Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1759
Si at jeg og en kompis har hver vår account på en betting side som for. eks unibet.

Vi finner for. eks denne kampen: Brann vs Til... Oddsen til brann er for. eks 2.4 og til sin er for. eks 3.4 og uavgjort oddsen er for. eks 2.3.

Vis kompisen min da satser brann og jeg til med for. eks 400 kr hver så vil vi jo gå i pluss så lenge det IKKE blir uavgjort. Og vi deler vinn 50/50.

Noen som har prøvd dette?
Minner meg veldig om surebet. Uansett, hadde dette vært en metode som funket, så hadde alle brukt den og vært millionærer nå. Så nei, det vil nok ikke funke. I de fleste kamper er alltid oddsen på under 2.00 på favoritten, så det vil aldri være de store gevinstene uansett.
Sist endret av shonny; 9. mars 2012 kl. 19:05.
Bah, skal alltid være stress å bli rik
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Bah, skal alltid være stress å bli rik
Vis hele sitatet...
Prøv poker, der går det ikke bare på flaks..
Da kan du jo like godt spelle to singler selv?

Eksempel 2.45 3.25 2.90
100,- 0,- 100,-

Sammenlagt innsats: 200,- Utbetalt 245,- eller 290,-. Med mindre det blir uavgjort..

Er ikke store greiene og hente her med mindre du spiller hele dagen lang og ikke har uflaks og treffer en x
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Bah, skal alltid være stress å bli rik
Vis hele sitatet...
Hehe, skal ikke være barebare. Har tidligere skrevet et innlegg om sportsbetting, som du kanskje kan ha nytte av. Det kan ihvertfall føre deg på riktig vei mot rikdom!

Først av alt, skal du bette live så gjør det på tennis. Ligger en favoritt under, flyr oddsen i taket på favoritten - dermed "easy money". Men selvfølgelig, er jo ikke alltid dette skjer.

Uansett, skal du tjene penger i lengden bør du kun spille singler og kanskje dobler i blandt.. og det er her units kommer inn i bildet.

Si du har 5000 kr ståendes på tippekontoen din. Da gjør du følgende:

Ta 10% av bankrollen (5% anbefales heller, siden det er lavere sjanse for å gå blakk). Del så dette inn i units fra 1 til 10. Har du 5000 kr, blir 1 unit 50 kr og 10 units blir 500 kr. Du skal kun gjøre et maxbet (10 units) om du er 120% sikker på kampen, f.eks ved å lese analyser som blir lagt ut på oddsen.nu. Eller lese deg opp på de forskjellige lagene selv.

Om du skal finne kamper selv, må du se om det er verdi i laget du tipper.

Eksempel:

Det finnes ikke noe verdi i spillet om du tipper på at Barcelona skal vinne til 1.10 i odds.

Et verdispill er at du mener at bookmakeren har satt helt feil odds på et lag. Si f.eks at Manchester United spiller mot Blackburn. Oddsen ser slik ut:

Manchester United - 1.50
Uavgjort: 3.50
Blackburn: 5.50

Så leser du f.eks at United har mange spillere ute og må stille med et junior eller b-preget lag. Da er det haugevis av verdi i å spille på Blackburn om bookmakerne ikke har fått med seg laget til United. Dette er et spill jeg ville spilt 8 units på, evt et maksspill.

Husk at det er bookmakerne du skal vinne mot og da er det utrolig viktig å finne slike verdispill.

Det anbefales også å ha penger ståendes på flere forskjellige odds-sider slik at du kan finne best mulig odds.

Bare å spørre om det er noe du lurer på
Vis hele sitatet...
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
Da kan du jo like godt spelle to singler selv?

Eksempel 2.45 3.25 2.90
100,- 0,- 100,-

Sammenlagt innsats: 200,- Utbetalt 245,- eller 290,-. Med mindre det blir uavgjort..

Er ikke store greiene og hente her med mindre du spiller hele dagen lang og ikke har uflaks og treffer en x
Vis hele sitatet...
True.. Kan jo satse noen laken på hvert lag for å øke fortjenesten, men blir plutselig mye mer risky Så er vell bare å legge fra seg den ideen
Sitat av Sittnduck Vis innlegg
Da kan du jo like godt spelle to singler selv?

Eksempel 2.45 3.25 2.90
100,- 0,- 100,-

Sammenlagt innsats: 200,- Utbetalt 245,- eller 290,-. Med mindre det blir uavgjort..

Er ikke store greiene og hente her med mindre du spiller hele dagen lang og ikke har uflaks og treffer en x
Vis hele sitatet...
Om man gjør det ofte så vil selskapene limitere deg.
Sitat av shonny Vis innlegg
Hehe, skal ikke være barebare. Har tidligere skrevet et innlegg om sportsbetting, som du kanskje kan ha nytte av. Det kan ihvertfall føre deg på riktig vei mot rikdom!
Vis hele sitatet...
Interessant, er det noen sider man kan lese på hvilke spillere osv som blir brukt på de og de kampene?
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Interessant, er det noen sider man kan lese på hvilke spillere osv som blir brukt på de og de kampene?
Vis hele sitatet...
Beste er nok å lese klubbenes hjemmeside, siden de informerer om skader og suspensjoner. Som nevnt i innlegget kan du også sjekke oddsen.nu sitt forum der folk kommer med tips.

Du kan også følge han her

Denne her er også bra, da man kan lese analyser av de forskjellige kampene: Link

Btw, du bør holde deg unna Tippeligaen da den starter, siden det er for det meste bingo i starten. Eneste som kan være brukbart er over/under mål. Evt målscorerspill, pleier å være bra odds på det.
Sist endret av shonny; 9. mars 2012 kl. 19:30.
Sitat av heihallohade Vis innlegg
Si at jeg og en kompis har hver vår account på en betting side som for. eks unibet.

Vi finner for. eks denne kampen: Brann vs Til... Oddsen til brann er for. eks 2.4 og til sin er for. eks 3.4 og uavgjort oddsen er for. eks 2.3.

Vis kompisen min da satser brann og jeg til med for. eks 400 kr hver så vil vi jo gå i pluss så lenge det IKKE blir uavgjort. Og vi deler vinn 50/50.

Noen som har prøvd dette?
Vis hele sitatet...
Fasken. Du har jo funnet en måte å tjene deg søkkrik på! Heldigvis blir det aldri uavgjort så dette er sikkert som banken.
Man kan velge å spille 1/2 på de fleste kamper, bookmakerne legger oddsen på de spillene på akkurat samme måte som alle andre spill, litt under det de anser som sansynligheten for utfallet.
Eneste måten å loppe bookmakerne på er surebets, som vil si at man finner spill som gir over 100% tilbakebetaling. Til vanlig ligger det vel på 95% og nedover.
Skal man vinne på oddsen må man rett å slett ha mer peiling enn oddsetterne, det kan man ha hvis man feks. har inngående kjennskap til sin lokale 3.div klubb.
Vet man at hele Traktorkameratene FK var på fylla dagen før kamp, så sitter man med mer info enn bookmakerne og kan vinne på det.
Legger man mye tid i det kan man klare å gå i pluss over tid på oddsen, men for de fleste er det best å se på det som underholdning framfor en måte å tjene lette penger.
Surebets blir du limitert på med en gang uansett, og skal man tjene noe særlig på det, må du satse store summer. Skal du spille surebets uten å bli "oppdaget" bør man minimum ha 12-15 bookies. I tillegg kan det være jævlig tidskrevende å finne fram spill, så surebets er definitivt ikke å anbefale.
Adeccoligaen og divisjonene nedover i seriesystemet her hjemme er gullgruver!!
Som jeg også skrev i innlegget mitt: ALDRI spill trippler og oppover. Du går aldri i pluss på det. Hold deg til singler og kanskje en dobbel iblandt. Viktig!
Eller bare finn ut hva som fungerer for deg fremfor å høre på "eksperter".

Om du vil spille store systemer, singler med lav odds og høy innsats eller tripler, kvadrupler ++ med høy odds og lav innsats, velg selv. Sannsynligvis vil du tape penger i lengden uansett.