Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 782
Ok. jeg sitter og spiller, får for eks gunner chopper. med en gang jeg kommer inn i chopperet og kan begynne og skyte fryser hele dritten. samme kan skje i thermalscoopes. funker lism helt fint helt til at jeg skal se i choppercam elr thermalscoopes er jo sykt irriterende, å restarte pc`n vær gang mann gjør det bra og får killstreaks:O

hva kan dette være?
Hvordan er systemet ditt? SKjermkort prosessor osv

Kan være at pcen din ikke klarer å kjøre diverse grafiske effekter.
Kan du dele datamaskins spesifikasjoner?
Oppdater drivers på skjermkortet ditt i samme slengen.
Sitat av shoLLi Vis innlegg
Ok. jeg sitter og spiller, får for eks gunner chopper. med en gang jeg kommer inn i chopperet og kan begynne og skyte fryser hele dritten. samme kan skje i thermalscoopes. funker [COLOR="Red"]lism [/COLOR]helt fint helt til at jeg skal se i choppercam [COLOR="Red"]elr[/COLOR] thermalscoopes er jo sykt irriterende, å restarte pc`n[COLOR="Red"] vær[/COLOR] gang mann gjør det bra og får killstreaks:O

hva kan dette være?
Vis hele sitatet...

1. Dropp alt det "rare" språket. Vanskelig og forstå..

2. Er det steam game?

3. Lovlig kjøpt..?


Om det er steam game, prøv og slette filen som heter "ClientRegistry.blob". Den ligger under Steam i programfiler.

Du kan også prøve sette ned grafikken et hakk. Har hørt at dette løser mange problemer. Inkludert mitt.
Trådstarter
10 0
cpu : i7 920
3d : ATI radeon HD 4870 x2 med ekstra kjøling
ram : 12 gb
asus ekstrem 2 x58.
skulle tru dette ikke skulle være noe problem?
Sist endret av shoLLi; 23. november 2009 kl. 15:39. Grunn: ble feil
Hmm dette skal kjøre mw2..

Har du oppdatert drivere? og Hvilket operativ system har du? Win7 tipper eg?
Trådstarter
10 0
Sitat av shoLLi Vis innlegg
Ok. jeg sitter og spiller, får for eks gunner chopper. med en gang jeg kommer inn i chopperet og kan begynne og skyte fryser hele dritten. samme kan skje i thermalscoopes. funker lism helt fint helt til at jeg skal se i choppercam elr thermalscoopes er jo sykt irriterende, å restarte pc`n vær gang mann gjør det bra og får killstreaks:O

hva kan dette være?
Vis hele sitatet...
Sitat av WhiteHat Vis innlegg
Hvordan er systemet ditt? SKjermkort prosessor osv

Kan være at pcen din ikke klarer å kjøre diverse grafiske effekter.
Vis hele sitatet...
Sitat av Apu Vis innlegg
Kan du dele datamaskins spesifikasjoner?
Oppdater drivers på skjermkortet ditt i samme slengen.
Vis hele sitatet...
cpu : i7 920
3d : ATI radeon HD 4870 x2 med ekstra kjøling
ram : 12 gb
asus ekstrem 2 x58.
skulle tru dette ikke skulle være noe problem?

har win 7 ja
har allt lovlig, og drivere er oppdatert.

Sitat av Jazzin Vis innlegg
1. Dropp alt det "rare" språket. Vanskelig og forstå..

2. Er det steam game?

3. Lovlig kjøpt..?


Om det er steam game, prøv og slette filen som heter "ClientRegistry.blob". Den ligger under Steam i programfiler.

Du kan også prøve sette ned grafikken et hakk. Har hørt at dette løser mange problemer. Inkludert mitt.
Vis hele sitatet...
beklager språket
alt jeg har er lovlig ja
kan prøve og slette fila, prøve spillet å se om det blir bedre da, og eventuelt gi tilbakemelding da
Hvor høy grafikk kjører du med? Prøv å ta alt ned, se hvordan det virker.
Har du overklokket datamaskinen? Isåfall kan du prøve å resette BIOS, kanskje en av overklokkene er ustabile?
Trådstarter
10 0
har ikke overklokket noe annet en cpu, med de forhåndsinnstilte innstillingene på hk. har også prøvd rs på BOIS. har prøvd å sette ned noe av grafikk instillingene. gjennstår bare og se hvordan det går nå da men takker for all hjelp så langt!<3
Jeg hadde samme problemet (lovlig spill og Dell XPS 1730).
Fant ut at SLI ikke var aktivert, etter at den ble aktivert så funket alt bare toppers.
Du aktiverer SLI i kontrollpanel for ditt grafikkort (med meg var det NVIDIA).
Ikke helt samme feil, denne karen får fpsdrop, men løsningen var å slå av crossfire. Prøv å se om det hjelper
link til tråd:
http://forums.amd.com/game/messagevi...hreadid=121969

Virker som mw2 ikke er helt fornøyd med ATI kort.
Trådstarter
10 0
men jeg har bare et grafikk kort... trudde dette bare skulle ha betydning med 2 kort? men jeg skal selfølgelig prøve
Trådstarter
10 0
Det virker som at det har løst seg nå. slettet den clientblob fila, satte ned anti aliasing eller hva det heter? og skrudde av catalyst A.I. så har ikke hatt noen problemer nå takker for all hjelp<3!