Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3946
jo hallo

har tenkt å begynne å spille assassins creed for å få tida til å gå litt fortere... det jeg lurer på er om det er nødvendig å begynne på første spiller eller om det går greit å starte på det som nettop kom ut?
eventuelt kan dere si hvilken spill DERE liker best ?
Vil anbefale å starte med eneren, ikke fordi det er et must i storien - men fordi det er et meget bra spill; eller hele serien er bra. Så om du starter fra begynnelsen har du så ufattelig mange fler timer med fornøyelse å spille gjennom.
hvor mange spill er det, navn på de?
ser liksom det heter assassins creed 3 og revelations? er det det 3'de spillet? eller...? O.o

EDIT: kunne du lagt liste i rekkefølge hvilket spill som kommer først og sist ?
Sist endret av Prinlezz; 7. juni 2012 kl. 14:59.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Eneren er helt grei, storien og gameplayet er generelt bra men oppdragene er ganske så repetive. AC2 og AC:brotherhood anbefales på det varmeste iallefall, begge er i mine øyne bedre enn enern. Revelations virker svært lite appelerende til meg, har liksom ikke klart å komme i gang med det engang.

Disse spillene er sluppet ut so far:
Assassin's Creed
Assassin's Creed II
Assassin's Creed: Brotherhood
Assassin's Creed: Revelations
Også blir 3'ern sluppet ut ganske snart.
Happy Buddha
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
hvor mange spill er det, davn på de?
ser liksom det heter assassins creed 3 og revelations? er det det 3'de spillet? eller...? O.o
Vis hele sitatet...
Revelations er fireren om jeg ikke tar helt feil. Du har eneren, toeren, brotherhood og Reveltaions.
Vil helt klart også anbefale deg Assassins Creed serien, utrolig bra lagd og mange muligheter. Jeg startet selv på eneren, anbefaler deg å gjøre det, hoppet over toeren, men føler ikke at jeg gikk glipp av noe.
Sist endret av AmundK; 7. juni 2012 kl. 15:01.
Batshit insane
Quadraxis's Avatar
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
Har ikke revelations kommet ut da?? :O
Vis hele sitatet...
Jo, les posten min så ser du hva som er sluppet ut i hvilken rekkefølge.

EDIT: Forøvrig så er navnene på spillene litt spesielle, i og med at 1'ern handler om Altair, 2'ern til Revelations om Ezio og 3'ern om en ny forgjenger til hovedpersonen.
Sist endret av Quadraxis; 7. juni 2012 kl. 15:05.
Jeg begynte med Assassin Creed Brotherhood, skal straks begynne på Revelations for å så kjøpe Assassin Creed 3 når det kommer =)
Sitat av Quadraxis Vis innlegg
Jo, les posten min så ser du hva som er sluppet ut i hvilken rekkefølge.
Vis hele sitatet...
jo jeg var nok bare litt for raskt... :P har liksom "fått med meg" at revelations og 3'ern er det samme
Assassin's Creed
Hovedperson: Altaïr

Assassin's Creed II
Hovedperson: Ezio

Assassin's Creed: Brotherhood
Hovedperson: Ezio

Assassin's Creed: Revelations
Hovedperson: Ezio

Assassin's Creed III (Kommer ikke før til høsten)
Hovedperson: Connor

I AC1, AC2, ACB og ACR er det alltid en som heter Desmond som bruker en maskin (Animus) til å gjenoppleve en av hans forfedres (Altaïr, Ezio) minner.
Noen ganger skal du også gjøre oppdrag som Desmond istedet for Altaïr eller Ezio. Vet ikke hvordan dette kommer til å bli i AC3, men det kommer ikke til å forundre meg om Desmond også er med i AC3.

Jeg anbefaler deg til å starte med det første spillet. Det er en veldig interessant story som strekker seg i 4 spill. (Så langt. Snart 5) Det blir litt dumt å starte på AC2 eller ACB, for da skjønner du ikke hva de snakker om når de sier noe om Altaïr.
Sist endret av WriteXRiot; 7. juni 2012 kl. 15:13.
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Assassin's Creed
Hovedperson: Altaïr

Assassin's Creed II
Hovedperson: Ezio

Assassin's Creed: Brotherhood
Hovedperson: Ezio

Assassin's Creed: Revelations
Hovedperson: Ezio

Assassin's Creed III (Kommer ikke før til høsten)
Hovedperson: Connor

Jeg anbefaler deg til å starte med det første spillet. Det er en veldig interessant story som strekker seg i 4 spill. (Så langt. Snart 5) Det blir litt dumt å starte på AC2 eller ACB, for da skjønner du ikke hva de snakker om når de sier noe om Altaïr.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! tenkte å begynne med det første ja ^^ liker spill med story
Sist endret av Prinlezz; 7. juni 2012 kl. 15:16.
Jeg syns en'eren er kjedelig. Resten syns jeg er knall. Men de beste er AC II og AC Brotherhood. Hadde det ikke vært for at jeg skippet AC I, og hoppet over til AC II, så hadde jeg aldri spilt AC serien. Såpass kjedelig syns jeg AC I var og er.
Happy Buddha
Sitat av Dæng Vis innlegg
Jeg syns en'eren er kjedelig. Resten syns jeg er knall. Men de beste er AC II og AC Brotherhood. Hadde det ikke vært for at jeg skippet AC I, og hoppet over til AC II, så hadde jeg aldri spilt AC serien. Såpass kjedelig syns jeg AC I var og er.
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du uttale deg om at eneren er kjedelig hvis du skippet den? Selv synes jeg eneren var knall den og. Liker godt Altair, IMO bedre enn Ezio og faktisk.
Sitat av AmundK Vis innlegg
Hvordan kan du uttale deg om at eneren er kjedelig hvis du skippet den? Selv synes jeg eneren var knall den og. Liker godt Altair, IMO bedre enn Ezio og faktisk.
Vis hele sitatet...
Jeg kan uttale meg, for jeg har spilt det i etter kant
Ener'n er helt grei men blir VELDIG repetivt i lengden. Er det samme du skal gjøre bare mot forskjelige folk..
spilte ca 80% av spillet og lot det ligge en stund. Også fikk jeg 2ern av dama og da tenkte jeg at jeg skulle spille ferdig enern føre jeg startet med toern, angrer ikke på at jeg spilte det ferdig. Det er verdt og ha med seg Koster vell ikke så mye nå for tiden heller?
Sitat av hypernuke Vis innlegg
Også fikk jeg 2ern av dama
Vis hele sitatet...
Smuuuuud DAMA kom med Assassin's Creed spill liksom! :P
Sist endret av Prinlezz; 7. juni 2012 kl. 16:45.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Prinlezz Vis innlegg
Smuuuuud DAMA kom med Assassin's Creed spill liksom! :P
Vis hele sitatet...
Jah, dama hans er snill
Assassin's Creed
Assassin's Creed II
Brotherhood
Revelations
Assassin's Creed III

Det er rekkefølgen.

Ville absolutt anbefalt deg å startet på 1'ern.

edit: så ikke før nå at tråden er gammel..
Sist endret av Tfan; 22. august 2012 kl. 13:56.