Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 707
Heisann! noen av dere som vet om noen gøye scripts i msn?
jeg tenker da på scripts som f.eks:

/me bla bla bla gjør noe mot (!N) bla bla

det blir jo "[mitt nick] bla bla bla gjør noe mot [den du snakker med sitt nick] bla bla"

noen som vet hva man skriver for å få det til å se ut som om det er den du snakker med som snakker? (huff, rotete, håper dere forstår)

hvis han jeg snakker med heter f.eks "per", få settningen til å bli
"Per blablalba"?

Thanks guy
Bla igjennom Scripts-sidene på MSG Plus! Live sin nettside, kanskje du finner noe morsomt
Scriptet du leter etter heter Usay og det finner du gjennom lenken over
Er det noen skript man kan kjøre som fjerner de personlige meldingene til fjols som elsker å misbruker såkalte emoticons eller som er nødt til å ha lange kjærlighetsdeklareringer i sin personlige melding?
Sitat av NitroFis Vis innlegg
eller som er nødt til å ha lange kjærlighetsdeklareringer i sin personlige melding?
Vis hele sitatet...
er jo bare å sette et eget nick på de det
Trådstarter
Usay er inne på noe det skal lett brukes men eg tenkte mer på noe i duren /me om dere skjønner? istedenfor:
[Hans nick] sier:
*Det du vil skrive..

så tenkte jeg mer på:
[Hans nick] blalblablabla...

skjønner dere? :P at jeg velger hva som kommer etter nicket hans isteden for "sier:"
Morgul:

Nei, det er det slettes ikke.

Da forsvinner det opprinnelige nicket deres, men ikke den personlige meldingen.
Sist endret av Knask; 31. oktober 2009 kl. 17:44.
donkristian: vær klar over at ikke alle vil se disse /me-meldingene, bare de som bruker MSG Plus! Live. Jeg er ganske sikker på at et slikt script ikke finnes, men det burde være en smal sak å fikse. Usay viser deg hvordan du henter nicket til den du prater med, men resten får du fikse selv.
Trådstarter
Det visste jeg faktisk ikke:P hva vil de som ikke har msn plus se da?
Men de andre scriptene funker på de som ikke har msn plus? f.eks Usay?
De vil bare se /me <melding>

Usay vil funke fordi det endrer nicket ditt midlertidig til det samme som den du prater med, sender meldingen og deretter tilbake igjen.