Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 976
Hei, jeg handler mye på ebay. og nå har jeg 14 gjenstander som står under kategorien "shipped" dette er alle ting jeg har betalt for, bortsett fra 1

dette var en budrunde på en ganske dyr ting som jeg vant, men jeg har ennå ikke betalt for varen, å er derfor svært undrende til hvorfor den står under kategorien "shipped".

er dette noe jeg kommer til å motta uten å ha betalt, eller kan ting komme under denne kategorien uten faktisk å ha blitt sendt ennå ?
Til meg sender selger til paypal-adressa mi, så de har ikke en adresse å sende til før jeg har betalt.
Sitat av skukketrure Vis innlegg
kan ting komme under denne kategorien uten faktisk å ha blitt sendt ennå ?
Vis hele sitatet...
Ja *titegn*
Sitat av kjerstin Vis innlegg
Til meg sender selger til paypal-adressa mi, så de har ikke en adresse å sende til før jeg har betalt.
Vis hele sitatet...
har en mail fra ebay (tror jeg det er) der det står at selger har fått adr min. så jeg lever jo i et lite håp
King of Destructions
lilpsych's Avatar
sjeldent, må du ikk betale på forskudd der da?
Dere har inngått en skriftlig avtale, så det blir svindel i så fall Ebay profilen din blir nok sperret og det forundrer meg ikke om du får problemer med paypal/bruke ebay igjen med samme kreditkort.

Nok om det, de shipper 100% sikkert ikke produktet før du har betalt. Det er ingen seriøse ebayselgere som gjør det
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Nei, du får ikke en gjennstand uten å ha betalt for den via paypal. Når selgeren får bekreftet at du har betalt, sender personen varen.
Ok, da er håpet om gratis varer avlivet. takk for svar folkens