Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  54 4511
Hei, lurte på om det var noen freaks som hadde tenkt ut noen forbedrelser som kunne gjøres på Fifa 13? Interresant å høre hva folk tenker, så spytt ut hva enn du mener kunne vært en forbedring.

Vil gjerne høre generelle forbedringer i gameplay, samtidig som at folk kan komme med innspill om f.eks Ultimate Team, Karriere modus og lignende
Personlig spiller jeg bare UT, og nyyter det! likevel er det mange ting som kunne vært annerledes..

Nå er det slik at vi må spille med Ultimate nasjon eller liga,- ikke det ultimate laget!!! Chemistry burde kommet etter x antall kamper eller lignende :-) jeg vil jo velge mine egne spillere fra hele verden.

En annen ting er at det som "agentene" tar ved salg av spillere. Det andelen er aaalt for høy
Det jeg mener er det største problemet er AI'en (artifical intelligence). Spillerne er som regel totalt idioter. De løper bare etter ballen, de bryr seg som regel ikke om motspillere som er rundt de. De kan ikke å markere, må vel sette man-marking på hver forbanna spiller.

Når du sender en fyr på løp, springer han bare som en idiot langt forbi offside-linja selv om du ikke har spilt ballen til han. De klarer ikke følge med på offside.

Når du har hatt ett angrep, og får kontring mot, som du klarerer tilbake oppover banen, så kan du banne på at en av de idiotene ligger igjen i offside, dette er nesten det som irriterer meg mest, blåser alltid offside når jeg beiner den framover igjen.

De bør fikse collision-engine. Spillere tar trippelsalto, spillere går igjennom andre spillere, masse bugs der.

Også gjennombrudspasningene da. De har gjort det sånn at av å til når du lobber deg gjennom, så flyr ballen 100 meter, uansett hvor mye kraft du bruker. Jeg skjønner at dette er gjort fordi det var for lett å bare lobbe ballen igjennom på fifa 11, men dette er da primert for assisted brukere. Skjønner ikke hvorfor de måtte ha med denne idiotiske regelen for manual spillere? Hele poenget med manual er jo at ballen går dit du sikter, avhengig av hvor mye kraft du har, så hvorfor vi må slite med denne tingen er uforståelig for meg.

Ellers, interresant tråd.
Sist endret av ClosetotheEdge; 18. april 2012 kl. 14:38.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Gjøre overgangene i karrieremodus mer realistiske, samt bedre grafikk og øye for detaljer. Med overganger mener jeg at overgangene burde være helt random, og ikke slik at Sneijder går til City hver gang. Det andre er bedre grafikk på f.eks. fotballsko, lisensierte scoreboards (PL, CL osv.) og at man kan laste ned nye sko/drakter. Tar det som en selvfølge at de burde få Champions League med i spillet.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Hadde også vært noe om de kunne oppdatert til de og de skoene etterhvert som spillerne skiftet sko
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Gjøre overgangene i karrieremodus mer realistiske, samt bedre grafikk og øye for detaljer. Med overganger mener jeg at overgangene burde være helt random, og ikke slik at Sneijder går til City hver gang. Det andre er bedre grafikk på f.eks. fotballsko, lisensierte scoreboards (PL, CL osv.) og at man kan laste ned nye sko/drakter. Tar det som en selvfølge at de burde få Champions League med i spillet.
Vis hele sitatet...
Ah ja, de overgangene er jo helt latterlige. Nani til spurs, sneijder til city osv, samme hver gang.

De sliter med Champions League fordi Pro Evo Soccer har lisensen, tror jeg.
Synes det er jævlig kjipt at hver gang man scorer så løper spilleren som et helvete... mye morsommere med realistisk feiring som at medspillerne blir med å feire og hylle målscoreren!
Lager bare en punktliste på hva jeg mener burde bli bedre!

* Bedre karrireremodus. Ønsker ting lettere, og gjerne litt mer FM
* Lage dommertabber. Ikke sånn at de blåser offside på millimeteren.
* Kommentatorer som ikke lever i fortiden. De er ofte på ettertid med kommenteringen. Ønsker også Alsaker velkommen.
* Mer realistiske stadioner, gjerne kunne se treneren på benken, og gjøre spillet mye mer realistisk.

Kommer sikkert på mer siden.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Ikke minst, mulighet for å komme på landslaget med din Virtual Pro, samt få instruksjoner fra manager in-game.
Det burde gå an å kjøpe coins. Pakkene som du får der er dyre og får neste bare drit !!!
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Sitat av Storebrand Vis innlegg
Lager bare en punktliste på hva jeg mener burde bli bedre!

* Bedre karrireremodus. Ønsker ting lettere, og gjerne litt mer FM
* Lage dommertabber. Ikke sånn at de blåser offside på millimeteren.
* Kommentatorer som ikke lever i fortiden. De er ofte på ettertid med kommenteringen. Ønsker også Alsaker velkommen.
* Mer realistiske stadioner, gjerne kunne se treneren på benken, og gjøre spillet mye mer realistisk.

Kommer sikkert på mer siden.
Vis hele sitatet...
Vis Alsaker kommenterer kan de like gjerne droppe norsk kommentering!!! Semb, Ivar Hoff, Scheie, Tjærnås eller Kenneth Fredheim, er mye bedre til og kommentere!

Ikke mening å gi deg KP
Sitat av Clayton Vis innlegg
Vis Alsaker kommenterer kan de like gjerne droppe norsk kommentering!!! Semb, Ivar Hoff, Scheie, Tjærnås eller Kenneth Fredheim, er mye bedre til og kommentere!

Ikke mening å gi deg KP
Vis hele sitatet...
Enig med det meste, men SEMB?! Aldri klart Semb altså... Gi meg Arne Scheie med Drillo som ekspertkommentator!
Kommer med noen punkter jeg også synes bør forbedres.

- Spilleren løper ukontrollerbart mot ballen når ballen er på vei ut over linja, noen ganger kommer de nær ballen og dytter ut til innkast\corner.

- Samme som over når spiller har vært i offside feks, umulig og få spilleren til og stoppe. Blåser derfor for offside. Dette er irriterende nærme 90min.

- Kjapt innkast greiene som kom i FIFA12 fungerer jo overhodet ikke. Fiks.

- Muligheten til og sette opp et andrelag til mindre vansklige\viktige kamper ved karriere modus. Det tar unødvendig mye tid og skifte ut alle spillerne en og en. Vet det finnes en knapp for alternative spillere, men det blir baare rot.

- Hvis du er i en duell og trykker på press \ takling og får uventet ballen så sparker spilleren vekk ballen ved første touch uansett. Forrige trykk henger lissom igjen.

- Norske kommentatorer.

- Landslagspill med virtual pro. Om du spiller karierre modus og har din VP på laget som er Landslags kvalifisert burde det komme opp en kamp i ny og ne fra landslaget som du må spille. EVT mesterskap.

- Er innimellom en bug med junior akademiet der spillern ønsker 4 års kontrakt for og godta. Dette er umulig da maks kontrakt for junior er 3år. Testet med en og tilbydde fler hundre tusen i uka og 3års kontrakt. Samme svar hver gang. "Takk for tilbudet men oppnår ikke blablabla."

- Smartere medspillere. Plassering ved feks angrep fungerer altfor dårlig, skjeldent mange spillere som løper seg fri eller er med oppover UTEN og gå i offside.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Ang. karrieremodus, synes jeg det burde gå an at spillere utvikler seg fra f.eks. 3 stjerners ferdighetstrekk til 4, samme med weak foot. De burde også endre hvordan målene blir scoret. I min mening scores det alt for mange identiske mål. De burde også gjøre noe med hvor latterlig lett og urealistisk det er å score langskudd.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Ang. karrieremodus, synes jeg det burde gå an at spillere utvikler seg fra f.eks. 3 stjerners ferdighetstrekk til 4, samme med weak foot. De burde også endre hvordan målene blir scoret. I min mening scores det alt for mange identiske mål. De burde også gjøre noe med hvor latterlig lett og urealistisk det er å score langskudd.
Vis hele sitatet...
Siden du klager over samme målene hele tiden kan du jo prøve ut manual controls istedet for assisted. Ligger vel litt i ordene, men med trening kan du på manual score mål som er basicly umulig for assisted brukere.

Å spille med manual mot en som har assisted er jo ikke noe gøy, men du kan søke på manual only matches i head2head.

Har spilt manual siden det kom ut, og legger ikke noe merke til de samme målene over og over igjen, hvert mål er unikt.
Sist endret av ClosetotheEdge; 18. april 2012 kl. 16:35.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Siden du klager over samme målene hele tiden kan du jo prøve ut manual controls istedet for assisted. Ligger vel litt i ordene, men med trening kan du på manual score mål som er basicly umulig for assisted brukere.

Å spille med manual mot en som har assisted er jo ikke noe gøy, men du kan søke på manual only matches i head2head.

Har spilt manual siden det kom ut, og legger ikke noe merke til de samme målene over og over igjen, hvert mål er unikt.
Vis hele sitatet...
Takk for tipset, men uansett synes jeg dette er noe som burde fikses, mtp. hvor mange som spiller assisted. Synes også det burde bli mer avansert ballkontroll. For eksempel at enkelte spillere demper ballen på andre måter enn dårlige spillere. At Zlatan demper en ball med foten nesten to meter opp i lufta hadde ikke vært så dumt å sett på FIFA.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Takk for tipset, men uansett synes jeg dette er noe som burde fikses, mtp. hvor mange som spiller assisted. Synes også det burde bli mer avansert ballkontroll. For eksempel at enkelte spillere demper ballen på andre måter enn dårlige spillere. At Zlatan demper en ball med foten nesten to meter opp i lufta hadde ikke vært så dumt å sett på FIFA.
Vis hele sitatet...
For meg kunne de bare kutta ut assisted, blir litt for "arcady" gameplay for meg.. spam A til du er på skuddhold. Men jeg er vel mer ute etter en fotball-sim.

De burde utvida Ball Control statten. For eksempel en stat for First Touch, så kunne Zlatan vært insane med dempingene.

Edit: Andy Carrol ender vel på rundt 20-tallet i first touch hehehe

Edit2: noen som har fått med seg at Agger, Carrol, Henderson og flere på Liverpool har 5 star skillmoves? Bugga update eller?
Sist endret av ClosetotheEdge; 18. april 2012 kl. 16:45.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
For meg kunne de bare kutta ut assisted, blir litt for "arcady" gameplay for meg.. spam A til du er på skuddhold. Men jeg er vel mer ute etter en fotball-sim.

De burde utvida Ball Control statten. For eksempel en stat for First Touch, så kunne Zlatan vært insane med dempingene.

Edit: Andy Carrol ender vel på rundt 20-tallet i first touch hehehe

Edit2: noen som har fått med seg at Agger, Carrol, Henderson og flere på Liverpool har 5 star skillmoves? Bugga update eller?
Vis hele sitatet...
Fikk med meg det ja, men er ganske sikker på at de har endret det nå. Tror egentlig de gjorde det med vilje, for å trolle litt...
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Enig med det meste, men SEMB?! Aldri klart Semb altså... Gi meg Arne Scheie med Drillo som ekspertkommentator!
Vis hele sitatet...
Kasper wikestad er jo den beste kommentatoren i norge glatt !!
Man kan rigge til sin egen champions league. Dette har jeg gjort flere ganger.

Hvor setter jeg spillet til manuelt som dere snakker om? har ikke spillet her, så hadde vært artig å prøvd det til kvelden.
Ja, jeg har skjegg
Clayton's Avatar
Sitat av Popstickel Vis innlegg
Kasper wikestad er jo den beste kommentatoren i norge glatt !!
Vis hele sitatet...
En av de bedre!
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Man kan rigge til sin egen champions league. Dette har jeg gjort flere ganger.

Hvor setter jeg spillet til manuelt som dere snakker om? har ikke spillet her, så hadde vært artig å prøvd det til kvelden.
Vis hele sitatet...
Såklart vet jeg det, men det er ikke Champions League postere på siden, ei heller reklamer, emblemer eller CL-hymnen. Man kan heller ikke spille CL på karrieremodus, da kalles det Champions Cup.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Jeg veit ihvertfall hvilket norsk kommentatorpar jeg ville valgt; Roar Stokke og Vidar Davidsen.
Sitat av Fuzzybossen Vis innlegg
Man kan rigge til sin egen champions league. Dette har jeg gjort flere ganger.

Hvor setter jeg spillet til manuelt som dere snakker om? har ikke spillet her, så hadde vært artig å prøvd det til kvelden.
Vis hele sitatet...
Når du skal velge Home eller Away, så trykker du på Y eller trekant (xbox, ps3) for å få opp controller settings. Der er det mye forskjellig. Det står en forklaring nedenom, på hva de forskjellige tingene gjør. Jeg har alt på manual, satt passing power assistance til "No" og har satt på Analog Sprint.

Edit: Hvis noen har xbox og vil spille manual er jeg med. Hvis du er nybegynner på manual, kan jeg gi deg litt tips og slik, hvis det trengs. (har ikke mic på xboxen så tar det over PM eller noe på freak)
Sist endret av ClosetotheEdge; 18. april 2012 kl. 17:39.
På karrieremodus faller kvaliteten på spillerene drastisk etter at Wilshere/Lucas/Neymar har lagt opp. Etter 10 sesonger, var det tre stk med over 75, i alderen 25 og ned. Wilshere og gjengen er 87+ når de er 19. For dårlig talentutvikling med andre ord.
Det som irriterer meg mest med fifa 12, er at feige drittunger quitter innen 5 minutter dersom de får tidlig mål imot, og når jeg er sur etter et tap, har jeg ingen interesser i å se reprisene fordi motstanderen ikke TRYKKER VIDERE!!
Dette er litt offtopic og kanskje på kant med forumreglene, men jeg tar det her allikevel fordi det er dette spillet det gjelder.

EA Madrid søker spilltestere for FIFA 13 og UT fra slutten av juni til slutten av august. Lønna er rundt 1200 euro, men man må betale en del skatt hvis man ikke er registrert som boende i Spania. Når man starter får man i tillegg 700 euro som startpakke. Hvis du er over 18, flink i norsk og engelsk, og ønsker deg en fot innafor spillbransjen (ja, det er EA og nei, nordmenn får ikke prøve Battlefield, SWTOR, etc.) så send meg en pm.
Slår et slag for Alex Rosen som kommentator, hadde vært helt rått
De mest plagsomme må være at angrepsspillerne ikke møter ballen, samt at man kan bli sprunget ned og bli kastet 10 meter bortover på banen uten å få frispark, fordi motstanderen ikke trykket på taklingsknappen.
Det plager meg at spillerne noen ganger sentrer en helt annen retning enn den jeg peker selv om det står noen helt åpen i den retningen.
Trådstarter
34 8
Du har mulighet til å kjøpe coins fra andre brukere, f.eks flere kjente "youtubere"
Sitat av tades Vis innlegg
Det plager meg at spillerne noen ganger sentrer en helt annen retning enn den jeg peker selv om det står noen helt åpen i den retningen.
Vis hele sitatet...
Manual så går ballen dit du vil, vettu
Testa det også, og av og til skjer det samme.
det pleier vel strengt tatt å ikke være så vilt mye forandring fra på et fifa spill etter et år. Men sikkert en forandring som de omtaler som den store f.eks bedre grafikk og mange små forandriner som flere feiringer ,ny modus og noen andre ting


I <3 Fifa 05
Sitat av tades Vis innlegg
Testa det også, og av og til skjer det samme.
Vis hele sitatet...
Merkelig.. det eneste jeg har merka er at hvis jeg slipper høyre spake, rett før pasningen skal gå av, så spretter den litt i motstatt retning, slik at spillet registrerer at du skal sentra total andre veien. Kanskje dette er problemet?

Har spilt manual siden spillet kom ut så burde merka om noe sånt var der..
Ønsker også filming tilbake, slik som den var i fifa98
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av tades Vis innlegg
Ønsker også filming tilbake, slik som den var i fifa98
Vis hele sitatet...
Hvor irriterende hadde det ikke vært hvis man spilte mot svette nerder som faktisk ble gode i filming? Hadde ikke vært så rått å komme seg til divisjon 1, bare for å møte masse folk som hiver seg inne i 16-meteren og får straffe.

Nei, filming synes jeg ikke burde være med i FIFA.
Er vel konsekvenser for å bli tatt for å filme og da, noe som vil skaffe en motbalanse mot å spamme det.
De burde helt klart fikse live season. Det som irriterer meg mest med FIFA er at jeg må klikke meg inn på hver spiller for å se hvor gode de er i live season. Skjønner ikke hvorfor det ikkje kan være sånn som før på den delen?
Får blusse opp tråden igjen

Mye er sagt før, men skriver det uansett.

- Er noen offside bugger, selv om det er mindre enn på 11, hadde det vært fint om de hadde vært borte på 13

- Har personlig på hands, fordi skudd og slikt ofte blokeres med hender, og er irriterende å ikke få f.eks frispark eller straffe for noe som kanskje hadde vært mål eller corner, om spillere på 13 hadde blitt obs på hvor hendene deres var, og ikke brukte dem i bla. hodedueller hadde vært fint. Tror kanskje det beste hadde vært om ballen går igjennom armer :P

- Idiot spillere som ikke klarer å overhodet se offsiden (spesielt angripere) og ofte holder seg i offside i flere sekunder før de har seg ut.

- Vet creationcenter eksisterer, men mulighet til å skifte drakter og sko til spillere i Manager Mode via pc, samt å lage ordentlige strategier, f.eks hvis du har en god hodespiller som gjør seg klar i en god posisjon hvis en bestemt wing kommer på et bestemt sted.

- En god frispark tutorial laget av EA så en vet fra starten av spillet hvilke frispark metoder som fungerer best.

- En bestemt grense hvor du får spesialiteter (har på engelsk, vet ikke hva de er på norsk, men f.eks Engine, speedster, crosser osv.), for eksempel har jeg en veldig rask spiller med 95 stamina, han har speedster merket, men ikke engine. Jeg har også en relativt rask spiller med 87stamina som har Engine spesialiteten.

- Med scouting er det umulig å si hvor høy en 14åring kommer til å bli, hadde vært fint om scouten i tillegg til å annslå hvor høyt en spiller kan nå i ferdigheter også annslår hvilken høyde en spiller kan få (om scouten f.eks vet høyde til mor og far av gutten)

har sett endel som mener dommer bør gjøre feil, noe jeg mener antakelig i enkelte situasjoner ville fått meg til å kaste ps3'en ut ruta, men men, det var nå min mening :P

Filming hadde også vært gøy, men tror folk har reagert desverre xD
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av Cynicism Vis innlegg
Får blusse opp tråden igjen

Mye er sagt før, men skriver det uansett.

- Er noen offside bugger, selv om det er mindre enn på 11, hadde det vært fint om de hadde vært borte på 13

- Har personlig på hands, fordi skudd og slikt ofte blokeres med hender, og er irriterende å ikke få f.eks frispark eller straffe for noe som kanskje hadde vært mål eller corner, om spillere på 13 hadde blitt obs på hvor hendene deres var, og ikke brukte dem i bla. hodedueller hadde vært fint. Tror kanskje det beste hadde vært om ballen går igjennom armer :P

- Idiot spillere som ikke klarer å overhodet se offsiden (spesielt angripere) og ofte holder seg i offside i flere sekunder før de har seg ut.

- Vet creationcenter eksisterer, men mulighet til å skifte drakter og sko til spillere i Manager Mode via pc, samt å lage ordentlige strategier, f.eks hvis du har en god hodespiller som gjør seg klar i en god posisjon hvis en bestemt wing kommer på et bestemt sted.

- En god frispark tutorial laget av EA så en vet fra starten av spillet hvilke frispark metoder som fungerer best.

- En bestemt grense hvor du får spesialiteter (har på engelsk, vet ikke hva de er på norsk, men f.eks Engine, speedster, crosser osv.), for eksempel har jeg en veldig rask spiller med 95 stamina, han har speedster merket, men ikke engine. Jeg har også en relativt rask spiller med 87stamina som har Engine spesialiteten.

- Med scouting er det umulig å si hvor høy en 14åring kommer til å bli, hadde vært fint om scouten i tillegg til å annslå hvor høyt en spiller kan nå i ferdigheter også annslår hvilken høyde en spiller kan få (om scouten f.eks vet høyde til mor og far av gutten)

har sett endel som mener dommer bør gjøre feil, noe jeg mener antakelig i enkelte situasjoner ville fått meg til å kaste ps3'en ut ruta, men men, det var nå min mening :P

Filming hadde også vært gøy, men tror folk har reagert desverre xD
Vis hele sitatet...
Har ikke Engine (Eller Motor som det heter på norsk) også noe med hvilken arbeidsmoral spilleren har? En spiller med høy-høy er vel mer sannsynlig å få Motor-spesialiteten enn en spiller med høy-lav?
Kan godt være, men begge spillerne har medium - medium, kan være bug for alt jeg vet også. Står vell på infoen til spesialiten
Er ganske sikker på at Motor kommer hvis spillern har høy arbeidsmoral og høy utholdenhet
▼ ... over en uke senere ... ▼
I karriere modus kan mye blir forbedret.

Man burde hatt B-Lags kamper og at spillere som klager over spille tid kunne spillt der, eller at unge spillere som ikke er gode nok for første laget kunne fått prøvd seg på B-Laget.

Be a pro er jo helt på tryne, man kan ikke bli hentet til landslag kamp, man kan ikke bli byttet ut så vist spilleren din er sliten og du blir puttet i start oppstillingen så blir du ikke byttet ut uansett hvor sliten du er.

Syns de også kan lage noe karriere lignende for landslag, det kunne vert gøy.
Sitat av ClosetotheEdge Vis innlegg
Enig med det meste, men SEMB?! Aldri klart Semb altså... Gi meg Arne Scheie med Drillo som ekspertkommentator!
Vis hele sitatet...
En typisk Semb kommentar....

"Det var nesten mål hadde han bare skrudd den ca 4 meter til venstre der"
"Det kunne fort blitt mål hadde han plassert den i krysset"

No shit sherlock...
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
"Hvis Ojo hadde truffet ballen kunne den gått i mål." "Det er ofte en fordel å score mål"
Sitat av Liverbird Vis innlegg
En typisk Semb kommentar....

"Det var nesten mål hadde han bare skrudd den ca 4 meter til venstre der"
"Det kunne fort blitt mål hadde han plassert den i krysset"

No shit sherlock...
Vis hele sitatet...
Haha. Akkurat! Stating the obvious much?
Kan lufte opp noen ting her.

- Få det gamle onlinesystemet tilbake!!! Online liga er bare noe piss. Rett og slett kjedelig. Det gamle online systemet hvor du kunne ranke deg selv oppover i rankinglista var mye bedre. For ikke å snakke om hvor kjedelig det er at du kun kan møte lag med samme antall stjerner som deg.

- Det som jeg har opplevd mange ganger, er at når motstanderen kommer innenfor 16 meteren din, og prøver å drible seg forbi deg, så er det ofte hvor min spiller har taklet motstanderen uten at jeg har trykket på noen knapp. Dette kan f.eks ha hendt ved at min spiller har kommet alt for nærme motstanderen, som gjør at han detter og får straffe.

- Når du spiller online og motstanderen vinner, så er det irriterende at man ikke kan trykke seg videre bare pga. motstanderen ønsker å se reprisene!!

- Bedre dommer. Har alt for mange ganger opplevd at jeg får alt for billige gule kort mens motstanderen som kommer med grove stygge taklinger ofte slipper kortene.

- Fiks online bugs. Er EA korrupt her? Har ofte opplevd at når jeg spiller online og får en god rekke med seiere, så er det akkurat som at EA "ønsker" at jeg skal tape innimellom. Dette ved f.eks at spillerne mine bommer på sjanser der det absolutt bør skores, og at pasningene rett og slett ikke sitter mellom spillerne. Man kan si det slik at ingenting fungerer ut på banen. Dette har jeg opplevd mange ganger etter perioder hvor jeg har hatt en rekke med gode seiere. Gjør EA dette for at de beste også må tape inni mellom?
Ikke godt å vite..
Er det noen som spiller proffklubber her? Det er den desidert beste og ikke minst den mest undervurderte spillmodusen på fifa , men mye kan forbedres!

Hva kan forbedres med proffklubber?
# Lettere for folk å finne cupkamper. Det virker som veldig få er klar over at det er mulig å spille cup. Det er så og si umulig å finne en motstander til semi og finaler.

# Fifa bør kanskje fjerne muligheten for å bruke "Any" og heller gjøre CPU smartere og bedre. Noe av sjarmen med proffklubber er at man kun skal styre en spiller.

# Spille hurtigturneringer. Om noen har spilt 8 pool på facebook tenker jeg på noe i den duren. Man går inn i en lobby med 8 , 16 eller 32 lag. Stiller ikke motstanderen 10 minutter etter sin siste kamp går vi videre på walkover. Vinner man får man en premie av noe slag.

# Designe drakter og loger selv. De kan også lage bragder for klubbene slik at man kan åpne opp forskjellige ting med å vinne turnering , kamper osv

# Mulighet for å oppgradere CPU på ditt lag. Dette bør man ta fra fifa street! Her kan man velge hva man skal oppgradere på spillerne sine , men dette bør dog ta litt tid med tanke på at det raskt kan bli vanskelig å vinne kamper om det blir for lett å få gode CPU!

Om noen vil spille en kamp mot mitt lag så er det bare å si ifra! Jeg tørr å påstå at vi er topp 5 i Norge når vi er på vårt beste!
Sist endret av hvzlatan; 5. mai 2012 kl. 07:13.
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
I følge fifasamfunnet.com kommer den tsjekkiske ligaen og den saudiarabiske ligaen til å være på FIFA 13.

Hurra...