Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1053
hei for lenge siden kjøpte jeg en co2 pistol med et co2 tank som skrus på under løpet men lurer på hvordan jeg skal fylle co2 tanken har allt utstyr.
det var noe med og putte det i frysseren.
skjønner ikke hva du mener...
Du fyller ikke på de små patronene, du kjøper nye.
gå på g sport og kjøp nye 12 g patroner :P
jeg tror han har en såkalt pcp pistol. en som har en flergangstank ala den på paintballmarkører.
prøv hos en paintballklubb eller en dykkerklubb.
Trådstarter
det er ikke patoner det er en liten tank
på en måte som en paintball tank bare mye mindre det er ikke såne 1 gangs patroner

har stor co2 tank hjeme og alle overganger følte med i pakken jeg kjøpte
hva slags merke er pistolen?
jeg er litt nyskjerrig, siden det er et vanlig system på fine konkurransevåpen.
Majestic 12
Tothep's Avatar
Jeg fikk fylle mine Co2 tanker (paintball) gratis hos den lokale brannstasjonen
Sikker på at det er co2 og ikke 200bar trykkluft? De fleste konkurransepistoler i dag bruker 200bar trykkluft. Gode eksempler er jo Pardini og Walther.
Har selv gode erfaringen med K10 og LP300XT Jeg bruker dykkertank eller nitrogentank til å fylle
Trådstarter
jeg er helt sikker på at det er co2 kjøpte alt i et så jeg har alt trenger men er ikke sikker på hvordan jeg skal fylle tanken han jeg kjøpte den av sa at den skulle stå 20 min i fryseren eller noe.
tror det er en pcp pistol det er en konkuranse pistol
Okei, da så! Jeg har gode erfaringer med co2 fylling da jeg driver paintball utleie og paintball service
Ikke putt den fryseren, men fyll en liten "desj" co2 og tapp av kjapt! Da blir tanken iskald og er klar for fylling

Kunne du slengt ut ett bilde av fylle utstyret? Da kan jeg lage en beskrivelse til deg