Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  30 2102
Hei, min iphone 4s tok kveld da den datt i asfalten.
Jeg orker ikke sende den på reparasjon eller få noen til å fikse den.
Den er snart 2 år gammel så er kanskje på tide med en ny telefon.

Hva vil dere anbefale? sett litt på s4, men liker ikke helt hvordan operativsystemet ser ut siden det ikke er ren andriod?

er usikker på hvilken telefon jeg skal gå for, har ikke noe budsjett.
Hvis du MÅ kjøpe den nå, så vil jeg personlig anbefale Nokia Lumia 920.

Hvis du har en gammel telefon du kan bruke i en måned eller to ville jeg ventet til Lumia 925 eller 1020 kommer til Norge.
Jeg har S4 Active, funker flott og er vanntett
Asus Padfone iinfinity:-) hatt den en måned og er veldig fornøyd:-) den er både 5" mobile og et nettbrett, tar 2 sekunder å sitte. Selve telefonen kan lades når den er i nettbrett modus:-)
Trådstarter
jeg bruker min gamle galaxy s2 nå i mellomtiden, så jeg KAN jo vente om det er noe bra som kommer :-)
Sitat av knutseen Vis innlegg
Hei, min iphone 4s tok kveld da den datt i asfalten.
Jeg orker ikke sende den på reparasjon eller få noen til å fikse den.
Den er snart 2 år gammel så er kanskje på tide med en ny telefon.

Hva vil dere anbefale? sett litt på s4, men liker ikke helt hvordan operativsystemet ser ut siden det ikke er ren andriod?

er usikker på hvilken telefon jeg skal gå for, har ikke noe budsjett.
Vis hele sitatet...
Kjøpte selv HTC one for litt siden, stor fornøyd Er ikke store forskjellene mellom den og en S4, men det som er mest merkbart er de unyttige funksjonene på S4. Slikt som å si cheese for å ta bilde osv osv.
Du kan jo alltid vente på den nye Iphonen (5S) som kommer ut i september. Skulle du gå for android ville jeg ha valgt Samsung Galaxy S4.
Nokia Lumia 820/920 kan jeg anbefale, har begge disse selv. Kan ikke gå god for Lumia 925, men kan ikke tenke meg noe annet enn at denne er enda bedre . Du finner 925 i flere norske butikker: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1886650
Asus Padfone Infinity! Helt rå telefon, like kraftig som s4 og du kan docke den i nettbrett om du ønsker det Aluminium på baksiden, kjennes godt bygget ut, men fortsatt ganske "lett".
Der kun en tlf å anbefale som overgår de andre; Samsung Note II
Jeg ville glatt ventet på den nye 5s'en som kommer senere i år og heller funnet meg noe midlertidig.
selv fikk jeg en s4 for ett par uker, og jeg elsker den. Super rask, greit batteri. Også friheten av å bruke det beste mobil oset som er.
Er super fornøyd med S4. Sjekk ut om Komplett har samme tilbud enda med en Samsung S4 til 3990 kr ulåst.
Jeg skulle til å anbefale S2, men ser at du selv har den. Hvorfor oppgradere til en annen mobil, denne er jo fantastisk. Du kan jo evt. oppgradere til en S3 med 4G hvis du surfer veldig mye med mobilen så sparer du noen kroner på ny mobil.
Samsungfans og iPhonefans, diskusjonen er herved åpnet:
Ubuntu Edge!
Samsung Galaxy S4(Eller S3?), HTC One eller Sony Xperia Z! Flotte telefoner alle sammen
Sitat av 23732 Vis innlegg
Ubuntu Edge!
Vis hele sitatet...
Ja, om du har tid ville jeg gått for denne. Men kommer målet til å bli nådd?
Nexus 4, flott telefon. Får veldig mye for penga!
Htc One eller Sony Xperia Z (:
Sitat av Kicker Vis innlegg
Ja, om du har tid ville jeg gått for denne. Men kommer målet til å bli nådd?
Vis hele sitatet...
55 timer igjen og kun 11millioner$ av 32millioner$ er skutt inn i prosjektet så langt. Litt ambisiøst mål vil jeg si. Høres ut som en veldig god mobil ut i fra promoteringsvideoen på Indiegogo, men blir nok desverre en flop med mindre de finner en annen løsning.
Tja, om det ikke kommer noe helt på slutten med mye penger som vil investere.
Anbefaler de gamle nokia tlf, blir aldri slitt.. Har min enda, uten kamera og uten touch screen med et lite kabal spill.. Men den varer lenger enn både iphone og galaxy
jeg elsker min s4 med cyanogenmod 10.2, superrask, god batteritid og fantastisk skjerm
Upolitisk korrekt
Olympic's Avatar
HTC One er en fantastisk mobil. En glede å bruke, en glede å se på.
Sitat av Maol33t Vis innlegg
Nokia Lumia 820/920 kan jeg anbefale, har begge disse selv. Kan ikke gå god for Lumia 925, men kan ikke tenke meg noe annet enn at denne er enda bedre . Du finner 925 i flere norske butikker: http://www.prisjakt.no/product.php?p=1886650
Vis hele sitatet...
Men har ikke Nokia, eller Windows blir det vel, en forferdelig dårlig appstore med dårlig utvalg?

Mulig dette har forandre seg i det siste.
Nokia 1616 er det jeg har faktisk, måtte google det! Anbefales på det sterkeste!

http://www.prepaymania.co.uk/capsta/photo2/nokia-1616-black-mobile-phone-orange-pay-as-you-go-d.jpg
Anbefaler S4 eller LG eller HTC, velger du en av disse så blir du fornøyd, men gå å sjekk de ut fort i en butikk, det er stort sett personlige preferanser som skiller dem har jeg inntrykk av.

Sitat av Defman Vis innlegg
Nokia 1616 er det jeg har faktisk, måtte google det! Anbefales på det sterkeste!

http://www.prepaymania.co.uk/capsta/photo2/nokia-1616-black-mobile-phone-orange-pay-as-you-go-d.jpg
Vis hele sitatet...
Helt uenig, den er så billig at jeg ikke bryr meg nok til å passe på den, forsvinner jo hele tiden.. [COLOR="White"]SPØGEFUGL[/COLOR]
Sist endret av random42099; 20. august 2013 kl. 13:29.
Sitat av Kicker Vis innlegg
Men har ikke Nokia, eller Windows blir det vel, en forferdelig dårlig appstore med dårlig utvalg?

Mulig dette har forandre seg i det siste.
Vis hele sitatet...
Windows phone 7.5 hadde iværtfall det, og de appene som var der (Store apper, DNB, Spotify, facebook etc..) virket rett og slett halvferdige og slet med masse bugs. Jeg skal iværtfall ikke tilbake til Windows phone før de blir mer etablert enn de er nå, hadde en Lumia 900.
Selve telefonen var god, tålte mye men veide godt over gjennomsnittet