Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1088
Begynner å bli litt lei av det jeg har hørt/sett på i det siste. Trenger noen nye stemmer.

True Crime
Historie
Prison channels
Natur
Selvforsyning
Helse
+ gjerne noen gode konspirasjonsteorier

Takknemlig for tips.
Last podcast on the left

Beste true crime Jeg vet om. Morsom og går i dybden.
Sist endret av Astro Man; 1 uke siden kl. 19:02.
Synes avhørt og krimpodden har mye interessant.
Tin foil hat Er bra om du liker ville konspirasjonsteorier. Noen av episodene blir for drøye men mye er bra. Sam Tripoli som har den. Jeg tror på lite av det de prater om men jeg syns likevel det er interessant.
Mannegruppa ottar podcast er beste norske podcasten synes jeg. Sykt mye bra gjester, og jævlig kule host's. Samme folka som startet nabovarsel om du kjenner til det
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Mannegruppa ottar podcast er beste norske podcasten synes jeg. Sykt mye bra gjester, og jævlig kule host's. Samme folka som startet nabovarsel om du kjenner til det
Vis hele sitatet...
Hvor kan jeg høre den?
Gutta backer er gøy, hvis man har sett "hvite gutter".
Sitat av Opponent Vis innlegg
Hvor kan jeg høre den?
Vis hele sitatet...
Overalt. Youtube, spotify, apple, you name it
Historier som endret Norge og Historier som endret verden. Begge er laget av samme folka. Kvalitet.

Gråsoner er også veldig bra. Handler om krig og etterretning, mye om Russland og Ukraina.

Ellers har BBC en knallgod podserie om hacker/cyber nettverkene i Nord-Korea. Husker ikke tittelen, men den går veldig i dybden.
Sitat av lizardskin Vis innlegg
Historier som endret Norge og Historier som endret verden. Begge er laget av samme folka. Kvalitet.

Gråsoner er også veldig bra. Handler om krig og etterretning, mye om Russland og Ukraina.

Ellers har BBC en knallgod podserie om hacker/cyber nettverkene i Nord-Korea. Husker ikke tittelen, men den går veldig i dybden.
Vis hele sitatet...
The Lazarus Heist?
Jepp, The Lazarus Heist.
Henrettelsespodden.
document.no
The drive peter attia
The 5am miracle
Huberman lab
Vivec på YouTube
Youtube:
Holland crime boulevard

Om jeg husker riktig, den kanalen dekker også Sverige og Belgia
Om du er glad i natur, og vil lære litt mens du ser, så anbefaler jeg:

Advoko makes
Primal technology
Dick Proenneke

Alt er å finne på yt
Sist endret av TheCrow; 1 uke siden kl. 21:34.
This Is Actually Happening er fin..

Hjernepodden og Synapsen kan også lett anbefales..
Sist endret av Bjørneboe; 1 uke siden kl. 20:30.