Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 9051
La oss si f.eks en valium tablett 5 mg. knuser denne å sniffer
den, hva vil da si, hvor mange tabletter må til for å få en eventuelt
rus? en kompis som lurer. åssen vil rusen eventuelt bli?

aldrig hørt om noen som har gjort det før

Vil ikke at kompissen min skal gjøre noe dumt lissom...kompissen min ahr svelget valium før, men
aldrig sniffet det...
Sist endret av europass; 2. mars 2011 kl. 23:04.
uten at jeg skal være noe hard moral kar, så vil jeg si han gjør noe dumt bare av å vurdere å snorte det når han har muligheten til å svelge det... noe som er meninga med piller
Trådstarter
2 0
ser den derre ja, ganske enig, men vil han få en god rus av det?
Velkommen til forumet! Og siden du ar 2 inlegg, er det ikke sikkert du visste dette.
Men før man skriver, så er det lurt å søke det opp, før man får mange "haters" for å "dobbelposte".

Det finnes allerede en tråd, som er dedikert til alt av spørsmål og svar med valium.
http://freak.no/forum/showthread.php?t=177658
Sitat av europass Vis innlegg
ser den derre ja, ganske enig, men vil han få en god rus av det?
Vis hele sitatet...
veit ikke, aldri prøvd piller. Blir sannsynligvis fortere funk , men varer kortere enn vanlig.
Sitat av Tortia Vis innlegg
veit ikke, aldri prøvd piller. Blir sannsynligvis fortere funk , men varer kortere enn vanlig.
Vis hele sitatet...
Rusen vil ikke komme noe fortere heller, svelg den du da får du i deg alt også.
Du bør ikke sniffe benzodiazepiner.
Sist endret av bho; 3. mars 2011 kl. 01:26.
ingen vits, ta di i munnen du
"For de som ikke har skjønt det, så er det å sniffe noe som ikke er vannløselig, i dette tilfellet benzodiazepiner(de fleste er ikke vannløselige, inkl. diazepam) er bare bortkastet, hvorfor sniffe noe som ikke absorberes i slimhinnen? Den effekten du vil få er når all den dritten du har nå sniffet opp i nesen drypper ned i magesekken og så absorberes fra tarmveggen. Eller de 0,01% prosentene som faktisk absorberes i slimhinnen.

Vil man ha hurtig virkning av benzodiazepiner så bør man la de løse seg opp under tungen(sublingual)."

- Noe "Busemann", en bruker på forumet, sa i en tidligere tråd. Som stemmer bra, bortsett fra att han overdriver litt. Slimhinnen klarer å absorbere mer enn 0,01%, men det er uansett så lite att det er ikke verdt bryet.

Legg den under tungen, å svelg oppløsningen.
Hvorfor i all verden vil noen sniffe valium? nei,det er vel meningen at piller skal inn i munnen og ned halsen,ikke oppi nesen.
Og hvorfor skal man løse opp valium under tungen når du sier virkestoffet ikke blir tatt opp i slimhinnen? Så vidt jeg vet er det slimhinner der og, dessuten tar det lang tid før en valium løser seg under tungen, apodorm og mogadon er bedre å ha under tungen. Men du sier bezodiazipiner ikke er vannløslig? Jeg er sikkert dum, men putter du en tablett i vann løser den seg opp rimelig kjapt. Og jeg vil tro at om du løser den i vann og drikker, eller knuser pillen og dropper pulveret i rizla vil du få en smule kjappere effekt?
om du knuser pillen og skyller ned med vann så vil den virke raskere, men kun fordi små enheter er raskere for magesekken å bryte ned enn en stor pille. bortkastet, men hvis du absolut bare må ha 5 minutter kjappere effekt så knus i vei.

det finnes så mye forskjellig rart å ruse seg på, så jeg må si jeg humrer litt for meg selv når jeg ser tråder hvor folk skal teste nye revolusjonerende måter å ruse seg på som alt for ofte ender i tullete greier. som for eksempel å kjøle ned lighter gass til den blir flytende for så å drikke denne, det burde vel gi en revolusjonerende ny super fantastisk rus eller...? doh!