Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 430
Jeg har tenkt til å kjøpe mer ram til min gamle Compaq Presario S5200NO. På komplett fant jeg kun Compaq PresarioS5200NX og Compaq PresarioS5200CL når jeg tok den derre ram testen de har. Begge modellene viste samme resultat: Link
Jeg lurer nå på om ram brikkene passer i min PC(S5200NO) og eventuelt hvis jeg kjøper en, får jeg 512mb(som jeg har fra før) + 512mb(nye) = 1024mb, går dette ann eller kan man bare ha en ram brikke inne om gangen.
Sist endret av A Bathing Ape; 18. november 2007 kl. 15:17.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du kan vanligvis ha to RAM-brikker i laptop, og 3 eller 4 i desktop.

RAMen du finner vil nokså sikkert passe utmerka. Om den ikkje passer benytter du deg av angreretten.

Avhengig av om du har 2*256MB eller 1*512MB og kor mange slots du har, vil du få varierande mengde.
Takk for svar. Ja jeg har 1*512 nå. Og hvis jeg forsto deg riktig så kan jeg bare sende den tilbake hvis den ikke passer.