Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 824
Hei!
Har en HP 4340s jeg kjøpte gjennom fylkeskommunen fra en bedrift som heter ATEA.
Prøver å få installert Windows 8 på den fordi jeg vil kunne velge hva slags dritt som skal installeres.
Men, jeg får ikke startet fra USB, og mange av valgene i BIOS er låst. Har betalt PC'en, og den er min til odel og eie. Har Admin.
Noen tips?
Den har ikke CD-rom
Når du er i BIOS, gå til "Systemkonfigurasjon", så trykker du "Oppstartsalternativer", så velger du "Oppstart fra USB-enhet".
Bruk en annen PC til å installere OS på.
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trådstarter
@superkake Har ikke det valget... EDIT: Får ikke scrollet lenger ned enn "Audio alerts during boot"
@Mkvarner Har ikke riktig verktøy til å skru den opp, trekkeren kommer ikke ned til skruene.
Sist endret av KSF; 26. september 2013 kl. 22:12.
Sitat av KSF Vis innlegg
@superkake Har ikke det valget... EDIT: Får ikke scrollet lenger ned enn "Audio alerts during boot"
@Mkvarner Har ikke riktig verktøy til å skru den opp, trekkeren kommer ikke ned til skruene.
Vis hele sitatet...
Har sendt deg PM.
Sitat av KSF Vis innlegg
@Mkvarner Har ikke riktig verktøy til å skru den opp, trekkeren kommer ikke ned til skruene.
Vis hele sitatet...
Har du ikke mulighet til å kjøpe en lengre eller låne?
KSF
Androidist
KSF's Avatar
Trådstarter
Går elektro, kjøpte et sett gjennom skolen med det vi trengte av verktøy. Torx-bitsene er for korte. Men ser ut til at tipset superkake sendte på pm kan funke.