Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 11691
Digital nomade
trippy's Avatar
[CENTER]Trippy’s 5-ukers psilocybin eksperiment[/CENTER]

Jeg har hatt ett lite eksperiment gående over de siste to ukene, hvor jeg har spist og skal spise gradvis økende mengde psilocybin hver søndagskveld. Hvorfor? Tja, hvorfor ikke! Har hatt god tilgang på cubensis i det siste, så jeg tenkte å smi mens jernet enda var varmt og se hvor min egen grense går, og hva jeg muligvis kan få ut av dette. Alle trippene foregår innendørs på hybelen i senga eller på gulvet, med eller uten klær på. Lysene er skrudd av for det meste, McKenna style.

PS: Jeg skal prøve å forklare så godt jeg kan men jeg er ingen forfatter, og som de fleste som har prøvd å skrive tripprapport før vet, så er det faktisk ganske vanskelig! Skriver forøvrig som en gris, just sayin'! Blir for det meste notater og nevneverdige hendelser som jeg legger vekt på.
PPS: For dere som jeg lovte en rapport fra Boom i sommer, så blir det nok ikke noe av. Var alt for fucka, så jeg kan ikke si jeg husker så fryktelig mye! Begynte så smått å skrive ned noe når jeg kom hjem, men jeg støtta på noen store sorte hull relativt raskt.


[CENTER]Trip nr1
Dato: 9/11 eller 10/11 er ikke helt sikker.
Mengde: 1g cubensis.[/CENTER]


Har ikke så fryktelig mye spennende å si om denne «turen», følte ikke det var noen nevneverdig trip. Ting bølget, furumønsteret på veggen pustet og ting ble større for å så bli mindre igjen. Musikken jeg hørte på virket mer «fyldig», la enklere merke til detaljer. Hadde også en merkelig følelse i beina, hvor det føltes ut som jeg hadde maur under huden. Nå har jeg ganske restless-legs fra før av, så det var nok dette det kom av. Var faktisk oppegående nok til å holde en samtale på face, personen jeg snakket med kan sikkert legge til noe hvis hun vil, hahah. Det positive jeg fikk ut av denne turen var egentlig kun en svak afterglow som varte ca. frem til neste søndag.


[CENTER]Trip nr2
Dato: 16/11
Mengde 2g cubensis, sterke joints før og etter.[/CENTER]


Veide opp to gram med knusktørr sopp som jeg putta i en ziploc-pose før jeg tralla ut på tur for å fyre litt så jeg kanskje kickstarter det hele. Gikk frem og tilbake med en J i den ene hånda og soppen i den andre, som jeg mønsja på i ny og ned. Smaker ikke noe digg, litt skitten champignon på en måte, med en sær besk ettersmåk. Jointen begynner å bli ferdig og jeg kjenner jeg er fryktelig fjern, så jeg valser inn døra for å så slenge meg ned på senga. Her blir jeg liggende i rundt 20-30min før ting begynner å skje. Det har nå gått ca. 45 min siden jeg begynte å spise soppen. Jeg kan tydelig kjenne effekten komme fort, furu-veggen som vanligvis ser rimelig kjip og døll ut ser nå fryktelig interessent ut! De sorte kvistene ser ut som øyne, og jeg begynner å tenke «Hmmm, alle kvistene er i par, hva om det faktisk er menneskers øyne i veggen a?». Tenker hardt på det i noen sekunder før jeg begynner å fnise av tanken. Øynene stikker seg nå veldig ut, nesten som de på en måte blir dytten gjennom veggen fra den andre siden før de sekunder senere smetter tilbake på plass.

Denne kvelden hadde jeg ett luktelys på nattbordet mitt som lagde en hel rekke finurlige effekter. Kan huske hvordan det virket som om det var en slags strobe-effekt som blinket i samme takt som hjerterytmen min og samtidig kunne se fraktal-mønstre i taket mens det hele bølget og svingte ganske greit.

Rundt to gram er hvor jeg begynner å få merkelige tanker som det er veldig lett å «henge seg på». Følte en nydelig eufori mens jeg tenkte «Herregud! Hvis jeg går rundt glad, så kommer alle andre til å bli glad, det betyr at jeg kan tvinge andre mennesker til å bli glade for alles profitt!» Har tenkt en del på denne tanken i det siste, den virket så genial at jeg faktisk skrev den ned. Skal prøve å ta med meg denne tanken videre!

Neste rapport kommer på mandag, da blir det 3,5g. Blir forhåpentligvis litt mere å skrive om da!
Sist endret av trippy; 19. november 2014 kl. 20:02.
Kult, lykke til videre Følger med på tråden!
Hva er poenget, å bli så svidd som mulig?
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Hva er poenget, å bli så svidd som mulig?
Vis hele sitatet...
Da hadde han vel tatt mer enn 1-2g mer enn 1 gang i uken?
Digital nomade
trippy's Avatar
Trådstarter
Sitat av dronepungen Vis innlegg
Hva er poenget, å bli så svidd som mulig?
Vis hele sitatet...
For å finne min egen grense, grave litt rundt i materien for å se om jeg finner ut av noe interessent, enten det da gjelder meg selv direkte eller indirekte. Hvorfor tar folk psykedelika i det hele tatt? Dette er bare min måte å gjøre det på, anbefaler ingen å slenge seg på, se heller på det som en slags trippe-dagbok.
Hehe, så dette var planen! Liker eksperimentet ditt, og er veldig interessert i hva konklusjonen kan ende som!
Du takler vel dette fint oppi topplokket, bare pass på mooden, ingen skam å snu!

Så får du ha lykke til, så turas vi i Desember!
Digital nomade
trippy's Avatar
Trådstarter
[CENTER]Trip nr3

Dato: 23/11
Mengde: 3,5g cubensis, Lemon-tek, joint/blunt før og etter.[/CENTER]

Hadde egentlig planer om å skrive en skikkelig forseggjort rapport denne gangen, men som vanlig betyr tid og rom nada, så uten en sitter kan det bli noe vanskelig å forankre hendelser og div. kronologisk.

T+0:00 Klokka er nå 20:45 og jeg starter med å veie ut 3.5g sopp som jeg slenger i en kopp sammen med en god squirt sitronjuice. Ifølge ymse internett-kilder skal dette starte prosessen for å gjøre om psilocybin -> psilocin slik at man kommer opp mye raskere og hardere. Om dette faktisk stemmer eller om det bare er noe hippie-greier aner jeg ikke, men det kicka definitivt raskere! Bestemmer meg for å gå ut å røyke litt skurkerøyk. Etter jointen er ferdig går jeg inn igjen for å slurpe i meg den sure væska.

T+0:15 Ligger nå som vanlig i senga og hører på et random Mckenna-klipp mens jeg er fryktelig spent på hva jeg har i vente. Tidligere når jeg har spist sopp har det ofte tatt 30-45min før jeg så smått kan kjenne ting begynner å gynge, men nå merker jeg allerede etter 15min at ting definitivt begynner å skje. Fjeset mitt føles varmt og klamt ut, samtidig kjenner jeg kroppen blir helt latterlig tung. Armene mine føles ut som to digre «ting» som jeg kun klarer å veie rundt med, totalt mangel på motorikk.

T+0:25 Var så spent på hva som kom til å manifestere seg at jeg helt glemte Mckenna som suset rundt i bakgrunnen, hva han faktisk bablet om aner jeg ikke fordi da jeg tok frem mobilen for å se hva jeg hørte på fikk jeg totalt lættis. Stemmen hans hakket og hørtes fryktelig rar ut, sa flere ganger «det her kan faen ikke være mulig!». Bestemte meg nå for å prøve å navigere meg frem til spotify så jeg kunne sette på en psy-liste men det viste seg å være vanskelig. Skjermen var som en kaosmaskin uten like, bokstaver skei rundt samtidig som hele kanten på skjermen virket som et tannhjul. Etter mye knoting, fnising og generell merkelig oppførsel klarer jeg endelig å sette på noe musikk, aner ikke hva det var da jeg ikke klarte å skjønne helt hva som skjedde, men det var lyd i det minste!

T+0:45 Nå river det vanvittig hardt, må holde meg fast i senga så jeg ikke blir slengt ut i evigheten, tanker farer forbi i en voldsom fart, ubeskrivelig mye skjer på en gang nå! Senga føles ut som en myk ball med energi som omfavner kroppen min samtidig som jeg synker dypt ned i bakken. Vet ikke om øynene mine er åpne eller lukket på dette tidspunktet, men rundt hendene mine er det «energi» i alle regnbuens farger. Føler meg nå rundt mens oransje og gule fraktaler begynner å spre seg over hele rommet.

T+1:00 Det er et fryktelig stort ansvar å ha så vanvittige halliser rekker jeg så vidt å tenke før jeg nesten begynner å grine av latter. «Hvor faen kommer alle disse merkelige tankene fra, er det sånn jeg egentlig er? Filtrerer jeg meg selv, uten å engang tenke over det?» Nei dette ble for spaca og weird, så jeg tok opp mobilen igjen for å prøve å bytte musikk, noe som for øvrig er latterlig vanskelig når mobilen ser ut som et jævla tannhjul med umulige fargekombinasjoner. Kjenner nå en intens følelse av konsentrasjon og fokus! «Vist faen skal jeg klare å bytte musikk!» Suser rundt på spotify mens jeg jager rundt etter noe musikk av interesse. Samtidig som jeg suser rundt på jakt etter musikk plopper det opp en IM-boble. Veit ikke hvorfor, men jeg kjenner jeg blir nervøs av tanken på å loke rundt på face nå, men uten å tenke på det stort lengre så trykker jeg på bobla og ser det står noe slikt som «Sopp, what, hvor mye har du spist?» «Wtf, hvordan veit hu jeg har spist sopp?» Tenker jeg. Følte meg nå fryktelig forvirra før jeg kom på at jeg hadde noen timer tidligere sendt bilde av kveldens kost. Igjen så får jeg totalt lættis av hvor dårlig hukommelsen min er, men jeg klarer etter mye sus å skrive «Aalt for loka hahahah» Klarte også å skrive hvor mye jeg hadde spist og at jeg tenkte jeg skulle tegne litt. Hvordan jeg klarte dette veit jeg ikke, da jeg ikke skjønte hva hu faktisk skreiv, men det føltes nesten ut som fingrene gikk automatisk over tastaturet for å så trykke på riktig tast helt perfekt!

T+1:30 Etter mye knot finner jeg frem tegneboka mi og lener meg over kanten av senga for å se om jeg finner posen med tusjer jeg la frem tidligere. Når jeg får øye på gulvet av typen laminat får jeg sjokk, det er ikke lenger et vanlig gulv, men heller en slags metallisk flate som avspeiler taket. Jeg graver hånda mi langt ned i posen med tusjer før jeg betryggende kommer på «Åja, det er jo sånn slik at jeg ikke skal falle igjennom!» «Selvsagt» tenker jeg innlysende og blar frem i boka. Igjen så blir jeg ektremt fokusert, og gjør mitt beste for å få frem noen farger i boka. Når jeg satte tusjen på papiret gikk nesten hånden min automatisk og jeg klarte å tegne noen merkelige streker som for øvrig føltes veldig betydningsfullt ut der og da. Føles nå ut som effektene begynner å dabbe av litt, så jeg bestemmer meg for å kle på meg bukse og genser og ta med en joint ut på tur i gata.

T+2:00 Dere som har spist sopp før veit sikkert godt at det kommer og går i bølger. På et tidspunkt kan du se Jesus i taket, men når du ser bort ser taket helt normalt ut. Jeg var i en såkalt «dal» når jeg fikk ideen om å gå ut for å røyke. Følte meg ganske funky men jeg klarte å ta på meg klær uten så fryktelig mye pes. Tok frem en ferdigrulla blunt mens jeg setter på noe god musikk og sniker meg ut døra. Når jeg tar blunten opp mot leppene for å så tenne kjenner jeg det begynner å kicke inn igjen. «Oh shit, here we go» Tenker jeg mens jeg begynner å spasere gatelangs. Hører på Aphex Twin-Ageispolis på full guffe mens jeg traller bortover gaten. Det regnte ganske greit og tåka lå tykt, veldig trolsk stemning samtidig som den nydelige bassen nærmest rista lillehjernen ut av plass. Ender opp drøyt 10min unna huset på en bussplass og hører på den samme låta gang på gang, røyken rista i takt med bassen og samtidig som jeg legger merke til dette begynner trærne å gjøre noe av det samme. På veien tilbake igjen kicker det nå noe voldsomt, får litt noia for å støte på noen andre, men jeg kommer meg inn døra mi og river av meg klærne.

T+?:?? Gudene veit hva klokka er nå, men en ting er sikkert: Den blunten fikk fart på sakene. Ligger nå i senga pakket godt inn i dyna mens jeg ser merkelige svart/hvitt-mønstre som «tar over» alt annet, føltes ut som det foregikk en kamp om liv, død og halliser i hodet. Ligger helt i koma og speider rundt i nye landskap og tanker mens kroppen ikke føles som den finnes lengre, føler meg som en flytende klump med tanker. Det føles godt å være en flytende klump med tanker!

Sopp+streker

Seiko på bluelight.ru sine tanker om lemon-tek
SPOILER ALERT! Vis spoiler
Y'all need to back the fuck up an' learn some chemistry.

The reason the Lemon Tek works good is due to two properties of the active components in the fungus (fungus among us.. say that 3x fast).

The first is the conversion of psilocybin to psilocin. Psilocybin is a chemical compound known as an ester - a compound that's made of an alcohol and an acid bound together. Now, when you expose esters to acidic or basic conditions in water, they snap open to the parent alcohol and acid. In our case, the lemon juice opens psilocybin to psilocin and phosphoric acid (scary sounding - but it's used in cola as an acidifier and is safe for use in food). This reaction happens in your stomach when psilocybin hits the hydrochloric acid - it's not restricted to being done by enzymes! They just help the reaction happen under more mild conditions (like in your blood, where excess acid would be a Bad Thing).

The other "half" of the tek comes from the fact that *pure* psilocin freebase doesn't dissolve very well in water. It has to form a salt first, and it needs an acid to do that. Either the citric acid or the generated phosphoric acid complexes with the psilocin (and psilocybin too!) and makes it into an ionic compound which dissolve in water easily (e.g. psilocin citrate). Having psilocin or other alkaloids already dissolved in water means you don't have to wait for them to leach out of the mushrooms sitting in your stomach - they can diffuse right across the small intestine and get to partyin'. This means a faster onset.

The same reaction happens with 4-AcO-DMT. It's converted to psilocin and acetic acid.

So in summary, while the Lemon Tek might not provide any serious potentiation, it does have a scientific basis for why people do it, and why it kicks in rapidly.

More about ester hydrolysis.
Sist endret av trippy; 24. november 2014 kl. 15:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ha ha! Herr Fungi!
Kan legge til at du lo av omtrent alt jeg skrev til deg mens du lå naken, forvirret og viklet inn i din egen ledning. Jeg skal la være å poste loggen på våre hellige samtaler, kompis. Sist gang var du ganske ute av det, ja. Det skal være sikkert. "Aaaltfor loka" har brent seg inn i hjernebarken min.
Fint skrevet og underholdende lesning. Dette med fraktaler har jeg også merket med cubensis. Mer enn i den norske varianten. Ny rapport neste helg?
Digital nomade
trippy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hjelm1 Vis innlegg
Fint skrevet og underholdende lesning. Dette med fraktaler har jeg også merket med cubensis. Mer enn i den norske varianten. Ny rapport neste helg?
Vis hele sitatet...
Njaaa, kanskje! Crasher litt med eksamen så jeg får se an litt! Blir kanskje "Trippy's 6-7-8 ukers psilocybin eksperiment" istedenfor, haha!
Spennende aa foelge med paa..

Ville personlig lagt jointen paa hylla under tripp naar du naa begynner aa bevege deg inn paa doser der fjerdedimensjons-folka fort stikker innom (4-5g+). Da er det greit aa ha et "vaakent sinn", ikke taaka til med cannabis. Men det er meg da. Hvis du roeyker mye saa er det mulig det ikke har den store innvirkningen paa deg. McKenna f.eks brukte jo blunts til aa roe seg ned under tur (personlig har jeg aldri skjoent det - men har kanskje med hvor mye man roeyker til vanlig aa gjoere).

Husk at logikken i psilocybinsopp-dosering ikke er helt som andre ting naar det gjelder dosering. forskjellen paa 3,5g og 5g er ikke som en 25% oekning i styrke (selv om det kan se slik ut rent materiellt). Det kan fort foeles som en fordobling av dosen i styrke.
Sist endret av Bearass; 24. november 2014 kl. 17:55.
Fin rapport, men er de soppene du har på bilde, er det 3,5g, syns det så litt lite ut. men jeg er bare vandt til Spiss flein.
og hvor mange gram ca. er 50 spiss fleinsopp?
Digital nomade
trippy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bearass Vis innlegg
Snip
Vis hele sitatet...
Jeg skal nok vente med fyringen til etter peak ja! Er litt rart det der med cannabis, noen ganger blir jeg bare kjempeslækk mens jeg turer, eller så drar det igang hele turen x5. Har tidligere spist 4g flein, men jeg følte ikke det var like intenst som denne turen, om det var pga cannabis eller ikke skal jeg ikke si noe på men jeg tror lemon-tek'en gjør at man kommer opp så latterlig fort at man nesten ikke rekker å slappe av før alt kicker inn på en gang! Skal prøve meg på 4g neste gang med eller uten sitter, og så 5g definitivt med sitter.

Her har du ute av fokus proof, Legalski! Når det kommer til hvor mange g 50 flein er så blir det litt som å skyte i blinde vil jeg tro. Kan være voldsom forskjell når det kommer til størrelse, så det er nok lurt å veie dosen!
Kult med rapporter om cubensis! Synes du skriver bra; lekent og ikke for tørt. Kjenner jeg gleder meg til å fråtse i denne organismen i fremtiden selv en gang
Kult skrevet, gleder meg til neste
Digital nomade
trippy's Avatar
Trådstarter
[CENTER]Trip nr4[/CENTER]

Dato: 2/12
Megde: 43g fersk cubensis, Lemon-tek

Må først og fremst si det begynner å bli vanskelig å skulle beskrive hvordan dette føles da det er snakk om så latterlig mye ting og inntrykk som skjer på en gang mens jeg blir kasta fra en tanke til en annen, derfor denne blir litt kortere enn tidligere rapporter. Jeg vil personlig ikke kalle dette for en badtrip da jeg ikke følte meg noe nevneverdig redd eller sjokkert, men jeg så helt vanvittig makabre syner på noen tidspunkt det er helt sikkert!

Starta også denne turen med å veie opp soppen før jeg hakka den opp og slang det oppi en kopp med sitronsaft. Poka rundt på soppen med et sugerør i drøyt fem min før jeg helte oppi varmt vann og en pose med te. Lot cocktailen stå i ca ti min før jeg sugde det opp gjennom te-posen så jeg slapp å svelge masse sopp.

T+0:00 Klokka er nå 23:00 og jeg har fått i meg alt sammen uten så alt for store problemer. Personlig synes jeg nesten tørka sopp i te smaker bedre, blir en helt annen smak.

T+0:20 Kan føle det er noe som skjer nå. Kroppen er varm og rastløs, hendene er klamme som fy. Jeg kan kjenne at det er en følelse av intensitet rundt meg, litt sånn calm before the storm-øyeblikk.

T+0:45 Er vanvittig pissetrengt etter all teen, så jeg manner meg opp for å gå på dass. Samtidig som jeg lukker opp øynene mine ser det ut som millioner av «skyggefugler» stupe ned gjennom taket og flyr rett inn i øynene mine. Henger meg litt fast i dette øyeblikket i en loop som det virker pågår ganske lenge før jeg plutselig kommer ut av den. Jeg kommer meg ut av senga og går bortover gulvet mot døra. Når jeg stikker hodet ut av døra er jeg i ekstase, gulvet ser drøyt ut! Helt sinnsyke gullfraktaler som nesten ligger som et slags filter over den normale gulv-teksturen. Når jeg ser ned på føttene mine er det som jeg går i en sump. Sitter liksom litt fast i gulvet samtidig som jeg kan se «ringer» rundt føttene mine når de treffer bakken. Det virket veldig likt som når man kaster en stein i vannet, men ringene fortsatte helt til veggene før de ble til noe som så ut som elektrisitet og så forsvant ut i lufta. Kommer meg endelig inn på do og jeg henger meg nærmest over dassen for å pisse. Det føltes helt latterlig ut! Når jeg trakk ned bråka det noe helt vilt, var som å ha et svart hull i toalettet! Det føltes ut som dassen trakk til seg energi fra lufta rundt meg, så jeg kava meg over til vasken og ser rett inn i mitt eget speilbildet på veggen. Fjeset mitt er fult av hull og jeg har de største pupillene jeg noen gang har sett! Bestemmer meg for at jeg ikke har så fryktelig lyst til å se på meg selv lenger da det er veldig rart, så jeg kommer meg ut derfra og slenger meg i senga.

T+?:?? Herfra og ut begynner det å bli fryyytkelig sært og makabert, aner ikke hva klokka er nå heller, eller hva det betyr. Glemte å si at jeg hadde en ørepropp i øra med en liste med ganske intenst psy gående i bakgrunnen fra sekundet jeg drakk teen. Jeg hadde starta på noen sanger ganske langt ned i lista så nå kom den første sangen på lista som jeg husker var «Total overdose-Ananda Shake (https://www.youtube.com/watch?v=glSkIVTO27I)». Det sekundet jeg putter i den andre øreproppen er det som jeg blir slengt inn i en annen dimensjon langt ned i bakken. Er i en slags hule med piggete vegger som beveger seg med musikken. Følelsen av «jeg» finnes ikke lengre nå, «jeg» er bare energi som flyter inne i en rund hule, men når sangen kommer til 4:25 og han kisen begynner å snakke blir jeg skutt videre i en ny dimensjon. Befinner meg nå i en rar svart/hvit verden med disney-karakterer som blei delt i to! Jeg så helt klart og tydelig en grotesk og rotten mikke-mus som blei kappa i to så jeg kunne se hvordan han så ut på innsiden. Så også rare lege-folk med digre motorsager som også begynte å dele vesener og særlig disneykarakterer i to.
Loopa litt rundt i lignende tanker med andre rottende disneykarakterer som blei delt i to før jeg så min egen kropp bli kuttet i to rett forran øynene mine. Plutselig blei det en helt annen stemning rundt meg. Jeg var på et helt annet sted, det var et kjempeskarpt lys som kom ut av intet og jeg ser noe som jeg bare kan forklare med «en kvinnelig indianer» som står over kroppen min og legger begge kroppene mine i et slags piggete metall-egg. Jeg husker jeg ser dette kjempeklart! Føles ut som jeg har vanvittig hd-syn mens jeg ser vann og blod om hverandre skli rundt på egget. Indianerdama ser på meg og hun prøver å fortelle meg noe, men jeg klarer ikke skjønne hva hu prøver å si. Det virker som det er noe fryktelig viktig hun vil ha meg til å forstå, men det nytter ikke. Legger nå merke til musikken igjen og jeg kjenner at jeg kan bevege kroppen min igjen. Etter dette skjedde det ikke så fryktelig mye spennende mer, var nesten som om alt gav seg på en gang, følte meg groggy og litt kvalm men ellers ganske fin. Det gynget litt i en drøy halvtime til før jeg følte meg relativt normal.

Dette var en helt utrolig rar og makaber tur, men det var faktisk ikke så ekkelt som det høres ut som. Følte meg liksom helt ok med å se det, så da var det egentlig ganske greit. Eneste som var litt ubehagelig var tankelooper som gjentok seg i overkant mange ganger, men de slapp taket etter en stund. Er veldig usikker på når neste tur blir, men uansett når det blir så er planen 5g tørka neste gang.
Føler dette sitatet passer rimelig godt inn her helt til slutt: “Hallucinations are bad enough. But after awhile you learn to cope with things like seeing your dead grandmother crawling up your leg with a knife in her teeth.” – Hunter S. Thompson
Sitat av trippy Vis innlegg
[CENTER]Trip nr4[/CENTER]

43g fersk cubensis
Vis hele sitatet...
43g??? Mente du ikke 4,3?
Digital nomade
trippy's Avatar
Trådstarter
Sitat av losji Vis innlegg
43g??? Mente du ikke 4,3?
Vis hele sitatet...
Nei jeg mener 43g fersk cubensis
Edit: Hvis du trykker på bildet så ser du hvor diger den ene soppen er/var!
Sist endret av trippy; 3. desember 2014 kl. 09:11.
Meget spennende lesing.
Vet du sånn ca. hvor mye det tilsvarer i tørket sopp?
Forstod du noe som helst av budskapet fra indianerdamen?
Digital nomade
trippy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Anonym41264 Vis innlegg
Meget spennende lesing.
Vet du sånn ca. hvor mye det tilsvarer i tørket sopp?
Forstod du noe som helst av budskapet fra indianerdamen?
Vis hele sitatet...
Er vel sånn ca. 10% av soppen som er igjen etter tørking give or take. Var 43,7g så jeg vil vel kanskje tippe det er litt i overkant av 4g tørka? Anngående indianerdama så veit jeg ikke helt, alt gikk så fryktelig fort men jeg kunne definitivt se at hu var frustrert over at jeg ikke skjønte hva hu sa. Glemte å skrive at hu også kasta noe glitrende pulver over meg flere ganger. Rimelig drøyt var det nå uansett hva det skulle bety
Sist endret av meitemark; 2. november 2023 kl. 11:18.
Sitat av trippy Vis innlegg
Nei jeg mener 43g fersk cubensis
Edit: Hvis du trykker på bildet så ser du hvor diger den ene soppen er/var!
Vis hele sitatet...
Gikk du fra 3,5 til 43,7??
Digital nomade
trippy's Avatar
Trådstarter
Hahah ja, men det var ikke 43,7g tørket! Var helt fersk nyplukket sopp! Ville se hvordan det var å spise fersk kontra tørket. Mye av psilocinen blir brutt ned når soppen tørker. Helt fersk sopp skal da være sterkere enn tørket, etter det jeg har lest meg frem til iallefall
Sitat av trippy Vis innlegg
Hahah ja, men det var ikke 43,7g tørket! Var helt fersk nyplukket sopp! Ville se hvordan det var å spise fersk kontra tørket. Mye av psilocinen blir brutt ned når soppen tørker. Helt fersk sopp skal da være sterkere enn tørket, etter det jeg har lest meg frem til iallefall
Vis hele sitatet...
Ok Kule rapporter forresten
Sitat av trippy Vis innlegg
[CENTER]Trip nr4[/CENTER]

Dato: 2/12
Megde: 43g fersk cubensis, Lemon-tek
Vis hele sitatet...
Se på den ja, storsoppen selv!

Fin føljetong dette. Ep. 4 -"Cubensis Chainsaw Massacre".

Kommer du til å fortsette med fersk sopp i neste "episode"..?
Hei!! Helt rå rapporter, venter selv på å reise for første gang alene..
Jeg vil anbefale deg og prøve og trippe med bind for øynene og musikk, som du allerede har brukt. Det skal være en veldig spesiell opplevelse man kan lære mye av.. Også sjekk ut maps.org (Mye bra info) de forklarer blandt annet at "bad trips" ikke finnes, det er bare vanskelige trips, men jeg tenker selv at det kan jo bli "bad" da brukeren ikke er klar.. Har også kommet en ny dokumetar på netflix, super bra! Heter noe med "nerves to nirvana" utrolig læringsrik, mye der jeg har tenkt meg frem til selv mens jeg har trippet haha
Digital nomade
trippy's Avatar
Trådstarter
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Se på den ja, storsoppen selv!

Fin føljetong dette. Ep. 4 -"Cubensis Chainsaw Massacre".

Kommer du til å fortsette med fersk sopp i neste "episode"..?
Vis hele sitatet...
Ja den var virkelig diger den soppen!

Var skikkelig weeeird når jeg så alle de rottene disneyfolka! Var liksom en blanding av Disney, ekstremvold og litt sånn "cheesy b movie", alt slengt sammen i en drøy blanding, haha!

Tror nok jeg skal spise tørket neste gang, men egentlig kun fordi jeg syntes det smaker bedre, fersk smaker så "sump" .

Ninjaedit: Skal se om jeg ikke får tid til å teste ut bind for øynene en gang etter nyttår, steez! Men jeg veit ikke helt om det er noen vits da jeg nå ikke lengre veit om jeg har øynene åpne eller ikke, er på en helt annen plass uten noen kropp i det hele tatt.
Sist endret av trippy; 3. desember 2014 kl. 23:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fantastiske rapporter trippy, velig artig og spennende å lese! Gleder meg som et barn til neste tur Jeg trippet selv i går, så så jeg at du hadde skrevet den siste rapporten og begynte å lese. Jeg måtte bare krysse ut hele nettleseren og skifte sang etter jeg begynte å lese om de Disney figurene, haha. Jeg flirte i starten men ble nesten redd etterhvert

Filmen heter forresten [COLOR="RoyalBlue"]Neurons To Nirvana[/COLOR]
Sist endret av SoppVandreren; 4. desember 2014 kl. 01:38.
Tusen takk, for at du deler din reise med oss
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av trippy Vis innlegg
Tror nok jeg skal spise tørket neste gang
Vis hele sitatet...
Har ikke noe mer å melde her enn at jeg lurer på hvordan fortsettelsen
av eksperimentet har gått?
Sist endret av PVestlandia; 20. januar 2015 kl. 23:48.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Har ikke noe mer å melde her enn at jeg lurer på hvordan fortsettelsen
av eksperimentet har gått?
Vis hele sitatet...
Hehe, "... og siste gang vi hørte fra Trippy var den gangen han tok sopp fem dager på rad!"

Nei men helt serriøst; hva skjedde med tråden? Var spennende å følge med på!
Digital nomade
trippy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Kålroten Vis innlegg
Hehe, "... og siste gang vi hørte fra Trippy var den gangen han tok sopp fem dager på rad!"

Nei men helt serriøst; hva skjedde med tråden? Var spennende å følge med på!
Vis hele sitatet...
Har levd den siste tiden som arisk nomade dypt inne i Lappland.

Neida, skreiv en annen tråd om hva som skjedde, du finner den hvis du ser på trådene mine. Long story short: Tollerne trodde jeg hadde kjøpt sporer på nett, noe som ikke stemte. Snuten kom plutselig på døra og hadde full razzia med bikkje og hele pakka. En god del hasj, sopp og dyrkesaker ble funnet så jeg endte opp i ei celle siden jeg er en livsfarlig kriminell Pissings i ett år for å beholde lappen var nok det kjipeste med hele greia, men jeg har fortsatt ikke fått noen dom så vi får se hva som skjer.
Ah så kjipt :/