med mdma. Blandet den ene med med speed.
Så tenkte jeg kanskje helle en i weeden, og dele den siste på begge :P
Haha, sykt. Jeg prøvde dette engang da jeg var langt nede. Var riktig nok minimalt jeg putta i jointen, men det funka greit i 2-3 min. Fikk en følelse av å miste kontrollen over kroppen og verden ble bølgete. Det er forøvrig den eneste gangen jeg har prøvd mdma. Er personlig lite fan av det meste som fins av rusmidler, uten om weed da så klart<3

Vil vel egentlig ikke anbefale dette.. Mye bedre med litt grønnsaker
Rockern
Trådstarter
Tester ut med en liten dose i join først så får jeg se om jeg får no funk. Hvis ikke blander jeg det med peppern.
Det funker knall
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei. Ser dette er en gammel tråd, men lurer litt på hvordan det funket i en joint?
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av The1Blizzak Vis innlegg
Hei. Ser dette er en gammel tråd, men lurer litt på hvordan det funket i en joint?
Vis hele sitatet...
Tror heller man må 'vape' den med en glass/crackpipe.
Ingen/lite vits å røyke MDMA, du må uannset ha freebase mdma som er flytende og veldig kaustisk.
Så ser ikke helt for meg at det er noe vits.
Sitat av Dpac Vis innlegg
Tester ut med en liten dose i join først så får jeg se om jeg får no funk. Hvis ikke blander jeg det med peppern.
Det funker knall
Vis hele sitatet...
Hva med å... spise det rent, for seg selv?
Rockern
Trådstarter
Heisann! uff, så at dette var min gamle tråd. Dessverre kan jeg ikke huske om det funket eller ikke. Hadde helt glemt denne posten i det hele tatt.

Jeg har sluttet med alt av rusmiddler nå. La meg inn i behandling for 1 år siden, og ble ferdig der for 4 uker siden! Min beste investering jeg har gjort. Var blitt en ordentlig junkie. Eller blitt og blitt, jeg var vel det ganske lenge, men ville ikke innse det..
Til alle andre som vurderer å røyke mdma; Det fungerer ikke, og er skadelig kan det se ut som. http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=25217
Sitat av Dpac Vis innlegg
Heisann! uff, så at dette var min gamle tråd. Dessverre kan jeg ikke huske om det funket eller ikke. Hadde helt glemt denne posten i det hele tatt.

Jeg har sluttet med alt av rusmiddler nå. La meg inn i behandling for 1 år siden, og ble ferdig der for 4 uker siden! Min beste investering jeg har gjort. Var blitt en ordentlig junkie. Eller blitt og blitt, jeg var vel det ganske lenge, men ville ikke innse det..
Vis hele sitatet...

Fine mann!
Husk hvor bra du føler deg nå om du får lysten til å teste ut senere. Og husk hvordan du følte deg da du la deg inn. Bra du endret deg. Respekt!
Rockern
Trådstarter
Takk for det Jeg har blitt mye flinkere til og tenke konsekvenser hvis jeg har dårlige dager. Ruser jeg meg nå, så mister jeg mye, så det holder meg i sjakk + at jeg vil endre meg selvfølgelig. det er akkurat 4 mnd og 1 dag siden jeg har rørt noe. ny pers! heeh
Sitat av Crabman Vis innlegg
Til alle andre som vurderer å røyke mdma; Det fungerer ikke, og er skadelig kan det se ut som. http://www.drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=25217
Vis hele sitatet...
Selvsagt fungerer det ikke Vanlig MDMA er MDMA-HCl, altså et salt. Det fungerer ikke å røyke havsalt (NaCl) heller... det er bare å prøve å varme litt i en panne og se hva som skjer... du får brent salt. Det du eventuelt får "røyket bort" om du prøver å røyke MDMA er biprodukter fra produksjonen...

Dette må stamme fra Sirius som påstår at MDMA kan røykes. Jeg håper at folk tar informasjon fra den kanten med en klype salt (no pun intended)