Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1215
Hei! Først å fremst vil jeg bare si at jeg ikke har peiling på data, så bruk forståelig språk

Jeg er ute etter en laptop som skal brukes til surfing, nedlastning, jeg ser en del på serier(vil ha god lyd) og jeg spiller en god del WOW. Per dags dato har jeg en Packard Bell jeg ikke er så fornøyd med. 2 minutter inn i WOW å vifta er glohet!

Vil gjerne ha en estetisk pen laptop som ikke er 10cm tykk Prisklasse fra 6-8K(kan kanskje overskrides litt)

Håper noen kan hjelpe meg i å finne en god laptop jeg kan ha lengre enn 1 år, ettersom jeg har hatt 2 laptoper på 2 år og fremdeles ikke funnet en som trives med mitt bruk.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782365#extra
Stereohøytalere, greit skjermkort, stor harddisk, masse ram, ice cool-teknologi, 3cm tykk og den ser estetisk helt ok ut.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=781361
Ganske grei laptop for gaming og diverse, Ser ikke stygg ut. kanskje litt stor (?)
Trådstarter
6 1
Sitat av moret Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=782365#extra
Stereohøytalere, greit skjermkort, stor harddisk, masse ram, ice cool-teknologi, 3cm tykk og den ser estetisk helt ok ut.
Vis hele sitatet...
Elsker utseende på denne, men er den virkelig god nok? Tenker at den er for billig til allround laptop å være

Sitat av doffen67 Vis innlegg
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=781361
Ganske grei laptop for gaming og diverse, Ser ikke stygg ut. kanskje litt stor (?)
Vis hele sitatet...
Ikke så værst utseende messig, men er nok litt for stor, ja
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
Har du vurdert macbook? I mine øyne de mest estetisk vakre laptopene på markedet. Drar lett WoW med en ny MBP. Trackpaden gjør dem til en glede å bruke. Kanskje litt uvant med operativsystemet, men det venner du deg fort til.
Trådstarter
6 1
Sitat av Olympic Vis innlegg
Har du vurdert macbook? I mine øyne de mest estetisk vakre laptopene på markedet. Drar lett WoW med en ny MBP. Trackpaden gjør dem til en glede å bruke. Kanskje litt uvant med operativsystemet, men det venner du deg fort til.
Vis hele sitatet...
Har hørt at det er problematisk hvis det først skal være et problem med Mac'er, ettersom det er få Mac operatører i nord har sett litt på Mac, men må si jeg er så glad i PC, at jeg tror jeg holder meg til det Men takker for svar!
Asus vivobook s551lb. Har den selv og er meget fornøyd!
Trådstarter
6 1
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Asus vivobook s551lb. Har den selv og er meget fornøyd!
Vis hele sitatet...
Denne så jo super ut! Så den funker godt å spille med? Vifta går ikke fort varm?
Hva er din erfaring i forhold til lyd? Takler den at flere programmer kjører samtidig(eks. Vuze, vlc, iTunes)?
Laptop'en jeg har når virker til å ikke takle iTunes i det hele tatt.. Skjermen fryser stadig vekk når jeg er inne å kjøper sanger...
Sitat av Illumina Vis innlegg
Denne så jo super ut! Så den funker godt å spille med? Vifta går ikke fort varm?
Hva er din erfaring i forhold til lyd? Takler den at flere programmer kjører samtidig(eks. Vuze, vlc, iTunes)?
Laptop'en jeg har når virker til å ikke takle iTunes i det hele tatt.. Skjermen fryser stadig vekk når jeg er inne å kjøper sanger...
Vis hele sitatet...
Ja den takler det du kaster på den Ikke misforstå, det er ikke en gamingpc, men det takler feks wow ganske bra. Den blir ikke veldig varm. Den har 24gb ssd til OS så den starter fra helt avskrudd til fult fungerende på ca 10 sek. Bateritiden er også helt rå, den varer i 5-6 timer med konstant bruk, 6-8 timer om den ikke brukes konstant (sånn at skjermen rekker å skru seg av).
Trådstarter
6 1
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Ja den takler det du kaster på den Ikke misforstå, det er ikke en gamingpc, men det takler feks wow ganske bra. Den blir ikke veldig varm. Den har 24gb ssd til OS så den starter fra helt avskrudd til fult fungerende på ca 10 sek. Bateritiden er også helt rå, den varer i 5-6 timer med konstant bruk, 6-8 timer om den ikke brukes konstant (sånn at skjermen rekker å skru seg av).
Vis hele sitatet...
Skal så absolutt vurderes! Men hvordan er lyden?
Sist endret av Illumina; 14. august 2013 kl. 12:55.
Sitat av Illumina Vis innlegg
Skal så absolutt vurderes! Men hvordan er lyden?
Vis hele sitatet...
Det låter som en laptop... SIkkert ikke noe værre enn det du har vært vant med fra før av Men helt ærlig, skaff deg et par høytalere eller et headset. Du får bedre lyd for 500 spenn enn du får i en laptop

Uansett pass på at du kjøper laptop med haswell prosessor, f. eks "i5-4200). Om det er under 4000 er det forige generasjon og dårligere.
Sist endret av bamsegutt; 14. august 2013 kl. 22:43.
hvis du har en laptop som enda kan fungere en liten stund til vil jeg anbefale MSI gs70 stealth. på mange måter like Razer blade, men antagligvis ikke like dyr og enda tynnere =)

http://www.msi.com/product/nb/GS70-S....html#overview
Trådstarter
6 1
Sitat av bamsegutt Vis innlegg
Det låter som en laptop... SIkkert ikke noe værre enn det du har vært vant med fra før av Men helt ærlig, skaff deg et par høytalere eller et headset. Du får bedre lyd for 500 spenn enn du får i en laptop

Uansett pass på at du kjøper laptop med haswell prosessor, f. eks "i5-4200). Om det er under 4000 er det forige generasjon og dårligere.
Vis hele sitatet...
Hehe.. Har høytalere, bare liker å kunne se en video på youtube, med litt dårlig kvalitet, uten å sørge for at alle i huset er 100% stille :P

Skal prøve å huske den prossessoren

Sitat av materi Vis innlegg
hvis du har en laptop som enda kan fungere en liten stund til vil jeg anbefale MSI gs70 stealth. på mange måter like Razer blade, men antagligvis ikke like dyr og enda tynnere =)

http://www.msi.com/product/nb/GS70-S....html#overview
Vis hele sitatet...
Må jo si denne ser super ut