Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2364
Hei, har kjøpt tastatur men lyset funker ikke, det skal være grønne lys som lyser knappene. Men er ingen lys i noen taster.

Her er tastaturet:

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=780971#info

Det står: Technical Specifications:

Chiclet style key caps.
Green LED Backlit keys.
Har du installert driverne som medfølger? Om det ikkje fulgte med noen, så har du dem HER.
Dette kan nok fikse problemet.

Finnes også en del apper til den HER.
Har du installert noe software i tillegg? Har du lest brukermanualen?
Ja, har lastet ned driverne.
System Requirements:

- PC with USB port.
- Windows® 8/ Windows® 7 / Windows Vista® / Windows® XP (32-bit) / Mac OS X (v10.6 to 10.8).
- Internet connection (for driver installation).
- At least 200mb of hard disk space.
- Razer Synapse 2.0 registration (requiring a valid e-mail), software download, license acceptance, and internet connection needed to activate full features of product and for software updates. After activation, full features are available in optional offline mode.
Ringte komplett. Det var bilde av tastaturet med lys og det stod to plasser at det var med grønt tastaturbelysning, men med liten skrift stod det at denne versionen ikke hadde lys.
Ordinær Freak
Hitiz's Avatar
Sitat av Maaarud37 Vis innlegg
Ringte komplett. Det var bilde av tastaturet med lys og det stod to plasser at det var med grønt tastaturbelysning, men med liten skrift stod det at denne versionen ikke hadde lys.
Vis hele sitatet...
Viktig å lese nøye vettu.

Legg inn en anmeldelse på komplett siden så ikke andre gjør samme feilen.
Sist endret av Hitiz; 6. august 2013 kl. 18:02.
Det står faktisk 2 plasser på produktsiden at det har grønt baklys..Så her burde komplett skjerpe seg.
Sitat av Hitiz Vis innlegg
Viktig å lese nøye vettu.

Legg inn en anmeldelse på komplett siden så ikke andre gjør samme feilen.
Vis hele sitatet...
Gjort det nå
Sitat av Maaarud37 Vis innlegg
Ringte komplett. Det var bilde av tastaturet med lys og det stod to plasser at det var med grønt tastaturbelysning, men med liten skrift stod det at denne versionen ikke hadde lys.
Vis hele sitatet...
Kan ikke se at det står skrevet noe om at det ikke er bakgrunnsbelysning på dette tastaturet, hvor så du det?
Ser ikke det jeg heller, men han i kundeservice sa det.
Sitat av Maaarud37 Vis innlegg
Ser ikke det jeg heller, men han i kundeservice sa det.
Vis hele sitatet...
da hadde jeg bedt om å få bytte...
Sikker på at du kjøpe det du linket? Hvis ja, er det veldig dårlig av komplett.
..Og ta screenshot av siden før komplett endrer teksten.
Sitat av raze Vis innlegg
..Og ta screenshot av siden før komplett endrer teksten.
Vis hele sitatet...
Om de endrer siden drar du til forbrukerombudet, tvert.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Kontakt komplett og henvis til at det står at det er 'Green LED Backlit keys.' på hovudsida til produktet, gjerne utheva i screenshot, og 'Antispøkelsestasting, innbygd håndleddsstøtte, On-The-Fly-makroopptak, flettekabel, 10-tasters rollover, grønn bakgrunnsbelysning, 1000Hz Ultrapolling, Gaming Mode', og at du difor anser produktet du har motteke som mangelfullt, og at komplett må utbetre feilen.

Ta det skriftleg, legg ved screenshots, og oppfør deg høfleg.
Problemet er jo også at jeg har hatt den i ca en uke og kastet originalesken den kom i.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Maaarud37 Vis innlegg
Problemet er jo også at jeg har hatt den i ca en uke og kastet originalesken den kom i.
Vis hele sitatet...
Ikkje relevant for ein reklamasjon. Du har eit produkt med mangel, og det er ikkje direkte unaturleg at det kan ta litt tid før du finn det ut. At du har kasta originalemballasjen har ingenting å sei i så måte når det er ein klar mangel på produktet.
Sendte mail og dagen etter fikk jeg svar Skulle få et nytt tastatur (razer deathstalker expert elns) gratis, uten å sende tilbake det gamle. DET kaller jeg god kundeservice!