Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1653
I høst tok jeg det store skrittet og reiste ut i Amazonasjungelen og opplevde 4 Ayahuasca semonier under veiledning og oppfølging av en særdeles dyktig sjaman.
Jeg har ikke særlig erfaring med rus, annet enn alkohol og litt cannabis fra tidligere- så disse sermoniene var ekstremt viktige opplevelser i livet mitt.
Da jeg ikke kjenner andre her i landet som har vært gjennom en slik metamorfose som møte med Aya og hennes "vesner" avstedkommer, ønsker jeg så gjerne å snakke med andre som har opplevd det. Finnes det noen grupper? Noen her inne som har kjennskap til noe sånt? Om det ikke finnes noe sånt kunne jeg tenke meg å starte en slik gruppe- helst i Oslo. Er det flere som kunne tenke seg det?
Jeg trenger å komme ut i livet, snakke med folk ansikt til ansikt, om dette temaet. Det vanlige A4 livet kjeder meg litt etter de oppdagelser jeg gjorde, og det kjennes litt ensomt.
Aner ikke om det finnes noen grupper for folk som har opplevd dette, tviler på det.. men det må da gå ann å ordne? Men uansett så høres dette veldig spennende ut og har lyst å høre om opplevelsen. Har lurt på hvorfor dette er regnet som ett livsforandrende steg å ta..
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Nå har jeg ingen erfaring med Auahyasca desverre men psykedeliske opplevelser har jeg hatt.

Det vanskeligste med slike opplevelser er å integrere de med hverdagen. Og det er akkurat slik du beskriver det, at det "vanlige livet" virker så ubetydelig og kjedelig. Å snakke om opplevelsene er en god måte å få ut frustrasjonen på, og forhåpentligvis vil du innse at dette livet er like viktig som det man opplever på Ayahuasca.

Du burde ikke ha problemer med å danne en slik gruppe i Oslo, det er mange som er interessert i psykedelika og opplevelsene bak det. Vi er flere her på Freak, så et freaktreff kunne vært en plass å starte.
Det kan også være en ide å sjekke andre nettsamfunn, jeg vet av Norshroom.