Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 689
Hei.

Seint igår kveld kjøpte jeg og lastet ned Call of Cuty 4 over Steam engine.
Lot det stå på hele natta slik at det var klart til når jeg stod opp.

Men når jeg starter det opp i Steam så skjer ingentinng, det bare står og henger med beskjeden om at det starter opp spillet. Ikke noe mer skjer.

Jeg har Vista, har prøvd og starte det opp som administrator men ingenting skjer.
Jeg har en splitter ny Dell XPC m1730 så alt burde vært oppdatert der med tanke på drivere og slikt.
Har oppdatert Punkbuster.

Nå er jeg online wireless via en D-link rangebooster reuter, kan det ha noe med saken å gjøre?
Jeg kjører fint andre spill wireless, også BF2 som krever at jeg kjører spillet som administrator for at Punkbuster ikke skal sperre noe.

Håper noen har noen gode råd til en gammel gamer mann
Hei...du må gå inn i steam SETTINGS og velge bort haken der det står "enable steam ingame ET ELLER ANNET"...da funker ting strålende Hadde samme problem selv i går...
har opplevd det same under vista. når du starte spelet første gong starte installasjonen av punkbuster og directX (trur eg det var). trur det er vistas brukarkontroll som klusse det til. Men hos meg starta det til slutt (trur det funka når eg prøvde å starta multiplayer)
Fjern steam ingame friends og community
Hei.
Da har jeg fått til spillet.
Fulgte rådene deres etter at jeg installerte spillet på nytt og tok en lang verify på det, kjørte det som admin i Vista og det har nå startet opp.

Takk for alle rådene