Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 10531
Skal til polen neste uke, tenkte at jeg skulle tatovere resten av armen.
Noen som har en pekepinn på hva det koster? skal til Gdansk.
yeah, what a great idea!
har en kompiss som tattoverte et lite hjerte med en "L" inni på hånda i polen. (dama het Linn) han betalte ca 200 kr. for det! men det kommer jo litt ann på plassen du tar den på! det finnes både seriøse å useriøse tattoo artister i polen!
vett vertfall at han å dama slo opp 2 mnd etterpå å tattoen gikk ikke vekk etter laser behandling! thug life sier nå bare jeg!
når du skal tattovere deg så er det en sterk fordel å gjøre deg kjent med tattovøren først. sjekk portfefølja, etc. gjøre litt fornuftig bakgrunnssjekking. dette burde være et selvfølge. du skal jo ha den der greia di ei stund, regner jeg med.

de få jeg kjenner til som har tatt tattovert seg i Polen dro innom en tilfeldig sjappe på klassetur. de ser ikke ut.
Av beste sort!
Kålroten's Avatar
En tattis skal være på kroppen hele livet, så du kan jo sammenligne det med en jakke. En billig jakke er som regel okei, men med tanke på at du skal ha jakken hele livet kan det jo være greit med noe skikkelig kvalitet.

Av den grunn vil jeg egentlig anbefale deg å tatovere deg ferdig i Norge, men det skulle jo gå greit om du finner en sjappe som leverer kvalitet. Det beste tipset er vel å passe på at tatovøren kan engelsk!
83tabmoc
combat38's Avatar
Trådstarter
takker for svar
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Jeg tok en tattis i polen da jeg var 15 år gammel, ikke unik, ikke spesielt pen. Nå ser jeg bare på den som et artig minne, den er så liten at den ikke er til sjenanse uansett. Den kostet 200kr og tok rundt 20 min

http://i49.tinypic.com/nlohw5.png