Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 1911
Nå har betaen av TF2 kommet ut, og jeg laster det ned for i skrivende stund, har prøvd det litt, og det ser svært lovende ut, pen grafikk også =) Nei, dette blir morsomt, er det noen andre som spiller/skal spille det eller har noen innspill?

Macz-Mekkaz
Kommer litt ann på hvor mye jeg må kjøpe for at jeg skal få det til å funke. Har ikke HL2 orginalt fra før, uaktuelt å kjøpe det også da jeg aldri kommer til å spille det. Hvis det er mulighet for å kun kjøpe TF2 kommer jeg nok til å teste det ut.
Man får kjøpt en pakke til 45$ på steam (250 kr) og da får du med Hl2, loast coast, episode 1 og 2, og TF2. Det er ikke veldig dyrt!
ikke glem portal ;-)

edit:

Må forsåvidt også nevne at TF2 er jævli morsomt! :-) Og at de som ikke har det burde vurdere å kjøpe pakken som ble nevnt, det er ikke mye penger og man får mye spilltid for pengene. Og spillene er av ypperste kvalitet!
Sist endret av slickflick; 20. september 2007 kl. 19:33.
Sitat av slickflick
ikke glem portal ;-)

edit:

Må forsåvidt også nevne at TF2 er jævli morsomt! :-) Og at de som ikke har det burde vurdere å kjøpe pakken som ble nevnt, det er ikke mye penger og man får mye spilltid for pengene. Og spillene er av ypperste kvalitet!
Vis hele sitatet...
Jeg gidder ikke betale for noe jeg ikke kommer til å bruke, uansett hvor mye spilletid det vil bli. Jeg kommer aldri noengang i hele mitt liv til å spille HL2 igjen. Tviler også sterkt på at jeg kommer til å spille ep1 eller 2 noengang, og ønsker heller ikke betale for dette.
Hva med folk som allerede har hl2 fra før?
^Ja det er drigøy, bygge borger med plater osv, fett og spille sammen på - tenk pcw på det spillet?

Anyways, anbefalt =)
Raymond;
Jeg gidder ikke betale for noe jeg ikke kommer til å bruke, uansett hvor mye spilletid det vil bli. Jeg kommer aldri noengang i hele mitt liv til å spille HL2 igjen. Tviler også sterkt på at jeg kommer til å spille ep1 eller 2 noengang, og ønsker heller ikke betale for dette.
Hva med folk som allerede har hl2 fra før?
Vis hele sitatet...
Folk som har hl2 fra før kan gi sin versjon fra pakken til en venn :-) Hvis du ikke skal spille må du selvfølgelig ikke kjøpe noe heller TF2 blir sikkert lagt ut for seg selv engang hvis noen bare vil ha TF2.
Sist endret av slickflick; 20. september 2007 kl. 19:41.
TF2 er rått!
Har spilt det med jevne mellomrom helt siden betaen ble sluppet på tirsdags morgen, Norsk tid.
Bra gameplay, god flyt i banene og stilren kunst. Jeg har faktisk ikke funnet noe enda som drar min mening om dette spillet ned. Det er rett og slett et fantastisk morsomt spill!

Gibbing FTW!
http://youtube.com/watch?v=vS43sTXw6cY
Sitat av Restyle
^Ja det er drigøy, bygge borger med plater osv, fett og spille sammen på - tenk pcw på det spillet?

Anyways, anbefalt =)
Vis hele sitatet...
Vet ikke hva TF2 går ut på, men det der hørtes veldig ut som sourceforts, som også er ett veldig gøy spill. Kan lastes ned gratis her: http://www.sourcefortsmod.com/index....site_downloads

Edit;Sourceforts er en Half Life 2 mod.
Sist endret av zipp; 20. september 2007 kl. 19:53.
Sitat av zipp
Vet ikke hva TF2 går ut på, men det der hørtes veldig ut som sourceforts, som også er ett veldig gøy spill. Kan lastes ned gratis her: http://www.sourcefortsmod.com/index....site_downloads

Edit;Sourceforts er en Half Life 2 mod.
Vis hele sitatet...
Skyt meg hvis jeg tar feil, men er ikke sourceforts en port av gamle Team fortress?
Sitat av Raymond
Skyt meg hvis jeg tar feil, men er ikke sourceforts en port av gamle Team fortress?
Vis hele sitatet...
Kan godt hende, har bare spilt det ett par ganger.
Team fortress og Sourceforts er to vidt forskjellige konsepter.
Sitat av grudgE
Team fortress og Sourceforts er to vidt forskjellige konsepter.
Vis hele sitatet...
Ja, det kan nok ikke sammenliknes zipp. Denne tråden handler også om TF2 og ikke sourceforge bare sånn at det ikke blir helt avsporing.
Sry, var ikke meningen å spore helt av. Så litt filmer og slikt av TF2 nå, ser ganske gøyt ut, men blir vel uaktuelt for en fattig sjel som meg å bruke 250 kr på ett spill jeg ikke vet om jeg liker ordentlig.
Enig med at TF2 er et grepa skikkelig laget artig og "fast paced" spill.
Her går det unna i full fart og mye skjer på en gang, ikke mye snikespill dette nei
"Klanen" jeg er med i er oppe og går imorgen tidlig med en 24-slots TF2 server.
IP: 217.163.10.156:27015
Sitat av max-mekka
Ja, det kan nok ikke sammenliknes zipp. Denne tråden handler også om TF2 og ikke sourceforge bare sånn at det ikke blir helt avsporing.
Vis hele sitatet...
Sourceforge? Du mener vel sourceforts. Det er to ganske, ikke bare ganske, men veldig forskjellige ting.

Jeg kan forresten gå god for at Team Fortress 2 er et knall spill. Jeg kan nesten ikke vente til å spille det på LAN. Grafikken er faktisk ypperlig. Hvis du er en av de som synes banene i source ble litt for overfylt og uoversiktlige vil du sikkert like banene i Team Fortress 2.

Hvis du stiller deg tvilsom til grafikken burde du prøve det hos noen du skjenner og se hvordan det går. Grafikkstilen virker faktisk veldig bra.

Det er ingen skikkelig overpowered classes heller. Det er som regel en måte å knerte fienden. Kombinasjoen Medic+Heavy kan tas ut ved hjelp av spy uten problemer.

Som public game synes jeg det ofte kan bli litt rotete. Noen ganger er det ypperlig noen ganger ikke. Som organisert spill med claner og lignende vet jeg ikke, men det kan bli meget interresant. Som LAN spill vil det være fjell siden det blir en god organisering innen laget uten at det blir for serriøst.

Som sagt er Team Fortress 2 et spill som falt i smak for meg. Det er ikke sikkert det faller i smak for deg, men jeg mener det vil være verdt et forsøk. Spillet er forresten fortsatt beta så ikke sku hunden på hårene.

Sees på slagmarken.


Edit:
Sitat av Restyle
^Ja det er drigøy, bygge borger med plater osv, fett og spille sammen på - tenk pcw på det spillet?

Anyways, anbefalt =)
Vis hele sitatet...
Du bygger ikke borger med plater i Team Fortress 2. Det høres veldig ut som du snakker om Sourceforts her faktisk.

Edit2: Jeg tror forresten at det per. dags dato ikke finnes noen andre måter å få tak i Team Fortress 2 på noen annen måte en å kjøpe Orange Box(pakken med HL2 og Team Fortress 2 osv.)
Sist endret av zaXu; 20. september 2007 kl. 23:17.
Sitat av zaXu
Sourceforge? Du mener vel sourceforts. Det er to ganske, ikke bare ganske, men veldig forskjellige ting.

Jeg kan forresten gå god for at Team Fortress 2 er et knall spill. Jeg kan nesten ikke vente til å spille det på LAN. Grafikken er faktisk ypperlig. Hvis du er en av de som synes banene i source ble litt for overfylt og uoversiktlige vil du sikkert like banene i Team Fortress 2.

Hvis du stiller deg tvilsom til grafikken burde du prøve det hos noen du skjenner og se hvordan det går. Grafikkstilen virker faktisk veldig bra.

Det er ingen skikkelig overpowered classes heller. Det er som regel en måte å knerte fienden. Kombinasjoen Medic+Heavy kan tas ut ved hjelp av spy uten problemer.

Som public game synes jeg det ofte kan bli litt rotete. Noen ganger er det ypperlig noen ganger ikke. Som organisert spill med claner og lignende vet jeg ikke, men det kan bli meget interresant. Som LAN spill vil det være fjell siden det blir en god organisering innen laget uten at det blir for serriøst.

Som sagt er Team Fortress 2 et spill som falt i smak for meg. Det er ikke sikkert det faller i smak for deg, men jeg mener det vil være verdt et forsøk. Spillet er forresten fortsatt beta så ikke sku hunden på hårene.

Sees på slagmarken.


Edit:

Du bygger ikke borger med plater i Team Fortress 2. Det høres veldig ut som du snakker om Sourceforts her faktisk.

Edit2: Jeg tror forresten at det per. dags dato ikke finnes noen andre måter å få tak i Team Fortress 2 på noen annen måte en å kjøpe Orange Box(pakken med HL2 og Team Fortress 2 osv.)
Vis hele sitatet...
Enig med deg her... Syns det er imponerende at de har greid å lage så mange classes som ikke blir helt overkill. Og jeg mente sourceforts... OG jeg gleder meg sykt til lan. Dette skal games så hardt på eXperience<3 Jeg skal banke deg
Jeg har bare spillt Team Fortress (vanlig) og syns det var så latterlig rævva at det var bra.
Er TF2 helt re-done, nesten som nytt spill eller? Har sett noen få screenshots, men får vel prøve betaen da Og Portal SKAL jeg ha uansett, genialt konsept
er det høye krav til hardware på TF2???
Skal laste det ned med en gang! Ser jævli bra ut.
Nei det er ikke høye krav til spillet.
Jeg kjører spillet smooth og fint med en medium bra PC.
Faktisk så er det de med kraftige PCer og Vista og diverese digre grafikkort som har opplevd bugs ut av helvete da spillet ble sluppet.
Mens de med eldre PCer og XP kjører spillet helt konge.
er igang med nedlastinga her ja


Gleder meg som en unge. Virker som folk liker spillet veldig godt
Nå har jeg sitti å spilt det i 10 timer i strekk, og det er fantastisk... har litt vondt i hodet nå, så det blir en liten pause, men dette spillet er å anbefale!

Om det er krevende? Det kjører på hl2 motoren, så det er like krevende som hl2.
Sitat av max-mekka
Nå har jeg sitti å spilt det i 10 timer i strekk, og det er fantastisk... har litt vondt i hodet nå, så det blir en liten pause, men dette spillet er å anbefale!

Om det er krevende? Det kjører på hl2 motoren, så det er like krevende som hl2.
Vis hele sitatet...
Hvor stor forskjell er det fra TF1, du? Er det som et helt nytt spill, eller er det bare bedre grafikk og annerledes våpen etc.?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvordan funker bot i dette spillet?

Jeg har skrevet bot i console, og det har kommet opp spectators. Hvordan får jeg disse på lagene?
bot_join_team b/r
Sitat av MagicalTrevor
bot_join_team b/r
Vis hele sitatet...
Det funket ikke Ikke noen commando i det hele tatt på bot_j , andre forslag?
Google ftw.....
sv_cheats 1
bot -team blue -class demoman -name bazookajr
bot -team red -class sniper -name headshot
sv_cheats 0
Sist endret av Lanjelin; 18. mars 2008 kl. 12:28.
Sitat av drmight
Google ftw.....
sv_cheats 1
bot -team blue -class demoman -name bazookajr
bot -team red -class sniper -name headshot
sv_cheats 0
Vis hele sitatet...
takk! men ingen beveger seg. Og har ikke gjort det når jeg har prøvd alle bot_ kommandoene...
Hva er greia med at folk kan dytte deg av teleporteren om du står og venter på "chargen"? Rimelig idiotisk siden du kan gå rett gjennom alle på laget ditt ellers. Er så mange idioter som hele tiden skal krangle om teleporteren og dytter andre av!!
Bare hold inne Ctrl(crouch) mens du står på teleporteren, da skal det ikke gå ann å dytte deg av.
Aha! Må prøves. Takker.
Virker ikke som det er lagd noen som helst for for AI på bottene til TF2.. TF2Wiki
Den sørgelige tingen er at det er mulig å cheate med stats ved bruk av bots, slik som denne personen har gjort..