Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 973
Dette er en ski film laget av tvillingbrødrene Erik og Andreas Hem Aashamar (16). Filmen er produsert i vinter, og inneholder noen av Tønsbergs beste TwinTip kjørere. Hadde vært awesome å få tilbakemeldinger på denne filmen! Hva var bra? Hva kunne vært bedre?

Se filmen her!
Jeg tok meg tid til å se hele filmen til tross for at den er ganske lang og ble imponert fra første stund. Dette ser man ikke er gjort på en ettermiddag. Ser ut som det er lagt mye tid inn for å få det så bra profesjonelt!

Kan ikke så fryktelig mye mer enn gjennomsnittet ang. videoredigering så kan ikke komme med noe særlig god tilbakemelding på effekter og virkemidler, men jeg synes dere har laget en skikkelig god film. Hvis dere fortsetter i den retningen kan dere helt sikkert bli noe stort innen filmskaping! (:
Enig med Skateward her, veldig bra film.
Stå på!
Har dere vurdert å melde dere på Amandusfestivalen? En filmfestival for ungdom... det er en kategori der som er "ekstremsport".
Jeg mener filmen deres lett kan vinne, for jeg har vært der 2 år på rad nå (som tilskuer) og de ekstremsportfilmene er skikkelig dårlige. Filmen deres må ihvertfall være max. 5 minutter lang! :P
Filmskaper!
Trådstarter
Takk! Jeg har hørt at man må lage sangene sine selv, hvis man skal melde seg på Amandus? Til neste år har vi planer om å lage musikken selv og melde oss på!
Sitat av Andreas Hem Vis innlegg
Takk! Jeg har hørt at man må lage sangene sine selv, hvis man skal melde seg på Amandus? Til neste år har vi planer om å lage musikken selv og melde oss på!
Vis hele sitatet...
Neida, bare dere får rettighetene til å bruke sangen går det fint!
Ok, her er min lille mening, bare en enkel en;
Filmen var veldig bra, fint gjennomført, gode locations, gode førere.
Men så kommer det ned til min mere personlige mening, det er det at dere absolutt burde fått med mere enn bare en compilation av kjøring, fordi dere hadde sikkert masse materiale og snutt av morsomme ting, folk sa eller gjorde som ikke kom med, fordi å se på en 20min lang sammentrekning av kjøring uten litt morsomme ting, folk som prater etc. det blir litt langtrekkelig for min del, fordi det er så mye mer enn bare kjøring når det kommer til all sport/vintersport etc.

Jeg håper det ikke ble for dumt det jeg skrev, og at det kanskje var noe nyttig/inspiritivt å ta med seg videre?

Men som sagt, en veldig bra film, stå på, fortsett med det dere gjør og ha det morro, det er det viktigste
Filmskaper!
Trådstarter
Takk, for god tilbakemelding! Skal huske på det til neste sesong!