Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 4897
Den nye musikkvideoen min til låta "Deilig" !

Vil ha masse feedback på låt & video

Thank you på forhåånd =D

http://www.youtube.com/watch?v=94uLXKleVSk

Buuuuump ))
Sist endret av nso; 8. april 2012 kl. 00:22.
Fresh sang, likte den godt.

Lykke til videre i karrieren!
Not that bad.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Altsa, slutten bestod jo av refrenget, og slutten varte i 2 minutter. Siste delen var med andre ord kjedelig. Syntes heller ikke at det passa med noe engelsk vers. Første linja var heller ikke så bra.

Når alt det negative er sagt, kul sang. Passer definitivt godt for de som liker sånn musikk! Lykke til
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Rappinga di var jæævla bra, men du skulle absolutt droppet KAS, han var way dårligere enn deg. Sangen var forsåvidt drittstygg og du kan heller ikke synge, men _du_ har åpenbart et lite talent innefor rap.
Jeg syns du burde bevege deg vekk fra å være så haardcore sukkerspinn/mainstream. Eneste målgruppen du blir å treffe med den musikken her er 12 årige jenter, noe jeg ikke håper at du satser på.

Bruk stemmen din til noe bedre, prøv å faktisk lag noe "egent" og ikke noe som alle andre i norge prøver på. Du har hvertfall et talent, men hvis du fortsetter med sukkerspinn/mainstreamsjangern her blir du bare å bli glemt i mengden.
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Var fresht man. Likte det, og jeg er egentlig ikke veldig fan av norsk rap. Men er blodfan av engelsk rap så ta det som ett kompliment. Rapper forøvrig litt selv. På engelsk. :P

btw er det Tønsberg jeg ser i bakgrunn der eller?
Fin flyt som gjør det greit behagelig å høre på og det høres ikke ut som dere sliter, det har så mye å si. Fin tid å slippe en sånn låt på, kanskje dere har mekka ei litta sommerhit her?
Sorry, likte ikke dette i det hele tatt.
Kjip video, kjip produksjon, dårlige vers og enda verre refreng.
Minnet litt om Erik & Kriss med dårligere produsent.
Sangen var bra nok den! Selv om jeg ikke hører på den type musikk

Videoen likte jeg ikke særlig godt. Spesielt ikke fargekorrekturen. Da det er tydelig at fargene er redigert på, synes jeg det er rart det ble gjort på denne måten. Sånn blå-aktig vinterfarge passa dårlig til en sang som det her. Føler sangen er mer sommerlig og trenger varmere farger, hehe.
Det slutter aldri å forbløffe meg hvordan voksne folk kan synge slike sanger uten å føle seg som noen 12 åringer.....
Den var helt grei, ikke i min musikksmak.
Men om du kommer deg vekk fra som tidligere nevnt sukkerspinn/mainstream, så kan det nok bli bra!
Prøv og vær litt uorginal.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Den var helt grei, ikke i min musikksmak.
Men om du kommer deg vekk fra som tidligere nevnt sukkerspinn/mainstream, så kan det nok bli bra!
Prøv og vær litt uorginal.
Vis hele sitatet...
Generelt vil man vel være original, og heller skille seg ut fra det vanlige?
Sitat av Zyke Vis innlegg
Generelt vil man vel være original, og heller skille seg ut fra det vanlige?
Vis hele sitatet...
Hmm, jeg syntes det er fett og skille seg ut fra det vanlige igrunn, være litt egen og "spesiell" hehe
Trådstarter
Sitat av grenair Vis innlegg
Sangen var bra nok den! Selv om jeg ikke hører på den type musikk

Videoen likte jeg ikke særlig godt. Spesielt ikke fargekorrekturen. Da det er tydelig at fargene er redigert på, synes jeg det er rart det ble gjort på denne måten. Sånn blå-aktig vinterfarge passa dårlig til en sang som det her. Føler sangen er mer sommerlig og trenger varmere farger, hehe.
Vis hele sitatet...
Må vel si meg litt enig i den der! Hehe
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av entady Vis innlegg
Må vel si meg litt enig i den der! Hehe
Vis hele sitatet...
Er det Tønsberg i bakgrunn på videon eller?
motherfucker Jones
snowdog's Avatar
Liker egentlig ikke så veldig mye norsk musikk, men dette var ganske stilig Dette for meg er typisk musikk jeg ville hørt på denne årstiden og om sommeren. Var veldig chill sang, så thumbs up fra meg !
Trådstarter
Sitat av lilpsych Vis innlegg
Er det Tønsberg i bakgrunn på videon eller?
Vis hele sitatet...
Det var nesten. Sandefjord er det fra ikke langt unna! Snowdog - kult å høre!
King of Destructions
lilpsych's Avatar
Sitat av entady Vis innlegg
Det var nesten. Sandefjord er det fra ikke langt unna! Snowdog - kult å høre!
Vis hele sitatet...
Aah feeett. var no kjent. er fra Tbg området selv skjønner du. sjekk gjerne ut kingsize profilen min. Driver på litt selv. Hadde vært interessant med ett mulig work sammen. likte stilen din kompis.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av iSkurk Vis innlegg
Hmm, jeg syntes det er fett og skille seg ut fra det vanlige igrunn, være litt egen og "spesiell" hehe
Vis hele sitatet...
Men hvis man er uoriginal så følger man jo bare mainstreamen, derfor jeg sier musikk bør være originalt, spesielt når man er ny up and coming artist.
Sist endret av Zyke; 9. april 2012 kl. 23:13. Grunn: leif
Trådstarter
lilpsych - Kool Hadde nok ikke vært umulig det nei

Noen andre som spytte inn noen ord her?
Trådstarter
Noen andre som spytte inn noen ord her?
ja får vel det da robert gææææærn sang on my playlist =D
Sist endret av lookster; 11. april 2012 kl. 23:55.
Jeg syns også at du må nesten velge mellom norsk og engelsk iallefall når det er på en og samme låta. Av ren nyskjerrighet lurer jeg på om "fly" er vanlig å bruke på vestlandet, fresh har jeg hørt flere ganger men aldri hørt noen bruke ordet fly på norsk før.

mente vestfold ikke vestlandet
Syns den låta her var fet! Ikke noe jeg hører på hele tiden, men er en sang jeg kan sette på i bilen når sola skinner :-)

Props!
Sitat av Sonic Vis innlegg
Jeg syns også at du må nesten velge mellom norsk og engelsk iallefall når det er på en og samme låta. Av ren nyskjerrighet lurer jeg på om "fly" er vanlig å bruke på vestlandet, fresh har jeg hørt flere ganger men aldri hørt noen bruke ordet fly på norsk før.

mente vestfold ikke vestlandet
Vis hele sitatet...

hvis du aldri har hørt fly i hiphop så hører du nok ikke mye på det trur jeg....
Trådstarter
Sonic - Hvor brukt det er i Vestfold vet jeg ikke, men det er vel et ganske mye brukt ord innenfor hip-hop !
Lolkeen, fett å høre ! Looookster, that is awesome! Who goes by this name??

Noen flere som har noe på hjertet ang. låt/video? =DD
Nå ble jeg veldig nyskjerrig, hvilke hiphop sanger som er på norsk brukes ordet fly i? Må ærlig inrømme at jeg ikke hører så mye på norsk hip hop med unntak av bad spit og kan ikke huske at han har brukt det heller, har dog hørt en del forskjellige artister og aldri hørt de bruke ordet fly når de rapper på norsk. Derfor lurte jeg på dette var et mye brukt ord i ditt område da det ikke blir brukt i dagligtale her i hele tatt, fresh derimot har jeg hørt blitt brukt flere ganger. Av utenlands hip hop har jeg hørt det bli brukt men ikke så mye, men kanskje vi hører på forskjellige artister. har dog rundt 3k hiphop sanger på pc'en og hører på musikk flere timer daglig så vil tørre å påstå at jeg faktisk hører en del på hiphop
1:50, tømmer ut ØL, WTF?
@Magnisx: Gammel pils, kanskje? Lunken og død = lite godt.
Fet låt. Slo bra an hos meg hvertfall!
Likte sangen kjempe godt! Helt klart noe man kan sette seg ned å chille til, dog dette er musikk jeg hører på ofte. Stå på og fortsett å lag musikk!

Videoen var grei den, sett verre
Sitat av waf Vis innlegg
@Magnisx: Gammel pils, kanskje? Lunken og død = lite godt.
Vis hele sitatet...
Ja, who knows?
Trådstarter
Sitat av Magnisx Vis innlegg
1:50, tømmer ut ØL, WTF?
Vis hele sitatet...
Takker igjen for flere tilbakemeldinger. Kult å få såpass mye positivt også Jeg er fortsatt åpen for flere meninger !!

Magnisx; Haha, jeg kaster ølen til han så den blir skummat !! Ølen skummet over, derfor heller han ut det øverste av pilsen
Fet sang! Ikke så fet video. Slutt å hell ut øl!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Takk for det Synd du ikke likte videon. Ølen skal ikke mere helles ut, hoho. Anyone else?
Kult og høre en låt fra folk bor i samme by! Mange kjente fjes fra SVGS også : >

Slettes ikke en dårlig en låt. Har egentlig ingenting og si på den, stå på. Bra sang!
Trådstarter
Sandefjord represent !! Takk for det Noen flere?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Noen flere som er villige til å ta seg 3minutter av livet sitt, og legge inn noen tanker om hva de akkurat hørte/så? :-)
Helt grei sommerlåt, men blir for Erik & Kriss (og forsåvidt Cir.Cuz o.l) for min del, men som sagt, helt grei sommerlåt

Og btw, du minner meg litt om Ravi
Trådstarter
Da har jeg truffet riktig, hehe. Målet var en catchy sommergreie! Haha, ja jeg matcher den røde fargen til Ravi? ;D
Sitat av entady Vis innlegg
Da har jeg truffet riktig, hehe. Målet var en catchy sommergreie! Haha, ja jeg matcher den røde fargen til Ravi? ;D
Vis hele sitatet...
hehe, var mer stilen på skjegget som gjorde det:P
Trådstarter
Haha jaja, Ravi it is anyways Noen flere som vil dele tankene om videon/låta? ;D
Jeg likte veldig godt rappinga' di, du har en jævlig kul stemme! Samtidig synes jeg det var kult at det var litt "rocka" versj, det er noe du burde satse mer på synes jeg. Jeg synes det ble litt klisjéfullt og "erik og kriss"-aktig det refrenget. Om du hadde tatt den helt ut og fortsatt med den harde mentaliteten hele veien, ville jeg digga dette skikkelig!

Alt i alt var sangen kul den, du har masse potensial, men tipset mitt er ihvertfall at du burde tenke på å gå gå litt mer "tyngre". Da får du utvida målgruppen, så det ikke bare blir fjortisser som hører på musikken din. Vi lengter etter en "norsk" utgave av Kottonmouth Kings, om du tar litt inspirasjon fra dem, er jeg overbevist om at du kommer til å bli kjent!
Sist endret av random63339; 24. mai 2012 kl. 19:25.
Trådstarter
Takk for tilbakemelding! Kult at du liker låten, og jeg skjønner dette med Erik og Kriss-taktene, men sånn ble det bare hehe. Skal sjekke ut de du snakker om, Kottonmouth Kings.

Anyone else?
Ikke min kopp te, men var jo rimelig gjennomført. Lykke til videre
Trådstarter
Hehe jo takk, greit nok det

Noen flere som vil høre låta?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
noen flere som vil gi litt kritikk til sangen/videon?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
Jeg er sikker på det er flere som bare digger den låta der! Eller hva?? :-D
▼ ... over en måned senere ... ▼
Bra konstruktivt din voksne 12 åring