Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2665
Hei folkens..

hva gjør dere for og kose dere på MDMA hjemme?
Noen som har noen forslag til noe morsomt/kos man kan gjøre mens man ruller?

Selv så syntes jeg det er digg at hele gjengen ligger på en svær madrass foran peisen og masserer hverandre, eller sitte i dusjen.
http://az61094.vo.msecnd.net/img/04/4e4554d1-0e3a-4303-9dd6-589b3142b655/340/340

Eller ta masse dyner og puter og alt mulig rart og lage en hule og ligge og kose seg inni der

Er spent til og høre hva andre gjør
Sist endret av Alge; 8. februar 2016 kl. 15:25.
har gjort akkuratt dette selv. Dusj i felleskap, Madrasser på gulvet mens man har prosjektoren foran seg med Surround sound, ligger og masserer, koser, forteller hverandre alt det positive man kan om hverandre. etc etc.
Tror det eneste jeg ikke har prøvd er sex ;P
Hører det skal være en Gudegave
Synd jeg ikke har noen å gjøre alt dette med lenger. Savner de tidene med full tillit og å ivareta samt bli ivaretatt..
Vanskelig å si, mitt beste tips vil nok være å gjøre noe du liker å gjøre mens du er aleine; Musikk, film, chatte

Hva enn som får hjula dine til å rulle
Alge faen!
Alge's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
har gjort akkuratt dette selv. Dusj i felleskap, Madrasser på gulvet mens man har prosjektoren foran seg med Surround sound, ligger og masserer, koser, forteller hverandre alt det positive man kan om hverandre. etc etc.
Tror det eneste jeg ikke har prøvd er sex ;P
Hører det skal være en Gudegave
Synd jeg ikke har noen å gjøre alt dette med lenger. Savner de tidene med full tillit og å ivareta samt bli ivaretatt..
Vis hele sitatet...
Fellesskapet på mdma er ganske så fantastisk ja!
Synd du ikke har noen og gjøre dette med lenger =(

har ikke hatt sex på mdma, men føler meg aldri kåt når jeg ruller.. jeg ser for meg at vist jeg skulle hatt sex med noen ville jeg i stede for ligget og stryket håret hennes i stede for å knulle. hehe
Elsker å rulle hjemme, det blir en totalt annen setting enn ute på fest. Og siden det er hjemme så blir det ofte litt høyere doser også så jeg kjenner det smelle temmelig bra.
Generell sofa-chill med noe ambient på stereoen, levende lys(eller lys som kaster pene skyggespill),kanskje en øl eller tre er fine ting. Massevis av puter og myke ting, ulike teksturer å ta på.
Hender også det har vært mer fest-stemning selv på stue-turing. Glad-house på anlegget, latter, godprat og magiske stunder med en liten håndfull venner er aldri feil. Har danset halve natta med en venninne på stuegulvet til kompis, avbrutt av pauser i sofaen oversvømt av kos og hyggelige samtaler.

Det er jævlig moro å være i en eller annen kjeller på Emma og danse til elektro, men å rulle hjemme med en eller en håndfull utvalgte personer skaper virkelig de glade minnene imho.

Har man noen å kose på er det gull. Har ikke hatt veldig mye sex på Emma selv siden jeg får max badetiss og er ikke alltid jeg blir sånn kåt-kåt(mangel på partner har jo også vært et problem). Men når det klaffer er det temmelig fantastisk.