Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 874
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Hei!
Driver og vurderer innkjøp av en billig smarttelefon til bruk som mp3 spiller. Skal bruke den kun til spotify. Det jeg lurer på, vil det være forskjell på kvaliteten på lyden fra de forskjellige telefonene eller er det likegyldig? Vil det kanskje være så mye bedre lyd fra en skikkelig mp3 spiller (med spotify) at det ikke er noe poeng i å prøve en gang? Tenkte smart telefon til rundt 1000kr. Har et 64gb micro sd kort så jeg planla å laste ned all musikken min i spotify i extreme quality.

Noen tanker?

Noen som har noen tanker rundt dette eller? Finner ingenting på google
Kjøp en billig kina smart telefon og sett inn i eit stort minnekort! du får veldig billige smarttelefona på dx og ebay.
Sist endret av SeaJagermeister; 18. juli 2013 kl. 23:51.
Hvorfor ikke heller bare kjøpe deg en iPod eller noe, hvis du bare skal bruke den til musikk? Ser du har et budsjett på rundt 1000kr, og du får da tak i en knall mp3-spiller til den prisen?
Title of titles
bamsegutt's Avatar
Trådstarter
Sitat av Clavicle Vis innlegg
Hvorfor ikke heller bare kjøpe deg en iPod eller noe, hvis du bare skal bruke den til musikk? Ser du har et budsjett på rundt 1000kr, og du får da tak i en knall mp3-spiller til den prisen?
Vis hele sitatet...
Ikke med mulighet for spotify, ipod touch koster ca 1500. Kjøpte uansett en galaxy young, kosta 700kr, funker knall