Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 592
Hei alle freaks!

Har et problem med GTA IV, kan bare spille det på laveste grafikk, der det ikke lagger noe som helst... Kan altså ikke skru grafikken opp heller Det står at pc'n min ikke takler høgere grafikk en det det er, noe som jeg syntes høres utrolig rart ut, siden jeg kjører nesten alle andre spill på fult...

Kombonenter:
CPU: i7 960
GPU: xfx 6990
MB: rampage III extreme
HD: corsair SSD 120gb
RAM: 12gm corsair dominator
PSU: corsair 850w
OS: windows 7 ultimate English edition

Noen som vet hva det kan være?

spiller det gjennom steam btw
Grafikk settingsa glitcher når man har mer enn 2GB grafikk minne.
Lag en Snarvei til LaunchGTAIV.exe, trykk 'Egenskaper' på snarveien og add '-norestrictions' bak alt sammen i det 'Mål' filteret.
Bør se nogen lunde sånn ut.

"CProgram Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions

EDIT: Ikke bli overasket om PCn din ikke greier å kjøre GTA IV uten lagg. Mange med "hardcore gaming computers" lagger.
Sist endret av WriteXRiot; 4. mai 2012 kl. 22:10.
Trådstarter
Sitat av WriteXRiot Vis innlegg
Grafikk settingsa glitcher når man har mer enn 2GB grafikk minne.
Lag en Snarvei til LaunchGTAIV.exe, trykk 'Egenskaper' på snarveien og add '-norestrictions' bak.
Bør se nogen lunde sånn ut.

"CProgram Files (x86)\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\LaunchGTAIV.exe" -norestrictions

EDIT: Ikke bli overasket om PCn din ikke greier å kjøre GTA IV uten lagg. Mange med "hardcore gaming computers" lagger.
Vis hele sitatet...
Takk skal du ha!!
skal prøve det med en gang