Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1729
Noen som har erfaring med hotboxing? Får besøk av noen kompiser og vurderte å hotboxe badet. Er det noe poeng i å hotboxe badet?

Kan noen dele erfaring med hotboxing?
sertifisert idiot
Har endel erfaringer med å røyke på badet ivertfall, og vil egentlig ikke anbefale det :P er chillere enn å måtte sitte ute på vinteren, og du blir bøtte fjern. Men smaker dritt og lukta sitter i en evighet.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
Du vil ikke bli noe mer fjern enn om du røyker hvor som helst ellers egentlig, så det er bare en myte. Du vil ikke bli merkbart påvirket av "second-hand-smoking", så jeg vil heller anbefale å ta skurkerøyken til en plass som er komfortabel!

kilde: http://www.businessinsider.com/randi...ct-high-2014-1
Hotboxing fungerer egentlig ikke med mindre dere gjør som disse folkene: https://www.youtube.com/watch?v=65K2c1lYAr0

Har selv vært i et knøttlite rom hvor 4 blunts ble røykt uten at jeg røykte og jeg ble ikke skev. (ingen vifter eller vinduer åpne)
Sitat av BananasIPyjamas Vis innlegg
Noen som har erfaring med hotboxing?
Vis hele sitatet...
Sannsynligvis.

Sitat av BananasIPyjamas Vis innlegg
Får besøk av noen kompiser og vurderte å hotboxe badet. Er det noe poeng i å hotboxe badet?
Vis hele sitatet...
Ja, det er det. Om dette eller disse poengene bringer deg nærmere poengsummen du sikter mot, er for øvrig uklart.

Sitat av BananasIPyjamas Vis innlegg
Kan noen dele erfaring med hotboxing?
Vis hele sitatet...
Min erfaring er at hotboxing er morsomt å holde på med. Det fremstår også som kult i visse miljøer.
Sist endret av immolo; 13. mars 2015 kl. 11:09.
Er ikke noe vits i å hotboxe røyken man har inhalert, siden virkestoffene allerede er tatt opp i lungene. Da må du i såfall fyre opp en haug med marihuana inne på badet og la røyken fylle rommet. Mye waste.

Har derimot bra erfaring med baderomsrøyking. Røyken setter seg ikke så godt. Lukten er borte etter rundt 2-3 timer. Røyker du alt ut gjennom en vifte eller vindu er lukten borte etter maks 30-60 min.

Begynner å lukte litt dersom du gjør dette ofte da, eller legger fra deg aske/piper der inne.
Sist endret av Lacertosus; 13. mars 2015 kl. 11:23.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Ja jeg har mange timer med profesjonell bøtte røyking på badet bak meg, jeg vil si jeg er en champion når det kommer til å røyke på badet! Hvis det er luft/vifte avtrekk på badet så forsvinner også røyk/lukt innen 30 min.

Jeg har testet hotboxing i flere settinger, med bong, bøtte og joint. Eneste plassen jeg noen gang har hørt om noen som har blitt passiv fjern, var sist jeg var i amster, det var en kompis som hadde røyke pause og han ble fjern av sitte inne på en av coffee shopsene hvor det satt over 20+ stk å røyket.

Hotboxing er oppskrytt og egentlig lite kult da det kommer til å stinke røyk av dere uten at dere for noe særlig mer funk.