Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2371
Hei!
Noen som vet om et sted i Trondheim som selger Black Devil eller andre sigaretter med kanskje fancy farge eller smak? Har prøvd en type fra Japan som faktisk var rosa, og med en ganske mild smak. Noe jeg likte. Foretrekker noen med litt menthol. Har prøvd Prince Menthol, men ja. Noen andre forlsag?

Og jeg skal til Hellas om ikke så lenge. Har tenkt å kjøpe meg noen pakker der. Men er det mulig for meg å ta dem med meg hjem i kofferten uten problemer? Jeg er under 18, så vil helst ikke at noen andre skal vite det. Eller må det gjennom tollen?
Takk!
Vet ikke om de har butikken Shangila (elns) i t-town men der har jeg fått kjøpt black devil, nellikrøyk (nam) etc før
Sitat av Morgul Vis innlegg
Vet ikke om de har butikken Shangila (elns) i t-town men der har jeg fått kjøpt black devil, nellikrøyk (nam) etc før
Vis hele sitatet...
Nei, vi har Bamboo shop, men vet ikke om de selger noe ekslusive siggaretter, vet at de selger E-Cigs osv.
I Hellas så får du sparerøyk til ca 10 kroner pakken. En liten hundrings for en kartong. Stikk i kofferten og ta sjansen på at du ikke blir stoppet. Blir du stoppet så tar den fra deg - no biggie.

Eller gå på en av tobakksbutikkene å finn det du ønsker. Selv vanlige merker er svært billige der.
Sist endret av frtoretang; 13. juli 2014 kl. 23:06.
Sitat av frtoretang Vis innlegg
I Hellas så får du sparerøyk til ca 10 kroner pakken. En liten hundrings for en kartong. Stikk i kofferten og ta sjansen på at du ikke blir stoppet. Blir du stoppet så tar den fra deg - no biggie.

Eller gå på en av tobakksbutikkene å finn det du ønsker. Selv vanlige merker er svært billige der.
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske sikker på at man får et forelegg om man prøver å smugle tobbaksvarer. En pakke eller 2 går vel fint. Rett meg hvis jeg tar feil!
Trådstarter
2 0
Tusen takk for svar!
Kvoten er på 10 pakker. Siden du ikke er 18 har du egentlig ikke kvote, men er jo ingen som reagerer om de skulle se en kartong ligge i kofferten din.
Sist endret av bloodshotEyes; 20. juli 2014 kl. 01:59.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på at man får et forelegg om man prøver å smugle tobbaksvarer. En pakke eller 2 går vel fint. Rett meg hvis jeg tar feil!
Vis hele sitatet...
Skulle nå minst tatt med meg 1 kartong til den prisen. Og kanskje både 2 og 3 også. Er jo ikke droger så en skal ha max uflaks for å bli tatt ut i kontroll.
Tror ikke tollerne har tobakkshunder ennå