Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1659
Hei freaks!

I morgen skal jeg på fest og tenker å mikrodosere på syre for første gang i den forbindelse. Har tatt LSD før. I den forbindelse har jeg noen praktiske spørsmål.

Jeg veier rundt 80-85kg og er 180cm høy. Hvor stor dose trenger jeg? Eller hvor liten hehe. Er 25ug passe eller er jeg på jordet?

Kan jeg ta mer utover kvelden hvis jeg tar for lite eller ikke merker noe? Effekten går vel ut etter omtrent 8 timer kanskje? Kan jeg ta en ny mikrodose etter dette og fortsette i samme grad som før?

Hvordan er dette å blande med alkohol?

Edit: Ser at jeg ikke fikk fram overskriften så bra, men det er nevnt: kan jeg redosere en mikrodose på LSD? I så fall etter hvor lenge?
Sist endret av slaskekladden; 5. februar 2016 kl. 19:48.
Tolleranse kommmer rimelig raskt på lsd, redosering etter at 45 min er gått er bare bortkastet... Etter min mening hører ikke lsd og fest sammen uansett.

25mcg vil nok gi minimalt med merkbar effekt uansett
Sitat av Kongesnerp Vis innlegg
Tolleranse kommmer rimelig raskt på lsd, redosering etter at 45 min er gått er bare bortkastet... Etter min mening hører ikke lsd og fest sammen uansett.

25mcg vil nok gi minimalt med merkbar effekt uansett
Vis hele sitatet...
Selvsagt skal jeg ikke redosere etter 45 minutter..jeg skrev 8 timer, men at jeg ikke vet om det er mulig, altså at det ikke gir noen effekt å redosere etter så kort tid er grunnen til at jeg spør her.

Har hørt mange ha en positiv opplevelse av å mikrodosere på fest, noe jeg selv ønsker å finne ut av.

Her har en kar skrevet effektene av LSD ved forskjellige doser:

http://www.rollitup.org/t/lsd-dosage...erance.419585/

20 mics- threshold. Some slight euphoria and body high.

30 mics- threshold, same as 20 mics

40 mics- obviously feeling Lucy's effects a little bit but again no visuals even though may see some
Vis hele sitatet...
Enda en link som får meg lyst til å prøve:

http://highexistence.com/microdosing-lsd-psychedelic/

Microdosing of 10 to 20 micrograms (of LSD) allow me to increase my focus, open my heart, and achieve breakthrough results while remaining integrated within my routine. My wit, response time, and visual and mental acuity seem greater than normal on it.
Vis hele sitatet...

Her skriver en kar om at han har mikrodosert på LSD annenhver dag i 4 måneder: https://www.reddit.com/r/microdosing...oms_every_two/

During the 2nd month, i began taking LSD microdoses 3 days from Mon-Friday, and 1-2 days every weekend. I chose to take 18ug (1/12 of a 220ug LSD tab), since my friend was larger built than me. Instead of using it for studies only, i started taking it before Thai Boxing practice, Football and partying.

Drinking alcohol while on LSD microdoses was weird. It somehow made me less drunk than usual, and more observant of the foolishness alcohol brings to a group atmosphere.
Vis hele sitatet...
En kommenterer

Drinking while microdosing is actually one of my favorite feelings.
Its like you're a different drunk person.
Like you're not you. You're someone else, and you're drunk.
Vis hele sitatet...


For å oppsummere så vil jeg kalle kommentaren din 100% ubrukelig utenom bildet med grafen, dersom den er legit, hvor nå enn den er fra. Så hvis noen har noe mer informativt å komme med setter jeg pris på det!
Han skrev ikke etter 45 minutter, han skrev etter 45 minutter er gått. Mener sikkert de nærgående timene, da også 8 timer. Klart, øker du dosen får du ønsket effekt. Ingen her vet shit dessverre om hvor raskt din kropp bygger toleranse og ingen kan gi deg et godt svar i det hele tatt.
Tror nok du misforsto hva jeg mente, og hvorfor jeg la til grafen. Ca 45 min etter inntak er allerede toleransen på plass. Den vil gradvis synke de neste 14 dagene. Så om du redoserer etter 8 timer, 2 timer, 20 timer e.l vil det ikke gjøre noe forskjell, dosen må økes betraktelig for og få tilsvarende effekt som første dosering uansett.
25 mcg kan være en veldig fin dose til å sosialisere på. Man får energi, blir i godt humør, og ofte et sosialt geni med stor kreativitet og engasjement (både som forteller og som lytter) i samtaler.

Merk at mange av de positive effektene (som gjerne kommer med klarheten LSD kan gi) forsvinner med alkoholinntak. Du kan ta et par drinker uten at det gjør noe - men blir du full så føles det fort litt rart og kan også være litt slitsomt. Spesielt når peaken har gitt seg.
Sist endret av Bearass; 6. februar 2016 kl. 13:08.
Sitat av Bearass Vis innlegg
25 mcg kan være en veldig fin dose til å sosialisere på. Man får energi, blir i godt humør, og ofte et sosialt geni med stor kreativitet og engasjement (både som forteller og som lytter) i samtaler.

Merk at mange av de positive effektene (som gjerne kommer med klarheten LSD kan gi) forsvinner med alkoholinntak. Du kan ta et par drinker uten at det gjør noe - men blir du full så føles det fort litt rart og kan også være litt slitsomt. Spesielt når peaken har gitt seg.
Vis hele sitatet...

Høres bra ut, da skal jeg ta det litt rolig med alkoholen i kveld. Vil folk merke at jeg er på noe eller vil jeg virke normal? Andre folk har jo drukket så kan hende vurderingsevnen er litt dårlig uansett da men hehe

Sitat av Kongesnerp Vis innlegg
Tror nok du misforsto hva jeg mente, og hvorfor jeg la til grafen. Ca 45 min etter inntak er allerede toleransen på plass. Den vil gradvis synke de neste 14 dagene. Så om du redoserer etter 8 timer, 2 timer, 20 timer e.l vil det ikke gjøre noe forskjell, dosen må økes betraktelig for og få tilsvarende effekt som første dosering uansett.
Vis hele sitatet...
Altså kan jeg redosere med 75mcg hvis jeg liker mikrodoseeffekten?
Sist endret av slaskekladden; 6. februar 2016 kl. 13:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av slaskekladden Vis innlegg
Høres bra ut, da skal jeg ta det litt rolig med alkoholen i kveld. Vil folk merke at jeg er på noe eller vil jeg virke normal? Andre folk har jo drukket så kan hende vurderingsevnen er litt dårlig uansett da men hehe



Altså kan jeg redosere med 75mcg hvis jeg liker mikrodoseeffekten?
Vis hele sitatet...
Pretty much ja.
Men nå er ikke toleransen identisk hos alle så her gjelder det og prøve seg litt fram. Men går du utifra den grafen, da vet du sånn cirka hvor dosen skal ligge i % i forhold til første dosering.

Tror ikke noen vil merke det i slike doseringer, ville ikke bekymret meg for det
Sitat av slaskekladden Vis innlegg
Høres bra ut, da skal jeg ta det litt rolig med alkoholen i kveld. Vil folk merke at jeg er på noe eller vil jeg virke normal? Andre folk har jo drukket så kan hende vurderingsevnen er litt dårlig uansett da men hehe
Vis hele sitatet...
Ved 25mcg vil du være oppegående, i godt humør og ikke synlig påvirket. Langt klarere enn alle som har 3-4 enheter + i fletta. Istedet for å famle rundt i en slørete verden, så har man heller våken oversikt og engasjement, samt oppmerksomhet for andres stemningsleier og historier.

Det kan føles innbydende å drikke - fordi man er i så godt humør etc (Kan få lyst til å ta en skikkelig fest) Men alkohol beruselsen demper god-feelinga (alkohol dreper noe av den gode klarheten, og dermed også eufori). Bare prøv å huske på det.
Kvelden er nå "over" og jeg har kommet meg hjem. Sitter igjen med en rimelig positiv opplevelse av denne kvelden. Masse latter, godt humør og morro. Som dere fortalte så fikk jeg mer energi, noe jeg merka en del til. Merka også mye til godt humør og økt sosial interesse. Her jeg sitter nå kan jeg se farger flimre i øyekroken som om man drar en magnet over en gammel TV.

Skal gjøres igjen.