Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1071
Jeg har noen AVI filmfiler og skulle gjerne hatt et program som konverterer dem og brenner dem inn på en DVD-R plate slik at jeg kan se dem på hvilken som helst DVD spiller her i huset.
Er det noen som kan være så hyggelige å annbefale et greit program for dette?

Takk på forhånd
nero har jo en funskjon for dette, men det tar lang tid.
ellers så finner du sikkert mangen program til dette på google. søk på avi 2 dvd osv.
Ja de vet om mange.
Men de kan ikke svare på hvem som er til å stole på, bruker erfaringer og slikt.
Det er det bare dere her som kan svare på
av erfaring så liker jeg Nero 7 best til dette, selv om det tar lang tid føler jeg det blir best med Nero 7.
av alle andre gratis/trail programmer jeg har prøvd så virker det som om disse blir for simple.
FairUse Wizard er super for det formålet - meget enkelt å bruke, og perfekt sluttresultat. Støtter hovedsakelig x264 og XviD.
Auto Gordian Knot burde vel funke for dette formålet?
Takk for tipsene!
DVD Santa er et program som jeg anbefaler, veldig enkelt og greit program som gjør det du ber om uten å måtte gjøre så alt for mye.
Det enkleste, raskeste, og det som samtidig gir et glimrende resultat er ConvertXtoDVD.