Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  162 16999
sertifisert idiot
Sitat av juLLeftw Vis innlegg
Altså, om alt av våpen og beskyttelse var mulig, hadde jeg stjålet en tank og tatt med masse av hermetikk. Dere kan jo tenkte dere, om det faktisk ville kommet en sykdom der folk ble til ''zombier'', vil de jo mest sansynlig ikke bli umennesklige, og ha muligheten til å velte en tanks. Da skal de være fryktelig mange. I tillegg til at jeg skyter på dem.

Jeg snakker selvfølgelig om en tanks man kan sitte inne i. Man kan jo alltids gå ut når det er klar bane for å hente livsviktige ressurser
Vis hele sitatet...
hvor skulle du drite? xD
Sitat av Staggere Vis innlegg
Bear Grylls??? Nei vettu meg hva, da hadde jeg følte meg mye tryggere sammen med Lars Monsen.
Vis hele sitatet...
CHUCK NORRIS, når skal dere lære?

Og ja, for dere som føler dere redde så selger de zombie survival kits på utvalgte Outland-butikker
1. Finnmark
2. Dratt med den fineste dama du fant på veien.
3. AG3 :> Eller en fin Pumpehagle med extenable magasiner.

Enkelt overlevd!
Zombier har vel likheter med oss mennesker, så hvorfor ikke bare flashe tits og håpe på at de ikke tar deg?
såg akkurat en ny film som heter "Drive angry".. filmen var så som så, men hadde definitivt tatt med den blondina som var med i den. Slå ifra seg kunne hun og
Sitat av Eplegutten Vis innlegg
CHUCK NORRIS, når skal dere lære?

Og ja, for dere som føler dere redde så selger de zombie survival kits på utvalgte Outland-butikker
Vis hele sitatet...
Chuck er gammel og grå. Liten tiss har han også <------ den rima

Men joda, En kombo av Lars Monsen og Chuck kan jeg gå med på.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Nåå, hva synes dere om The Walking Dead til nå da?
Fy søren for en bra serie!!
The walking dead er en av de beste seriene laget etter min mening. Skuespillerne er også på topp! Men er synd det er så mye dramatikk, håper sesong 2 blir mer og mer skummel og Glenn er awesome!
Sitat av Mongotryne Vis innlegg
Zombier har vel likheter med oss mennesker, så hvorfor ikke bare flashe tits og håpe på at de ikke tar deg?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke akkurat det å flashe tits motverger deg fra zombier..
Man burde ikke gå for skytevåpen som lager høye lyder når man er mot zombiehorder. Selv om det bare er et par zombier vil jo lyden tiltrekke seg flere! Ammo har man heller ikke evig av. Selvfølgelig må man ha tilgang til skytevåpen, men det er ikke weapon of choice.

Machete (evt. andre sverd, kniver, økser etc) og våpen som crossbow er ideelt.
Sitat av Psytrip Vis innlegg
Om det ikke hadde spredd seg for mye før jeg tok affære så hadde jeg stjelt en bil, kjørt ned til våpen butikken og raidet den for penger og våpen, for å så stikke ned til en dealer kjøpe masse forskjellig good shit, raide en butikk for munchies, raide apoteket, kjørt hjem, barrikadert huset mitt og ladet våpnene.

Slik skal jeg være kjemisk sett klar for å fighte: Speed. Kjemisk sett klar for å chille og å sove om nettene: benzoer og weed. Kjemisk sett klar for å ha det digg: flein og LSD!
Vis hele sitatet...
Slenger meg på denne. Hørtes ut som en knakenes god idé!
Jeg ville vært akkurat der jeg bor, hele tiden. Der har jeg alt jeg trenger og ingen Zombier.
1. Hvor ville dere dratt?
Nærmeste kjøpesenter
2. Hvem og hva ville dere tatt med dere?
Hadde tatt med meg så mange kjente som mulig. Kan ikke ha med for mange heller. Det er jo begrenset med mat.
3. Hvilke våpen ville dere hatt hvis dere kunne velge fritt?
Et LMG-våpen(COOOOD!) og en sniper