Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1467
Hei
eg er en av dei som kjøpte WarZ når alphaen kom ut.
eg må si at dei har fiksa en god del bugs, og gjort mye bra, men det har jo godt et halvt år snart.
og viss man ser bortifra at dei har opna mer av mappen, mer ting i store osv.
så er det ikke så mye nytt.
Synst det er dårlig at dei ikkje har fått opp play with friends funksjonen enda.
dei lovte oss biler, men ser ikke at det har kommet noen veg.
er det noen som vet noe? hvorfor ting tar så lang tid? er det fordi dei slapp det for tidlig, og treng tida til bugs, eller att dei står fast.
er godt irriterende når en skal spille med en kompis, så må man gå i timer for å møte hverandre.
takker for svar
Sist endret av norwegianhobo; 28. mars 2013 kl. 11:42.
Det blir aldri bedre
Sitat av Oatre Vis innlegg
Det blir aldri bedre
Vis hele sitatet...
men eg ser jo at dei ikkje har gitt opp(enda)
den 26, kom jo det 5 nye patcher xD
men eg ser noen av dei patchene går ut på å tjene penger.
pricing på revive funksjonen osv...
Sist endret av norwegianhobo; 28. mars 2013 kl. 11:50.
Shady Banana
Quix's Avatar
WarZ var et dårlig spill, laget av dårlige utviklere som ble rushet ut i all hast for å krafse til seg alle som spilte DayZ Modden. Det er tvilsomt at det blir bedre og når DayZ Standalone kommer, så blir vell de fleste å gå over til det, noe som vil si at WarZ ikke får inn penger og de kan ikke finansiere nytt innhold. Takk gud.
War Z er en skam for spillindustrien, det de gjør nå er å prøve å melke kundene så mye de kan for penger, for de vet at spillet vil dø når day z standalone, som faktisk er lagd av gode utviklere. Er du littegrann kritisk til spillet på forumet dems vil du bli banna.
Sitat av Kailua Vis innlegg
War Z er en skam for spillindustrien, det de gjør nå er å prøve å melke kundene så mye de kan for penger, for de vet at spillet vil dø når day z standalone, som faktisk er lagd av gode utviklere. Er du littegrann kritisk til spillet på forumet dems vil du bli banna.
Vis hele sitatet...
ja, eg har hørt at alle negative kommentarer blir fjerna på rappen.
men synst det er dårlig gjort å love fult av ting, og dei klarer ikkje å få te noke.
dei lovte 100-200km"2. mappen ligger nå på 20. dei skreiv at spilling med venner er noke av hovudpunkta deira. dei lover biler. dei lovte servere med 100-200 spillere, men har klart å prestrere 50.
er jo ikke rart at det blei fjerna fra steam.
føler meg ganske dum her eg sitter. blei linka til sida deira, leste det som sto der, og tenkte dette må jo vær et heilt sjukt spill. så eg preordra, dagen det kom ut ble eg dypt skuffet..
DayZ Proff
Benjy's Avatar
Nå har jeg hatt WarZ siden alfa dag 1. Og er en DayZ fanboy det kan jeg innrømme men. dette er ett søppelspill det blir ikke bedre de tjener penger med og ha en Z på slutten fordi DayZ har det ikke støtt disse folka med og kjøpe spillet, kunne bli noe bra av dette men de fucka det opp
Skjer ikke, utviklerene er en gjeng med amatører.
Source: WarZ Forums
Wednesday, March 27, 2013, a forum administrator account was compromised, and as a result the forums were impacted. At this time we have restored as much as possible, however, many posts were unable to be restored as a result.

As many posts were lost, some users may experience a decrease in their post count. Unfortunately, due to a bug we are unable to restore The War Z forums to any date prior to January, and as a result will be working instead to build back up the existing forums with content.
Vis hele sitatet...
Source: Ragezone Forums
Since we got access to different accounts of "Sergey" a Developer of WarZ (hes not really a Developer) we just leaked everything we could.

We had access for about 8 Days to ALL WarZ Accounts, ALL WarZ eMails and ALL "Hidden" Forum Areas also hidden Website Links and FTP/Server Access ... FULL ACCESS to everything!

Our Group is working on the Serverfiles at the moment including a "HowTo install a WarZ Server" Tutorial, we downloaded the Files @ 28th March so its UP2DATE.

We are also selling the Database of the WarZ Forum where ALL WarZ Accounts are linked too, ~50.000+ Gameaccounts

The Release should be ready in less than 24 Hours!


PS: The so called "Anti-Cheat" Fairfight is nothing special, its just a Tool wich makes Screen's of you playing after a few minutes and send them to a Server where we deletet all Images so nobody gonna get a Ban (: they not even check the WarZ.exe for modification or something ..lol ...
Vis hele sitatet...
....yeah, det blir nok ikke bedre.
Tror jeg skifter passord, og det bør kanskje alle dere andre gjøre også.
Sist endret av WriteXRiot; 29. mars 2013 kl. 18:27.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Source: WarZ Forums


Source: Ragezone Forums


....yeah, det blir nok ikke bedre.
Tror jeg skifter passord, og det bør kanskje alle dere andre gjøre også.
Vis hele sitatet...
n1 spillet flyter med hackers og det såkalte "Anti cheat" systemet deres er så drålig at selv en unge kan injecte hacks har selv spilt spille en god del helt siden alpha men gikk lei av og bli skutt ned med hagle fra 500meter hold -.-
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
WarZ er ekstremt dårlig gjennomført på absolutt alle måter. Det er rett og slett så ufattelig dårlig, uprofesjonelt og håpløst at det er vanskelig å tro.

Jeg tror det er tryggest å glemme det - forhåpentligvis er ikke DayZ langt unna en spillbar versjon (ryktes om et par-tre måneder), og man har alltids modden frem til det.
Sist endret av robhol; 1. april 2013 kl. 23:04.
Sitat av robhol Vis innlegg
WarZ er ekstremt dårlig gjennomført på absolutt alle måter. Det er rett og slett så ufattelig dårlig, uprofesjonelt og håpløst at det er vanskelig å tro.

Jeg tror det er tryggest å glemme det - forhåpentligvis er ikke DayZ langt unna en spillbar versjon (ryktes om et par-tre måneder), og man har alltids modden frem til det.
Vis hele sitatet...
eg liker faktisk spille godt, men det kunne vert myee bedre, et spill som det, og dayz har egentlig mye potensialet.
men nå har eg aldri spilt dayz da. men håper det blir ekstremt når standalonen kjem.