Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 4674
Hej

Bitene begynner å falle på plass og prosjektene tar form etter Tyskland-turen tidligere.

Første filmen er fra det forlatte krematoriet og kan sees her:

https://youtu.be/9WSPRg3YKfs


Et par bilder fra stedet:
The almighty. by olavXO, on Flickr



Forgotten Stairs. by olavXO, on Flickr


Das Krematorium by olavXO, on Flickr
Jeg driver ikke med urbex selv, men dette var veldig stilige bilder. Likte veldig godt fotografiene dine!
Mulig du filmer mest for din egen del, men om du gjør det for publikum vil jeg anbefale deg å senere bruke håndholdt kamera og legge litt mer i filmingen.
Kan bli litt frustrerende å se på når du kun ser på ting i et par sekunder før du snur hodet, hvis du skjønner hva jeg mener
olavXO's Avatar
Trådstarter
Sitat av Pope Vis innlegg
Jeg driver ikke med urbex selv, men dette var veldig stilige bilder. Likte veldig godt fotografiene dine!
Mulig du filmer mest for din egen del, men om du gjør det for publikum vil jeg anbefale deg å senere bruke håndholdt kamera og legge litt mer i filmingen.
Kan bli litt frustrerende å se på når du kun ser på ting i et par sekunder før du snur hodet, hvis du skjønner hva jeg mener
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener og jeg takker for tilbakemeldingen
Jeg sikler veldig på et bedre håndholdt kamera for fremtiden.

Filmingen står nok i ganske stor kontrast til stillbildene som panorerer sakte og stødig, så filmingen kan nok virke litt hektisk.

Skal se hva jeg kan få til i fremtidige prosjekter
Ser ut som du har hatt en rå tur til Tyskland, resultatet ser bra ut, som det meste annet du poster
Filmingen er vell for såvidt grei, er jo ganske spennende med "amatør"-videoer på slike plasser.

Var du innom mange locations i tyskland?